Narsisti on henkinen sadisti

kuvottava ihminen

Narsisti nauttii toisten kärsimyksistä. Narsistit esimerkiksi valitsevat ammatin, jossa näkevät ja saavat olla likeellä kärsiviä ihmisiä. Narsistin luullaan teeskentelevän empaattista ja ystävällistä, mutta oikeasti se on narsistin nautintoa ja narsistille tuomaa mielihyvää toisten kokema kipu, kuolema ja pahaolo.

21

3507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iina0307

      Kuten exnarsistini sanoi; Ajan päätökseni loppuun saakka muiden mielipiteistä välittämättä.

      • narsismi ei oo kivaa

        Ex- mieheni sanomaltahan tuo vaikuttaa. Kuulin, että exällä on jo uusi "lähde", josta ammentaa; nuori, kaunis nainen, jolla pieni lapsi...saa nähdä, kauanko menee, ennenkuin nainen tajuaa, mihin on lusikkansa iskenyt. Toivon, että totuus valkenee mahdolisimman pian.
        Tietääkö joku hyvää narsistien uhrien tukiryhmää?


    • Miten ihmeessä

      "on narsistin nautintoa ja narsistille tuomaa mielihyvää toisten kokema kipu, kuolema ja pahaolo. "

      Miten ihmeessä muka? Oma narsisti-psykopaattini ei ymmärrä toisen tunteita, joten empatiakyvyttömänä ei osaa nauttiakaan toisen ikävästä...

      On pihalla kuin lumiukko, kun toinen itkee tai on vihainen tai mitä tahansa, niin narsisti ei ymmärrä.

      Luulen, että kyseessä ei ole narsisti, jos nauttii tosen huonosta olosta, vaan muuten vain ikävä ihminen.

      Narsisti saa ilman muuta toiset huonoihin fiiliksiin, koska ei ymmärrä toisten tunteita eikä osaa siis varoa loukkaamasta toisia. Siksi voi tuntua siltä, että se tahallaan ajaa toisen nurkkaan ja jotenkin vielä nauttii tuosta...

      • vain sarvet puuttuu

        Narsistit ovat pahoja siksi, ettei heillä ole omaatuntoa. Narsisteilla ei ole rajoja kohdella muita, lait ja säännöt on tehty narsistin mielestä rikottaviksi. Narsisti puhuu loukaten, haukkuu rumin sanoin ja on itse kaiken yläpuolella.
        Narsisti on pahin väärintekijä läheisiään kohtaan. Julmista julmin, tunteeton mätäpaise.


      • Varmaan tuotakin
        vain sarvet puuttuu kirjoitti:

        Narsistit ovat pahoja siksi, ettei heillä ole omaatuntoa. Narsisteilla ei ole rajoja kohdella muita, lait ja säännöt on tehty narsistin mielestä rikottaviksi. Narsisti puhuu loukaten, haukkuu rumin sanoin ja on itse kaiken yläpuolella.
        Narsisti on pahin väärintekijä läheisiään kohtaan. Julmista julmin, tunteeton mätäpaise.

        Varmaan tuotakin. Vähän draamattinen ja pahaa idealisoiva kuvaus kuitenkin.

        Voi kai se olla pettymyskin, että narsistin "julmuus" ei johdu älystä eikä edes hoksnokasta, vaan kertakaikkisesta moukkamaisuudesta, jota hänen vammansa hänelle aiheuttaa... : }.

        Narsismin julmuudestakin pääsee eroon, kun tipauttaa hänet reestä.


      • 23456789

        Muistan ikuisesti narsistini sadistisen naurun, kun suuren hätääntymiseni keskellä itkin täysin lohduttomana. Sellaista naurua en ole koskaan ennen enkä sen jälkeen kuullut keneltäkään. Siitä naurusta todella kuului se nautinto mitä narsisti sai minun hädästäni. Se nauru oli selkäpiitä karmivan kuuloista ja sairasta.


      • Usko nyt jo
        23456789 kirjoitti:

        Muistan ikuisesti narsistini sadistisen naurun, kun suuren hätääntymiseni keskellä itkin täysin lohduttomana. Sellaista naurua en ole koskaan ennen enkä sen jälkeen kuullut keneltäkään. Siitä naurusta todella kuului se nautinto mitä narsisti sai minun hädästäni. Se nauru oli selkäpiitä karmivan kuuloista ja sairasta.

        jos hän nauttii sinun kärsimyksestäsi niin hän ei ole narsisti. Ihan perinteinen mulkku vaan, ei mitään sen kummempaa.


