Kiinnisidottu

Liisamaija Laaksos-f

Polvijärvellä kuvattu 3-osainen Liisamaija Laaksosen kirjoittama Kiinnisidottu on ilmestynyt dvd:lle. Sarjan on ohjannut Åke Lindman. Sarjan näyttelijöinä ovat muunmuassa Kaija Pakarinen, Hilkka Ollikainen, Aarno Sulkanen, Maija-Liisa Peuhu, Asko Sahlman, Pirkko Mannola, Kari Sorvali, Eira Soriola ja Paavo Liski.


Polvijärveläiset onko teille muistoja siitä, kun tätä sarjaa on siellä Polvijärvellä tehty parikymmentä vuotta sitten?

6

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • votelo

      Polvijärveläinen en ole mutta hankin juuri dvd:n kyseisestä sarjasta. Olen kuullut, että se perustuisi tositapahtumiin. Että joku liikuntakyvytöntä äitiään hoitanut nainen olisi äidin kuoleman jälkeen hukkunut enonsa kanssa ja tämän naisen isäkin ilmeisesti kuoli samalla tavalla kuin sarjassa. Minua kiinnostaisi tietää, milloin tämä sitten tapahtui ja sijoittuuko sarjakin siis näihin vuosiin? Sarjassa ei missään kohdassa sanota, mikä vuosi on menossa.

      • ohjus

        Kiinnisidottu on oikeasti koskettava draama. Jokaisen pitäisi miettiä omia läheisiään. Toki on niitäkin jotka haluavat vain elää telkkarin ääressä ja mennä Salkkareitten jälkeen jumppaan ja sit tod ihkusti goijaa.


      • votelo

        Totta. Minua ärsyttää sarjassa se, että yhdellä hahmoista on huulihalkio ja hänestä sanotaan selän takana, että hän ei taida olla ihan tästä maailmasta. Eivät kaikki ymmärrä, ettei pitäisi pilkata sellaisesta, johon ei voi vaikuttaa.


    • votelo

      Nyt kun katsoin sen uudestaan niin yhdessä kohdassa näkyikin kortti, jossa oli päivämäärä 5.6.1982. Sitten oli myös kohtaus, jossa televisiossa näytettiin mäkihyppykilpailuja, ja siinä mainittiin Kari Ylianttila, Matti Nykänen ja Olav Hansson. Wikipedian mukaan Ylianttila lopetti uransa juuri vuonna 1982.

    • Jypytin

      Ylianttila on valmentaja nykyisin. Matti Nykänen on laulaja. Hanssonista ei ole minulla tietoa. Tietääkö joku muu?

    • palkiot jakamatta

      ilmaiseksi saisivat osallistujille lähettää dvd-levyt. kun eivät rahaa antaneet.
      muut missä olen myöhemmin mukana ollut, on antanut jotain. mutta ei Åke Lindmanin teos jotska..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe