Miltä pelit näyttää Wii u:n ohjaimella?

afwsdgfhgj

Onko kuvanlaatu minkälainen verrattuna telkkariin? Se että voi pelata kosketusnäyttö ohjaimella on iso plussa minulle.

5

219

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseäkin kiinnostaa

Pieni näyttö huolettaa? Voiko muuten wii-u:n ohjaimella todella pelata pelejä ilman telkkaria tai telkkarilla? Jos voi, niin sitten se on kyllä hyvä ominaisuus!

Ei ole itsellä vielä kokemusta tuosta vekottimesta. Ostoslistalla se kyllä jossain vaiheessa on. Mulla oli erittäin suuria ennakkoluuloja pienestä näytöstä psp:llä ja 3ds:llä. Olen kuitenkin molemmat ostanut ja voin sanoa, että ei ole kyllä pieni näyttö pelaamista haitannut pätkääkään =) Välillä ihan unohtaa pelaavansa käsikonsolilla! Itseä vähän jänskättää se ohjaimen massiivinen koko... Wii ei nimittäin ainakaan ohjattavuudeltaan ole mikään rooli/seikkailupelaajan konsoli.

Riippuu nyt varmaan sitten siitä, mitä pelaa ja mitä siltä näytöltä odottaa. Ainakaan omia roolipelaamisiani tuo pieni näyttö ei ole häirinnyt yhtään. Se on uskomattoman tarkka. Itselle hankin nuo käsikonsolit siksi, että niille oli pelejä, joita ei edes saa "telkkarikonsoleille". Täällä ainakin oli paikallisella Expertillä testattavana wii-u. Käy jossain liikkeessä katsomassa, miten se näyttö käytännössä toimii. Sillähän se parhaiten selviää, että onko se omia tarpeita vastaava =)

• apple3

itse kaytan pelaamiseen xboxia ja wii polyttyy tossa hyllyssa. tuli sitten ostettua wiiu lapselle joululahjaksi ja olen todella positiivisesti yllattynyt tahan konsoliin.naytto on tarkka ja ohjattavuus huippu, sopii yllattavan hyvin kateen.talla wiiulla just kirjoittelen tanne nettiin ,siksi ei ole a ja o,n ylla pisteita.lisaksi netti toimii ainakin mulla tosi nopeeta.suosittelen

• Itseäkin kiinnostaa
        apple3 kirjoitti:

itse kaytan pelaamiseen xboxia ja wii polyttyy tossa hyllyssa. tuli sitten ostettua wiiu lapselle joululahjaksi ja olen todella positiivisesti yllattynyt tahan konsoliin.naytto on tarkka ja ohjattavuus huippu, sopii yllattavan hyvin kateen.talla wiiulla just kirjoittelen tanne nettiin ,siksi ei ole a ja o,n ylla pisteita.lisaksi netti toimii ainakin mulla tosi nopeeta.suosittelen

Nyt olen hankkinut itsellekin tuon ihmeellisen pelikoneen ja on kyllä hyvä! Ohjaimella voi katella vaikka leffoja tai jatkaa peliä, jos joku muu haluaa välillä vilkasta telkkua :D Aivan huippua! Ja kuva on todellakin tarkka. Wii oli kanssa täällä pölyn kerääjän osassa enimmäkseen surkean ohjattavuutensa takia, mutta wii-u on jo ihan potentiaalinen pelikone roolipelaajallekin! Olen ehdottoman tyytyväinen tähän ostokseen =)

Boxi kyllä taitaa silti pysyä lempparikoneena, mutta nyt voi kuitenkin ostaa wii-u:lle pelejä ihan toisella tavalla, kun wiille. Taidankin tästä mönkiä peiton alle katsomaan elokuvaa uudesta ohjaimestani :D

• katso

http://www.youtube.com/watch?v=4e3qaPg_keg

• hemmetintarkka!

Näyttö on todella tarkka. HD-laatua. Esim. Netflixiä voit katsoa siitä ja menee ihan tv-ruudusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      855
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      468
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      442
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      407
    Aihe