      • 23456789
        Usko nyt jo kirjoitti:

        jos hän nauttii sinun kärsimyksestäsi niin hän ei ole narsisti. Ihan perinteinen mulkku vaan, ei mitään sen kummempaa.

        Minulla on täysi varmuus siitä mikä hän on. Älä sinä tule tuputtamaan muka asiantuntevana omaa totuuttasi asioihin joista et mitään tiedä.


      • Laitoin kommentin
        23456789 kirjoitti:

        Muistan ikuisesti narsistini sadistisen naurun, kun suuren hätääntymiseni keskellä itkin täysin lohduttomana. Sellaista naurua en ole koskaan ennen enkä sen jälkeen kuullut keneltäkään. Siitä naurusta todella kuului se nautinto mitä narsisti sai minun hädästäni. Se nauru oli selkäpiitä karmivan kuuloista ja sairasta.

        "Muistan ikuisesti narsistini sadistisen naurun, "

        Laitoin kommentin aiheesta toiseen ketjuun. Mutta kommentoin sitä tässäkin.

        Minun narsisti-psykopaattini on myös nauranut makeasti minun tuskalleni.

        Tosiasiassa hän ei tajunnut tuskaani eikä omaa osuuttaan siihen. Hän yhdisteli mielessään joitain asioita ja nauroi mieleensä nousseille koomisille yhteyksille. Naurulla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, että hän olisi tuskaani ymmärtänyt. Toisen tuskan ymmärtäminen vaatii empatiakykyä ja juuri se narsistilta puuttuu.

        Minun narsisti-psykopaatillani on kontollaan suuri määrä läheisille tuotettuja katkeria pettymyksiä ja pettämistä. Petettyjen joukossa on suuri määrä hänen läheisiä samaa sukupuolta olevia kavereitaan. Mitään ei ole kunnioitettu eikä mikään ole ollut pyhää.

        Kauheinta on, että hän itse ei ymmärrä tekojaan mitenkään poikkeuksellisen julmiksi ja säälimättömiksi. Toimii tyylillä elämässä sattuu ja tapahtuu. Vähän menee senkin piikkiin, että oma itsetunto on olematon ja perusteluna on, että hän voi siksi ottaa eräänlaista maksua eikä hänen teoillaan ole painoarvoakaan lopulta...

        Tunnen tyyppini hyvin.


      • Hengissä selvinnyt
        Laitoin kommentin kirjoitti:

        "Muistan ikuisesti narsistini sadistisen naurun, "

        Laitoin kommentin aiheesta toiseen ketjuun. Mutta kommentoin sitä tässäkin.

        Minun narsisti-psykopaattini on myös nauranut makeasti minun tuskalleni.

        Tosiasiassa hän ei tajunnut tuskaani eikä omaa osuuttaan siihen. Hän yhdisteli mielessään joitain asioita ja nauroi mieleensä nousseille koomisille yhteyksille. Naurulla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, että hän olisi tuskaani ymmärtänyt. Toisen tuskan ymmärtäminen vaatii empatiakykyä ja juuri se narsistilta puuttuu.

        Minun narsisti-psykopaatillani on kontollaan suuri määrä läheisille tuotettuja katkeria pettymyksiä ja pettämistä. Petettyjen joukossa on suuri määrä hänen läheisiä samaa sukupuolta olevia kavereitaan. Mitään ei ole kunnioitettu eikä mikään ole ollut pyhää.

        Kauheinta on, että hän itse ei ymmärrä tekojaan mitenkään poikkeuksellisen julmiksi ja säälimättömiksi. Toimii tyylillä elämässä sattuu ja tapahtuu. Vähän menee senkin piikkiin, että oma itsetunto on olematon ja perusteluna on, että hän voi siksi ottaa eräänlaista maksua eikä hänen teoillaan ole painoarvoakaan lopulta...

        Tunnen tyyppini hyvin.

        Onneksi on Karman laki ja narsistikin tulee saamaan rangaistuksensa.
        Toivoin vain, että näkisin sen vielä itsekin.


    • Whataboutthat

      Minä mietin aina, että mitenkä joku tunteikas ihminen osaa valita tuollaisen narsistisen puolisokseen? Siinä kannattaisi ruveta miettimään ennemmin sitä, mitenkä sitä ei ole huomannut? Vai olisiko kyse siitä, että on itse ollut niin kauhea, että on tappanut toisesta ihmisestä sympatian pois.
      Kyllä ketä tahansa ihmistä kun tarpeeksi kiusataan, tulee hänestä narsisti ainakin sitä kiusaajaa kohtaan. Kukapa esimerkiksi antaisi sympatiaa vaikka insestin tekijälle???En minä ainakaan, mutta tekeekö se minusta narsistin, jos nauttisin siitä, että tuollainen tyyppi sais esim. maistaa omaa lääkettään...raiskattas...

      • Tuo on tyypillinen

        "Vai olisiko kyse siitä, että on itse ollut niin kauhea, että on tappanut toisesta ihmisestä sympatian pois."

        Tuo on tyypillinen asiaa tuntemattoman ajatelma. Säästä meidät tuolta täällä keskustelupalstalla, jossa keskustellaan narsismista, josta sinä et tiedä mitään.


      • Hel posti

        Joku tunteikas menee huokeeseen eli halpaan siitä syystä että, narsisti esittää juuri sellaista, mitä tunteikas ihminen kumppaniltaan toivoo ja millaisesta on haaveillut. Esitys päättyy, kun tunteikas on kunnolla saatu otteeseen. Kätevä tapa päästä narsista eroon onkin se, että alkaa yhtä v-mäiseksi, lopettaa kaiken tunteilun ja tekee mitä itse haluaa. Kun narsisti huomaa, ettei saa enää lähteestään janoansa sammutettua, hän alkaa suunnata katseensa parempiin lähteisiin.


      • Anonyymi
        Hel posti kirjoitti:

        Joku tunteikas menee huokeeseen eli halpaan siitä syystä että, narsisti esittää juuri sellaista, mitä tunteikas ihminen kumppaniltaan toivoo ja millaisesta on haaveillut. Esitys päättyy, kun tunteikas on kunnolla saatu otteeseen. Kätevä tapa päästä narsista eroon onkin se, että alkaa yhtä v-mäiseksi, lopettaa kaiken tunteilun ja tekee mitä itse haluaa. Kun narsisti huomaa, ettei saa enää lähteestään janoansa sammutettua, hän alkaa suunnata katseensa parempiin lähteisiin.

        Tommonen heittäydy yhtä hirveeks kun narsisti että pääset eroon siitä ei kauaa toimi ainakaan saman katon alla. Narsisti voittaa julmuudessa ja oveluudessa aina. Pakene paikalta toimii kunhan tekee sen helvetin nopeasti mitään selittämättä. Sitten kun on turvassa voi lähettää lyhyen viestin että suhde on loppu. Ja samalla laittaa kaikki estot päälle. Sitten alkaa kissahiirileikki. Narsku ottaa yhteyttä yhteisten tuttujen kautta. Nököttää reitillä mitä käytät jne. Vaatii todellista mielenlujuutta päästä sellasesta iilimadosta eroon. Se ei luovuta koskaan jos on saanut uhrista joka elämänalueella yliotteen. Toki sillä on rinnakkaissuhteita joissa sama meininki. Faija on tommonen sadismilla höystettynä ja exä hieman tyhmempi samaa kategoriaa. Et kokemusta on. Voitteko kuvitella et oon yrittänyt päästä exästä eroon sata kertaa 25v.aikana. Äiti ei eläissään tule pääsemään isän otteesta. Saatanan raskasta seurattavaa. Uskokaa pois!


    • Vitsin huipentuma

      on yksinkertainen narsisti, sille nauraa jopa tarhaikäiset

      • :///

        Ei sekään ole hauskaa niille, jotka joutuvat olemaan heidän kanssaan oikeasti tekemisissä.


    • näintoivon

      Narsistin tulisi saada maistaa omaa lääkettään ja saada ansionsa mukaan.

      • ymmärrys ja taju

        Teen ensin pahaa toiselle, toinen vastaa pahalla takaisin, kostokierre valmis.
        Parempi keskittää aivot jonnekin muualle kuin pahantahtoisuuteen?


      • Narsisti ei ole

        Narsisti ei ole terve ihminen. Miksi lähteä sairaaseen toimintaan sairaan ehdoilla.


    • jalka ojossa

      Älkää hyvät ihmiset palkatko narsisteja sosiaalisiin töihin!

      Antakaa niille töitä esineiden parissa ruoskaa ;D

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa.


      poiuyyuy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe