Puolenkuunpelit huijaa

smartguy..

Jos ostat jonkun sellaisen pelin jota löytyy myös käytettynä mutta kun ostat uuden pelin niin ne lähettääkin sulle sen käytetyn mutta perivät täyden hinnan. Helppo huomata puolenkuunpelien kuzetus, kun peli saapuu niin se ei ole muoveissa ja kotelosta puuttuu ohjekirja!

18

10585

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smarter guy

      Läheskään kaikissa peleissä ei ole muovia eikä ohjekirjaa nykyään. En tiedä miksi mutta monessa pelissä mitä itse olen ennakkotilannutkin niin eipä ole kumpaakaan ollut

    • Smartest guy

      Jos epäilyttää tuotteen uutuus, niin aina sen voi vaihtaa ilmaiseksi sellaiseen missä on muovit. Ne laittaa hyllyyn ne kotelot ilman pelejä, joten pakosti ainakin yks kappale ihan uusia on liikkeessä avattu.
      Aika monta vuotta ollut asiakkaana, niin puolivahingossa tutustunut toimintaan paremmin.

    • taka1/2

      tilasin tossa ennakkoon keväällä yhen pelin. maksoin myös ennakkoon. Noh menin lähetyslistalla vissiin aika häntäpäähän ja kävin marmorilta hakemassa kyseisen pelin. Eli peruin kaupat kun olin ennakkoon maksanut, MUTTA vielä tänäkään päivänä ei ole rahoja kuulunut takaisin.!

    • Petynyt

      ostettiin eilen illalla sims 3 peli tuon kaupan netti sivuilta ja siellä lukee että 0-2 tunnin päästä ne lähettää sähköpostiin koodin jolla pelata mutta eipäole kuulunut mitään koodia. eli ollaan ootettu nyt sellaset 21 tuntia.

    • Naperonen

      Ei ole minulla paljon kehumista...paketin tilasin yli kuukausi sitten eikä ole tullut. Postista käynyt selvittelemässä asiaa eikä tilausta löydy. Liikkeeseenkin viestiä laitoin, mutta eivät asialle mitää luvanneet tehdä. Käskivät vain ottaa undestaan postiin yhteyttä. Eli sinne meni rahat

      • Eipidäpaikkansa

        Rikosilmoitus jätetty huijausviestistä.


      • Anonyymi
        Eipidäpaikkansa kirjoitti:

        Rikosilmoitus jätetty huijausviestistä.

        Mistä sää voit tietää että toi ei puhunu totta?


    • Pettynyt1223

      Tuli oikean PS3-ohjaimen sijasta kiinankopio. Tatti alkoi jumimaan heti alkuun ja kun avasin kapulan, sisältö oli kaikkea muuta kuin Sonyn tavaraa. Palo niin käämi, että paiskasin koko romun lattialle palasiksi. En tilaa toiste.

    • Anonyymi

      Itsellä on ollut varmaankin jo 5 rikkinäistä razer raju gen 1 ohjainta heiltä. Kaikki rikkinäisiä jo paketista. Ei kannata tilata mitään koko liikkeestä.

    • Anonyymi

      On ostais puolenkuun peli kaupasta mitään.

    • Anonyymi

      Ostin Mortal Kombat 11 Pc sanottiin että latauskoodi tulis emailissa. Eipä ole tullut.

    • Anonyymi

      Näin tämän viestiketjun, ja huonojen arvostelujen vuoksi pelkäsin tilata mitään Puolenkuun Pelistä. Ajattelin kuitenkin kokeilla onneani, ja tilasin Puolenkuun pelistä XBox 360 -kiintolevyn. Paketti tuli heti, parissa päivässä. Tuote oli hyvin paketoitu, uusi kiintolevy oli sinetöidyssä laatikossa ja ehjä. Ei siis mitään valittamista. Aion ostaa jatkossakin tästä pelikaupasta. Erittäin hyvää palvelua.

      • Anonyymi

        Jaa, ne ostaa jo bottimarkkinointiakin näköjään


      • Anonyymi

        Itse tilaillut useamman kerran Puolenkuun Pelit verkkokaupasta ja aina saanut tilaamani tuotteet ilman viivästyksiä ja hyvin paketoituina sekä muoveissa. Itselläni ainakin jäänyt vain positiivinen fiilis eikä ole mitään valitettavaa tullut parin vuoden aikana.


    • Anonyymi

      No itelle on ainakin tullut muoveissa pelit ja muutenkin kaikki on sujunut hyvin ja ei en ole töissä Puolenkuunpelit myymälässä!

    • Anonyymi

      On kyllä semmone jännä paikka, että jos kaikki menee hyvin niin saat tuotteen mitä oot tilannu ja viikon sisällä. Tai sitten et saa. Et välttämättä saa tuotetta lainkaan. Se on villikorttipaikka. Ikinä et voi tietää miten käy. Välillä harvoin kun oon sieltä mitään tilannu, on tuotteet kyllä tullu, mutta sitten on sarjassa aivan käsittämättömiä tapauksia:

      Pahin oli vuonna 2007, kun tilasin yhden pelin ja ne laitto väärän pelink olmem kertaa eri versioina, neljäs kerta oli sitten jo ihan eri pelikin, kunnes vihdoin lopulta seillä oli joku lukutaitoinen ja tuli se oikee pelikin.

      Tällä kertaa menin tilaamaan yhteen korttipeliin laajennuksen ja heidän mukaansa toimitettu, laittovat jopa seurantakoodin ja tässä olen viikon kattellu et millonkahan se paketti matkustaa postiin. Pahimmassa tapauksessa, kun on koodin varassa, jota ei oo rekisteröity postissa syystä tai toisesta, on se että se paketti kerkee tulla ja mennä.

      En tiedä et mikä heidän pakkausostastolla ja toimituksissa mättää välillä, mut kun sonta osuu tuulettimeen niin se sit osuu ja lujaa.

      Ja en sano sillä etteikö sieltä vois tilata. Totta kai saa, mutta tähän kuten aika moneen muuhunki paikkaan pätee et tilatkaa omalla vastuulla.

    • Anonyymi

      Kyllä pitää laittaa tänne palautetta. Puolenkuunpelit huijaa hinnoissa eli nettikaupassa olevat hinnat on eri kuin myymälässä ja hinnat eivät pidä paikkaansa, vaan noutamalla ovat kalliimmat. Jos he haluisivat muuttaa hinnat asiakasystävälliseksi, he laittaisivat nettiin saman hinnan kyin myymälään, koska käytännössä se on sama hinta, koska halvemmalla sitä ei mitenkään sieltä saa. Tuntuu todella epärehelliseltä toiminnalta varsinkin, kun ajattelee heiltä ostaa useamman pelin kerralla.

    • Anonyymi

      Ai nää Puolen kuun pelit ja Player onet on vielä pystyssä? Tilasin ensiksi mainitulta Suomessa harvinaisemman pelin ehkä 2006 ja tuli mitä oli luvattu. En kyllä yhtään ihmettelisi vaikka olisin ainoa suomalainen jolla lähes pakkomielle kyseiseen tarinaan vaikka siitä ihan Aasian suuri budjettisin tv-sarjakin tehtiin n. 10v sitten.

      Myöhemmin mainitusta en koskaan mitään tilannut, mutta mun kotisivullani oli heidän mainosbannerinsa ja Machinae Supremacyn Player Onen tahdissa kävin teininä päivittäin juoksemassa niin lujaa kuin kykenin pari kilsaa juoksemaan. Paljon myöhemmin vasta sanat painuivat mieleen. Dream and ponder tyylinen biisi oman todellisuuden ja synnynnäisen aistien haastamisesta kun silmät ja sydän elävät eri ulottuvuuksissa. Jos sydämeen luottaa saa lopulta jolle se sykkii. Tai niin minä sen aina ajattelin. Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää vähän ensimmäisen korittilaiskirjeen tapaan. Siis se jae missä tieto lopulta katoaa, jossa on kuin vapiseva vaski ilman rakkautta. Rakkaus ei kadehdi, ei muistele (yleensä) kärsimäänsä pahaa. Kaiken se kestää. Usko, Toivo ja Rakkaus. Pidän ensimmäistä korinttilaiskirjettä universaalina karttana hyvään onnelliseen elämään kun ymmärtää myös sen lapsen mielisyydestä saarnaamisen. Lapset eivät toimitse ketään ennakkoluulojen perusteella.

      Enpä muista koska olisin tänne foorumille viimeksi kirjoittanut. Joskus jostain kauniista tulevaisuuden maailmasta jossa korruptio katoaa ja oikeat arvot nousevat pintaan kun uuden rahan painaminen loppuu ja siirrytään virtuaalivaluuttoihin joiden siirrot julkisia. Ei bitcoin vahingossa 2008 finanssikriisin aikaan kehitetty. Olin jo unohtanut, että pohdin sosiaalista pisteytystä pelotteena eri asenteella kuin ennen jos sillä alkaisi ne arvomaailmat kehittyä. Se oli uusi juttu koska vapauteen suhtautunut aina hyvin vahvasti ajatellen sen olevan turvallisuutta ja kaikkea paljon tärkeämpi asia maailmassa. Ehkä ymmärtänyt, että sosiaalinen pisteytys tulisi olemaan lähinnä pelote ei niinkään pysyvä muutos. Jos ei oikeat arvot ala löytyä niin pelollahan ihmisiä voi ohjata oikeaan suuntaan. Moni on siihen ryhmäpelontunteeseen jo koukussa viime vuosien takia.

      Suomi24. Muistan kun joskus olin täällä muka kirjoittelemassa oikean elämän kommenttien mukaan. Kuittasin tuollaiset valemuistoina mutta kyllähän se ärsytti ajatuksen taholla jos joku omassa päässään näki jotain nettitrollina uniikin huumorikin takia. Helppoahan huumoriani olisi ollut matkia. Hauska mies kun on yleensä stereotyyppisesti tyhmä. Columbokin esitti yksinkertaista ihan mieluusti sitä luotua mielikuvaa koskaan rikkomatta... Kunnes oli aika kysyä vielä yksi kysymys. Heh, ei taida liittyä mitenkään aiheeseen enää mitenkään. Se on vaan niin hauska ajatus kun joku tietoisesti valehtelija alkaa hymyillä valehtelun tuoman mielihyvän vuoksi kesken kaiken kun kertoo tarinaansa. Ilmiölle on nimikin. Duping delight. Se on vaan niin, että sellaiseen olotilaan jää koukkuun ja saa itsensä solmuun kun ei osaa lopettaa vaan jatkaa niin pitkään kuin mahdollista. Joskus reagoimatta jättäminen on teko jo itsestään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe