Ehkäisy ei toiminut!!

esikoinen tulossa

Miten muka e-pillereitten aikaan voi tulla raskaaksi?? Harrastettiin seksiä mun vaki panon kanssa ja hän kertoi eilen että on raskaana vaikka on syönyt pillereitä muka ihan normaalisti. Onko kokemuksia muilla tämmösestä??

21

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bump

      et voi olla tosissasi... pakko olla provo!

      ei mikään ehkäisykeino oo täysin 100% varma. E-pillereiden teho on vissiin paras/varmis ehkäisyvälineistä, mutta niidenkin kanssa muutama nainen tuhannesta tulee joka vuosi raskaaksi, vaikka olisi täysin oikein ja kuuliaisesti käyttäny

    • Salaa raskaaksi.
      • esikoinen tulossa

        Toivottavasti ei ole hankkiutunut raskaaksi salaa. Tai no eiihän sitä koskaan tiedä.


      • ljbgoo
        esikoinen tulossa kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole hankkiutunut raskaaksi salaa. Tai no eiihän sitä koskaan tiedä.

        On tai ei, asialla ei ole merkitystä. Etpä ole itse kortsua vaatinut... Olette nyt vastuussa lapsesta, jonka yhdessä saatte. Älä liikaa vaivaa päätäsi sillä, onko ns. salaa tehty vai vahinko. Se ei tee hyvää teidän tulevien vanhempien väleille.

        Vaikka olisi jostain kummallisesta syystä salaa tehty, mitä en oikein usko koska olet vain vakipano etkä esim, asuinkumppani, niin ota imarteluna. Juuri sinut tuo nainen sitten valitsi lapsensa isäksi.

        Veikkaan kuitenkin, että ehkäisy petti.


    • huolellisuutta pliis

      Ehkäisypillerit on oikein käytettynä erittäin luotettava ehkäisykeino. Todennäköisesti nainen on joko unohtanut ottaa pillereitä tai sitten on tahallaan jättänyt ne pois. Suurin osa vahinkoraskauksista johtuu käyttäjän virheestä.

    • älä valita jos panet

      Kaikki tietävät ettei mikään ehkäisykeino ole ehdottoman sataprosenttisen varmaa, vaikka raskauden todennäköisyys olisikin tosi pieni. Siitäpä syystä jokainen ihminen tietää, että jokainen seksikerta sisältää raskauden mahdollisuuden ja jos haluaa sitä seksiä harrastaa niin pitää olla valmis myös kantamaan vastuunsa mahdollisista seuraamuksista

    • kolmen isä

      Eihän se mahdotonta ole. Mikään ehkäisy ei ole 100 % varma. E-pillereissäkin on se joku 1-2 % mahdollisuus tulla raskaaksi jos oikein muistan, eli sadasta naisesta noin yksi pamahtaa paksuksi vuoden käytön aikana.

      Meillä syntyi toinen lapsi juuri näin, vaikka kumpikaan ei olisi toivonut toista lasta juuri siihen saumaan. Esikoiselle ja toiselle tuli turhan pieni ikäero. Abortti ei ole meille kuitenkaan vaihtoehto, joten lapsi pidettiin ja kyllä hänestä on tietysti sitten pidetty. Ajoitus vain ei ollut ihanteellinen. Että ei ollut mikään vaimon tekemä huijaus, ja juuri häntä tuo toivottua pienempi ikäero rasitti enemmän. Toinen raskaus oli hänelle isompi säikähdys kuin minulle.

      Varmoja ehkäisykeinoja ovat vain sterilisaatio (vaikka kuulemma joillakin putket yhdistyvät itsestään vielä uudestaan ja sitten on taas vaarana raskaus) sekä tumputus ja selibaatti.

      • sama kokemus

        Sama juttu kun sulla. Nyt on toinen lapsi tulossa ja olen aivan järkyttynyt kuten vaimosi. En vain jaksaisi enää toista lasta...ikävä myöntää näin isänä tosiasia. Ei kiitos mitään kanna vastuusi juttuja...kyllähän tämä järkytys on. En vain jaksa vaikka hyvä isä olen esikoiselleni ollut ja vastuun kantanut.


      • Onnea kovasti! Qq
        sama kokemus kirjoitti:

        Sama juttu kun sulla. Nyt on toinen lapsi tulossa ja olen aivan järkyttynyt kuten vaimosi. En vain jaksaisi enää toista lasta...ikävä myöntää näin isänä tosiasia. Ei kiitos mitään kanna vastuusi juttuja...kyllähän tämä järkytys on. En vain jaksa vaikka hyvä isä olen esikoiselleni ollut ja vastuun kantanut.

        Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa sinulle, että sinä päivänä, kun lapsi on sylissäsi, et edes muista, että hän ei ollut suunniteltu. Toivottavasti teille vaimosi kanssa käy kuten meille: tämä (nyt viisivuotias) ei-suunniteltu lapsi on elämältä suurempi lahja kuin olisimme itse voineet toivoakaan. Ilmeisesti osasimme ottaa isonveljen sopivasti mukaan pikkusiskon hoitoon, koska mitään suurempaa mustasukkaisuutta ei ilmennyt ja isoveli on omaksunut niin isonveljen roolin, että välillä suorastaan huvittaa.

        Se paljon jaksamista edellyttävä vauva-aika menee ohi tosi nopeasti ja siinäkin on ne hienot hetkensä, kun seuraa lapsen nopeaa kehitystä. Vaikka pienen vauvan hoito on vaativaa, se on myös hyvin antoisaa! Jaksamista teille, kyllä siitä hyvä tulee!


      • - nakki -
        sama kokemus kirjoitti:

        Sama juttu kun sulla. Nyt on toinen lapsi tulossa ja olen aivan järkyttynyt kuten vaimosi. En vain jaksaisi enää toista lasta...ikävä myöntää näin isänä tosiasia. Ei kiitos mitään kanna vastuusi juttuja...kyllähän tämä järkytys on. En vain jaksa vaikka hyvä isä olen esikoiselleni ollut ja vastuun kantanut.

        mulla oli sama tunne, kun sulla... usko pois, se toinen on helpompi... kaikki negatiiviset asiat on jo "kertaalleen koettuja"...


    • esikoinen tulossa

      Ollaan päätetty pitää lapsi. Meistä taitaa olla tulossa enemmän kun vakipano. Oon päättänyt että vaikka hän olisi tahallisesti tullut raskaaksi niin hymyillen menen tulevaan.

    • esikoinen tulossa

      Tänään vakipanoni tunnusti että oli tahallaan jättänyt e-pillerit ottamatta!!

      • isä minäkin

        Eli nyt varmaan:

        a) jätät hänet?

        b) kiristät abortilla: että tee abortti niin suhde voi ehkä jatkua kuten ennenkin. Siis sanot näin päästäksesi pinteestä, mutta oikeasti vain kiristät aborttiin ja sitten jätät joka tapauksessa...?

        c) päätät ryhtyä yhä vastuulliseksi isäksi?

        Kannatan vaihtoehtoa c.


      • esikoinen tulossa
        isä minäkin kirjoitti:

        Eli nyt varmaan:

        a) jätät hänet?

        b) kiristät abortilla: että tee abortti niin suhde voi ehkä jatkua kuten ennenkin. Siis sanot näin päästäksesi pinteestä, mutta oikeasti vain kiristät aborttiin ja sitten jätät joka tapauksessa...?

        c) päätät ryhtyä yhä vastuulliseksi isäksi?

        Kannatan vaihtoehtoa c.

        Olen C vastauksen kannalla :)


      • tarkista isyys

        Tarkista virallisella dna-testillä että olet oikeasti isä ennen kuin tunnustat isyytesi. Käräjillä on juuri yksi juttu menossa jossa nainen huijasi vuosia väärää miestä lapsensa isäksi...


    • kiinnostavaa

      Miten nyt sitten suhtaudut? Oletko vihainen, jätätkö hänet?

      • esikoinen tulossa

        En jätä häntä..


      • joo,joo...
        esikoinen tulossa kirjoitti:

        En jätä häntä..

        Ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka. The End.

        Toisaalta, tuon "salaraskauden" voi nostaa jokaikisessä riidassa valttikortiksi, loukkaantua ja irvistellä yhä uudelleen ja uudelleen petetyksi tulemisesta NÄIN tärkeässä asiassa. Nih.
        Näin raadollista ihmisen elämä on. Kauniista asiasta saadaan hetkessä ruma.


    • 5+15

      Kaverisi ei ole syönyt pillereitä eli siis "unohtanut" ottaa ne. Halpamaista jkäytöstä naiselta.

    • huaah

      Huooooh ei lapsen takia tarvitse nykyään olla yhdessä tampiot! Okei kannat vastuun ja tunnustat muksun (isyystestin jälkeen tietty! ethän tiedä missä vakipano on ..noh...panoillut) mutta voithan aivan hyvin olla viikonloppu- ja loma isä kuten suuri osa muustakin maamme isäkannasta!

      Ei todellakaan kannata lähteä vakipanon kanssa naimisiin tai yhteen asumaan jonkun muksun takia, haloo....

      ei uskoisi että eletään 2000-lukua.

    • Huokaissut helpotuks

      Mikään ei oo niin perseestä kun joutua rääkyvän apinan elättäjäksi. Onneksi ei ole eikä tule yhtäkään mölyapinaa talouteen. Vaimo on jo onneksi ohittanut ne ajat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1368
    Aihe