Onko kellään kokemusta kyseisestä verkkokaupasta? Kun olen lukenut näitä juttuja, että joillakin on kestänyt nuo toimitusajat muutamasta viikosta jopa kuukausiin. Niin sitä mietin, että onko kukaan teistä tilaajista saanut tavaraa perille saakka kyseisestä verkkokaupasta niinkun tämmöisen pitkän odottelun jälkeen? Miten kauan on kestänyt?
B2C verkkokauppa
23
1300
Vastaukset
- siniset farkut
Kokemusta on .kuukausi sitte tilattu eikä mitään tule, maksut kyllä veloitetaan, kyseisen firman feisbook sivutkin poistettiin kun alkoi tulla vihaisia kommenteja kun toimitukset ei pelaa. Välttäkää tätä verkkokauppaa b2c.fi kuopiossa. Ei toimi prkl....
- sama juttu
En suosittele. Verkkokauppa b2c ei toimi. FULL pas...a.
- Joo..
...ei oikein tunnu futaavan...tavaraa ei kuulu ja postiin ei vastailla...ja puhelin ei vastaa...ja nyt näyttää sivutkin olevan alhaalla...ei hyvältä näytä!!!
- Yksi "ostaja"
Sivut edelleen alhaalla eikä tavaraa kuulu, puhelimeen tai viesteihin ei vastata. Mitähän tästä pitäisi ajatalla? 3-7 päivää luvattiin toimitusajaksi, nyt on mennyt 10 päivää. Ei siinäkään mitään, mutta tosiaan tuo puhelinnumeron ja netin toimimattomuus on huolestuttava merkki.
- siniset farkut 2
6 viikkoa vasta menny tilauksesta...eikä vieläkään ole tullu mitään...taitaa savonpoijat olla konkurssiilla...
- Yksi "ostaja"
Voi helekutti. Jos nyt ostan uuden tilalle, miten käy luottokortilla maksamani rahnojen? Miksi minä lahopää en lukenut näitä ENNEN tilausta.... :(
- SSTampere
Tein rikosilmoitus Kuopin poliisille tänään 6.12 ja sain pari tunnin jälkeen vastaus että b2c on mennyt konkursille. Poliisi oli soittanut b2c:lle, ja sain nyt viesti b2c:ltä että tilaukseni on peruttu ja maksu palautettu luottokortilleni. (Näkyy kortilla 1-3 pankkipäivän sisällä.)
- tollotilaaja
IIk, Itse oon tilannu 28.11 ja tilannut (tyhmä minä) lisää, heidän lähettämällään lahjakortilla (20e). ensin vastattiin puhelimeen, nyt ei siis enää mihinkää.. ja sisällä yli 80e tilaus.. kulutusneuvoja käski ottaa yhteyttä vasta kahden viikon päästä ( joululahjat tais siis jäädä saamatta?), vai voiko/kerkeekö vielä tehdä jotakin??
- toinen tollotilaaja
Ainaskin Paytrail jonkakautta maksettiin mainostaa takaavansa kauppiadensa luotettavuuden. Ja hehän ovat juuri ilmoittaneet laajentavansa toimintaa. Toivottavasti seisovat mainoksensa takana maineenmenetyksen pelossa.
- kiikarit jäi
Sama täällä 100€ jäi sisään. Voiko tuon rikosilmoituksen tehdä nykyään netissä? Hoituuko asia oman paikkakunnan kuluttajanauvojan kautta vai ollaanko yhteydessä kuopion päähän. Todennäköisesti mitään ei saa takaisin, mutta kannattaa kokeilla.
Oppipa tässäkin jotakin, jos ei muuta.... - Yksi "ostaja"
Mä maksoin luottokortilla. Eikö luottokortin myöntänyt taho silloin palauta rahat?
- sadf
itse ostin tuolta kesällä ja tuli tuotteeni mut ei taida näköjään enää tulla
- ihmettelen1
Voiko tuota rikosilmoitusta tehdä, onko siitä hyötyä, kun ko.firma on mennyt konkurssiin?
