XXL-naiset huom

Mies

Kertokaahan seksistä XXL-kokoisten naisten kanssa. Kohta on edessa tilanne jossa tuollaiseen saattaisi tarjoutua mahdollisuus.

Tarvitseeko varautua mihinkään erikoisempaan? Mitkä asennot toimivat parhaiten? Kikkoja/temppuja? Kertokaapa samalla pahimmat turn-offit mitä joku on sinulle aiheuttanut luultavasti tahattomasti. Pidätkö mielelläsi jotain vaatekappaleita päällä vai oletko mielummin kokonaan alasti?

Itse olen normaali/atleettinen normaalikokoisella (16cm) varustettu mies.

Tytön kokoluokka on suunnilleen tämä: http://www.plumpersworld.com/gal248okr/images/pic03.jpg

11

2491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allround-mies

      Kuules, kyllä pelimiehellä pitää olla pelisilmää.
      Toisten turn on ja turn off eivät merkkaa pelimiehelle mitään.
      Ainoastaan nyt ja tämä hetki on merkitsevä rakastelussa.
      Heittädy himojen vietäväksi.

    • XXL-tyttö

      Hauskoja kysymyksiä... Niinkuin seksi ison tytön kanssa nyt olisi jotain kummallista, jotain jossa tarvitaan "kikkoja" ja "temppuja" saadakseen sen onnistumaan *heh*

      Omasta kokemuksesta voin sanoa, että eipä siinä ihmeempiä tarvita. Luonto tikanpojan puuhun vetää. Lihava taipuu eri asentoihin samalla tavalla kuin laihakin, ja ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että kun on sinut kroppansa kanssa voi seksi jopa olla nautittavampaakin kuin hoikan tytön kanssa. Minä kun tiedän että en ole "täydellinen" kaunotar, vaan voin nauttia seksistä miettimättä missä asennossa kenties näytän lihavalta... Get my point?

      Onnea valitsemallasi tiellä. Voi olla että et muita tuon kokemuksen jälkeen haluakaan kuin isoja tyttöjä ;-)

      • XXL-tyttö

        Tuo kuvan tyttö on suunnilleen meikäläisen kokoluokkaa. Enjoy ;-)


      • a_man
        XXL-tyttö kirjoitti:

        Tuo kuvan tyttö on suunnilleen meikäläisen kokoluokkaa. Enjoy ;-)

        Kylläpä tekisi mieli rakastella Sun kanssasi, tekis varmasti hyvää... molemmille :)


      • XXL-tyttö
        a_man kirjoitti:

        Kylläpä tekisi mieli rakastella Sun kanssasi, tekis varmasti hyvää... molemmille :)

        Epäilemättä tekisi hyvää, mutta mä vähän luulen että mun rakas aviomieheni ei katsoisi moista kauhean hyvällä ;-)


      • a_man
        XXL-tyttö kirjoitti:

        Epäilemättä tekisi hyvää, mutta mä vähän luulen että mun rakas aviomieheni ei katsoisi moista kauhean hyvällä ;-)

        mutta... en mä häntä katsomaan haluaisikaan ;)


      • XXL-tyttö
        a_man kirjoitti:

        mutta... en mä häntä katsomaan haluaisikaan ;)

        Enpä asiaa tuolta kantilta tullut ajatelleeksikaan. Ihan spontaanin naurunhörähdyksen sait kommentillasi aikaiseksi, kiitos siitä *halaus*. Sananvääntelyhuumori on hauskaa :-)


      • Boss
        XXL-tyttö kirjoitti:

        Tuo kuvan tyttö on suunnilleen meikäläisen kokoluokkaa. Enjoy ;-)

        Mikä kuva ja missä? Kwerrotko mitä kuvaa tarkoitat?


      • Boss
        Boss kirjoitti:

        Mikä kuva ja missä? Kwerrotko mitä kuvaa tarkoitat?

        O.K. Sorry,löysin jo linkkisi


    • Kepa

      Vaimoni on saman kokoinen kuin tuo kuvan tyttö, eikä me tarvita rakastellessa mitään sen kummempia kommervenkkejä. Hyvin yletyt tuollakin mitalla pohjaan asti, asennossa kuin asennossa.
      Go for it,man!!!

      • Sama Mies (alottaja)

        Noni. Hommat on nyt hoideltu ja ei kaduta lainkaan. Helvetin hieno kokemus. Yllättävän hyvä "ajettavuus" tuollaisissa pehmeissä tytöissä.

        Tiukkuuskin oli ihan ok ja mun meisseli kuulemma aivan riittävän iso.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe