omistan ps1, ps2, ja ps3, tuskin ostan ps4 (ehkä muutaman vuoden päästä kun se halventuu) syynä on lähinnä se kun kuulin että online on maksullinen, ps4 on matkinut xbox360 tässä asiassa ps3:ssa on täysin ilmainen netti voi selata ja pelata onlinessa täysin ilmaiseksi
mutta sony on laittanut sen maksulliseksi (siis ps4) ;( voitte pitää mua tyhmänä tai nuukana mutta aijon pelata edelleen ps3:lla on ihan tyhmää maksaa tommosesta ne jotka ovat pelanneet xbox:lla niille se on normaalia että ne maksaa kuukauden välein tai hankkii kerralaan vuoden sitä netti aikaa
pelaan lähes kokoajan onlinessa koska se on kivaa pelata kavereitten kanssa
sanokaas onko tyhmää jättää ostamatta ps4 konsolia ton netti uudistuksen takia onko muutkin samaa mieltä että toi netti uudistus on ihan perseestä sony kyllä tekee tolla rahaa mutta on toi silti aika vitun paskaa
puhetta ps4 konsolista
19
476
Vastaukset
- samaamieltä
tuo maksullinen netti on kyllä perseestä, tuskin ostan itekkää ps4, ehkä parin vuoden päästä. harmi ku ps4 ois tullu bf4 jossa ois 64pelaajaa mut pitää sitte tyytyä ps3:sen bäfä4 jossa on 24 pelaajaa...
- hyötyhyötyhyöty
Tuosta nettimaksustahan ei ole kuin hyötyä. Sonyllä on varaa ylläpitää enemmän ja paremmin servereitä ja tuottaa sisältöä. Eikä se 50(?) euroa vuodesta ole juuri mitään. Kerran vähän kirpasee mutta ei sitä enää kuukauden päästä ostosta muista. Tyhmää minusta vain sen takia jättää ostamatta. Jokainen tekee tosin oman päätöksen.
- Tervettäseon
hyötyhyötyhyöty kirjoitti:
Tuosta nettimaksustahan ei ole kuin hyötyä. Sonyllä on varaa ylläpitää enemmän ja paremmin servereitä ja tuottaa sisältöä. Eikä se 50(?) euroa vuodesta ole juuri mitään. Kerran vähän kirpasee mutta ei sitä enää kuukauden päästä ostosta muista. Tyhmää minusta vain sen takia jättää ostamatta. Jokainen tekee tosin oman päätöksen.
Onhan se peräti 4,2€/kk. Rikkaalle halpa, köyhälle kallis vaan kaikille samanhintainen. Siinä kohtaahan se sapettaa jos esim kotitöil joutuu hinnan korvaamaan vanhemmilleen.
- Valintoja
Tervettäseon kirjoitti:
Onhan se peräti 4,2€/kk. Rikkaalle halpa, köyhälle kallis vaan kaikille samanhintainen. Siinä kohtaahan se sapettaa jos esim kotitöil joutuu hinnan korvaamaan vanhemmilleen.
Ymmärrän toki jos rahaa ei ole niin se on paljon mutta jos jokainen miettii omaa rahan käyttöään niin kyllähän tuo 4,5 ja enemmänkin kuukaudessa menee moneen muuhunkin "turhaan" kuten tupakkaan, alkoholiin ja energiajuomiin. Näistä neljästä oma valintani olisi 365 päivää vuodessä SEN-ajan ostaminen. Tokihan tuo menee könttäsummana mutta tuskin iso ongelma ajottaa osto jouluun tai synttäreihin jollon varmasti joku sukulainen toimintadollareita lahjottaa. Loppun vielä vinkki: Käykää nuoret isovanhempia jeesailemassa kotitöissä!!
- persele
Valintoja kirjoitti:
Ymmärrän toki jos rahaa ei ole niin se on paljon mutta jos jokainen miettii omaa rahan käyttöään niin kyllähän tuo 4,5 ja enemmänkin kuukaudessa menee moneen muuhunkin "turhaan" kuten tupakkaan, alkoholiin ja energiajuomiin. Näistä neljästä oma valintani olisi 365 päivää vuodessä SEN-ajan ostaminen. Tokihan tuo menee könttäsummana mutta tuskin iso ongelma ajottaa osto jouluun tai synttäreihin jollon varmasti joku sukulainen toimintadollareita lahjottaa. Loppun vielä vinkki: Käykää nuoret isovanhempia jeesailemassa kotitöissä!!
Mua nyppii toi maksullinen netti koska en ole aktiivinen kotilusmupelaaja ja tulee parille hassulle pelikerralle hintaa kuukaudessa. No pitää selvittää jos siitä maksusta hyötyy jotain muutakin sitten.
Jos ajoittaa jouluun niin voi hyvinkin saada halvemmalla koko vuoden kuin jos ostaisi johonkin muuhun aikaan. - resophonic
Tervettäseon kirjoitti:
...ja vaatimuksena on vaativa "vie roskapussi"! saat konsolit ja pelit... jyrkkää elämää!
- $ony
Sonyhan olisi idiootti jos laittaisi ton netin ilmaiseksi. Maailma ei toimi ilman rahaa.
- yuuyuy4uy6
Jos haluat pelata, sitten joudut maksamaan. Muuten Netin käyttö ihan normaalia. Tuolla 50e saat sen jäsenyyden, josta saa mm. pelejä ilmaiseksi. Jos ei pelaa pelejä netissä, on mielestäni turha, mutta toisaalta tuskinpa se 50e kenenkään taloutta kaataa :D Itse ostin ja bf4 pyörii hyvin
- Maksullisuus hyväkin
Itse en netissä pelaa, joten sinänsä minulle ihan sama. Mitä kuitenkin vanhempia pelaajia olen kuunnellut, niin tuo maksullisuus on vain hyvä puoli. Netissä voi ihan oikeasti keskittyä pelaamiseen, kun siellä ei kaikki teinijonnet kavereineen ole pelleilemässä paremman tekemisen puutteessa.
Mitä nyt itsekin on noita teinien nettipelejä vierestä seurannut, niin kyllä se itse pelaaminen tuntuu olevan aika sivuseikka. On vaan niin siistiä kun pääsee ihan onlineen kiroilemaan kavereiden kanssa ja tekemään "tosikivoja" killereitä joillekin tyhmille urpoille, ketkä siellä koittaa muka vakavissaan pelata. Myös oman joukkueen ampuminen on ihan ykköshuvi. Sitten kun lennetään pelistä pihalle, niin ilosena heitellään läpyjä kavereille, että tehtävä tuli suoritettua.
Kyllä, minä siis pelaan mieluummin ihan itekseni ilman mitään nettejä ja ilman mitään typeriä häiriköitä. Siellä joku jo rutisikin siitä, että joutuu kotitöitä tekemään nettimaksun eteen... Repikää vaan niistä kotitöistä nyt kaikki raha irti mitä saatte. Muutaman vuoden päästä kukaan ei maksa teille niistä yhtään mitään. Joudutte vielä lisäksi itse ostamaan tiskiaineet ja imuritkin.- LUKIOLAINEN NERO
ps4 on huono ja hyvä huono koska siina maksaa netti ja myös siinä on vaan paremmat grafiikat ja ohjain on parempi.semmonen noob os2 ohjainjohdilla on ihao perseestä.siinä on hyvä hyvä että on enemmän pelaajia en hanki maksaa 400€
- Hmmm...
LUKIOLAINEN NERO kirjoitti:
ps4 on huono ja hyvä huono koska siina maksaa netti ja myös siinä on vaan paremmat grafiikat ja ohjain on parempi.semmonen noob os2 ohjainjohdilla on ihao perseestä.siinä on hyvä hyvä että on enemmän pelaajia en hanki maksaa 400€
Kouluja käyneeksi neroksi ulosantisi on sangen sekavaa.
- Hukkaan meni taas
Hmmm... kirjoitti:
Kouluja käyneeksi neroksi ulosantisi on sangen sekavaa.
Oliskohan aika säästää verovaroissa ja asettaa toinen aste maksulliseksi. Opetuksen taso on jo nyt laadukasta mutta väkisin kun ei asioita voi takoa lökäpöksyn kaaliin. Ne jotka lukukausimaksuilla koulunsa käy, voisivat olla paremmin vastaanottavalla tuulella.
- resophonic
On teillä ongelmat hah hah?
50€/v maksaa "nettipelaaminen" (plus jäsenyydellä) ja sen sisältäen runsaasti muutakin, kuten kuukauden pelit samaan rahaan itselle käyttöön, mitä sitten latasitkin käyttöösi...
Itse en mitenkään tajua missä se "ongelma" oikeasti on jos konsoli ja pelit, mutta netissä pelaamisen "maksu" itkettää ja samalla konsolikin ihan kuraa?
:D - Ps2
Minä omistan ps2:sen halusin ps4:sen mut siis maksullinen netti ja se on vielä kallis.
- Jacex91
Itse omistan ps4 ja en voi muutakun haukkua kyseistä konsolia aevan paska. Tein sen virheen että hankin tuon uuden 1tb version ja ei olisi ikänä pitänyt ostaa. Ja tuo playstation plus jäsenyys on aevan paska saat maksullisella palvelulla paskimmat pelit mitkä ei mene kaupaksi muuten :D onneksi myös omistan xb1 eli xbox onen ja en voi muutakuin suositella saa sentään rahalle vastinetta saatana!!! live sentäs tarjoaa oikeita pelejä 2kpl/kk taas kuin ps jäsenyys maksa voita pelejä jossa ei ole mitään järkeä. :D ps4 on pelkkä vitsaus koko konsoli maailmassa saatana
- skjfksdlfjskljflkd
En aio ostaa PS4:sta vaikka mulla on tällä hetkellä PS1 ja PS3 joilla olen pelaillut lähes yksinomaan Gran Turismoja. GT6 on ollut paha pettymys, peliin on saatu vain vision GT konseptiautoja eikä juuri lainkaan oikeita normaaleja autoja julkaisun jälkeen. Suurin osa autoista on ilman sisustusta mallinnettuja yksinkertaisempia autoja joissa ei edes pyyhkijät ja valot toimi käskystä kuten parhaiten mallinnetuissa "Premium" autoissa.
Autot on myös enimmäkseen japsimalleja ratti oikealla mikä ei täällä Suomessa oikein tunnu kotoisalta.
Taitaa seuraava konsolini olla XBOX ja pelinä Forza sarja jos edes jaksaa huvittaa pelaaminen niin paljoa, jatkuvat vuosimaksut pistää kyseenalaistamaan koko harrastuksen järkevyyden. - Jackal_5on
Itse omistan Pleikkari 4n ja meikäläiselle aika herttaisen yhdentekevää, kun en netissä ole pelannut elämäni aikana kuin ehkä kolmea peliä. Metal Gear Onlinea tulee varmaan hakattua vielä jonkin verran, kun sitä jonkun kuutisen tuntia kokeiltuani pidin sitä ihan kivana lisänä pääpelille ja minulla on PS pisteitä varastossa lähes vuodeksi eteenpäin, enkä viitsi niitä haaskuunkaan jättää. Ja uusia ilmaispelejä tulen varmaan plussapisteiden avulla myös kokeilemaan, mutta sitten vuoden päästä saa tulla vastaan joku tosi hyvä syy jotta nettipeliominaisuuksiin koskisinkaan.
Ota huomioo että ps3 ei tuu enää paljon pelejä
jos haluat uusia äskettäin tulleita pelejä suosittelen hankkimaan ps4
sille on mooonta hyvää pelii ja netti vielä parantaa esimerkiks gtassa tai battlefieldissä tai jossain codissa
Mut toi maksaminen on justiinsa hyvä juttu
koska sitten sony voi tehä lisää juttuja ja muutenki ne saa rahaa uusiin juttuihinsa- velor85
on kyl paskin konsoli ja homon firmaikinä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882