Omatkin rahat on siellä eikä tilausta tullut. - ekonomi
Paytrailille on maksu tavarasta toimitettu, ovat vastuussa että kuluttaja saa maksulle vastineen.
- ihmettelen1
Minulle Paytrail vastasi että rahojen palautuksesta vastaa kauppias.
- toinen tollotilaaja
Näinhän he tietenkin ensikädessä vastaavat mutta Paytrai :llä on asiakkaana niin paljon luotettaviakin nettikauppoja että luulisi heidän olevan sanojensa takana, mainostavat muistaakseni että "verkkokaupan luotettavuuden takaa Suomen Verkkomaksut" = Paytrail. Tuo lupaushan on täysin puutaheinää jos he eivät tässä tapauksessa aio kantaa mitään vastuuta ainakaan niiden asiakkaiden osalta jotka eivät ole maksaneet luottokortilla (sinänsä mielenkiintoinen tapaus myös luottokortilla maksaneille: oletteko saaneet luottokorttiyhtiöltä rahoja takaisin vai vetoavatko luottokorrtiyhtiöt siihen että ovat toimittaneet rahat Paytrailille, ja koettavat laistaa vastuunsa tätä kautta ?).
Tuskin tuo Paytrail haluaa puida asiaa julkisuudessa jos ei ole aivan hirvittävistä summista kyse, -facebookin kautta saisi varmasti äkkiä jutun julkisuuteen ja jopa iltapäivälehtien otsikoihin....... - ihmettelen minäkin
Ei taida rahojansa tuolta saada takaisin, itselläni muutamia kymppejä sisällä. Mitä tästä opimme - vältä maksamista etukäteen verkkokaupassa, varsinkin jos et tunne yrityksen talouspohjaa.
- Xsiff
Konkurssissa on tämä firma
- Inssi
Konkkaanhan tuo meni joulukuussa 2013 ja meni munkin rahoja 50,- sinne!! Älkää ostako mitään sieltä!!
- tepkai
ihan p.....stä koko firma ja tod näk alun perinkin kusetusta!
- Nakkila
Mulla on hyviäkin kokemuksia ko lafkasta. Edukkaasti sain tavarani verrattuna muualle maata ja suuremmissa tilauksissa alennusta mm. ilman postikuluja. Tollaset konkkarit on aina valitettavia ja äijillä varmaan riittää huolta ja hommaa, niin joku 50 tai satkun tilaus on aika pientä kokonaisuuden kannalta, eikä varmaan ekana mielessä. tietty sitä jokaiselle toivois kohtuutta, mut asettukaas samaan tilanteeseen. :/ eijo helppoo ei. nillittäminen on. Firma oli loistava, tosin jotain ne teki väärin koska konkkaan menivät. Voisin väittää et aika moni firma jättää maksamatta laskutuksia jos konkkaan menossa. elämä on.
- tero t
Ostin sieltä parranajotarvikkeita ja saihan niitä odotella kolme viikkoa. Sain kyllä hyvityskoodin, joka ilm. jää käyttämättä, kun pulju kuulemma konkkaan meni.
ps. muuten täysin idioottimaisia nämä roskapostirobotti-tunnistukset.10 13- tero t
Niin vielä että ostin tietysti ennakkoon, koska se tuli halvemmaksi. Soitin sinne kun tavaraa ei kuulunut. Asiallisen kuuloinen nuorimies sanoi, että voi kun uudelleenjärjestelyjen takia tilaus viipyy. Sain koodin sähköpostissa ja siellä seurasin tilauksen etenemistä. Happy end mutta harmittelen niiden puolesta, joitten rahat hävisivät kuin töhkä tuleen.
Tämä tapahtui syyskuussa viime vuonna. Meinasin nyt uudelleen tilata mutta sivulle ei päässyt. No syy on nyt tiedossa. Taidan poistaa sivun suosikkilistalta.
ps. en edelleenkään ole roskapostirobotti! 5 8=13!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862