Käsikkäin homoeksuellin kanssa

Metsätiellä

Kuljin hämärää metsätietä naapuripaikkakunnalla asuvan homoseksuellin miehen kanssa käsivarret toistemme ympärillä. Olin unessa kuten oikeassa elämässä onnellisesti naimisissa ja siksi oudoksuin asiaa, että vieraan miehen kanssa etc ja vedin käteni pois. Hän kuitenkin vetäisi käasivarteni takaisin ympärilleen, olin mielissäni siitä ja niin jatkoimme matkaa. Välillä jouduin kävelemään tien vieressä risuissa ja pimeässä ja muistan astuneeni jälleen takaisin tielle. En tiedä minne olimme matkaalla, mutta mies ehdotti että oikaisisimme ostoskeskuksen kautta. Harhautukseksi hän osti jotain ostoskeskuksen kioskista, joka oli täynnä ihmisiä ja hälinää. Siihen uni loppui.

Valve-elämässä hän on hieno mies, korkeasti koulututettu, kulturelli, miellyttävä ystävällinen, ei pahaa sanottavaa. Elän itse jo kauan hyvässä liitossa, eikä minulla ole epäselvyksiä omasta seksuaalisuudestani.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et olisi ensimmäinen nainen tai mies joka toivoo ystävyssuhdetta homoseksuaalin miehen kanssa. Naiselle homot edustavat miestä jolta puuttuu se uhkaava miehisyys. Miehille kulturellit homot saattavat edustavaa jotain hienostuneempaa ja taiteellisempaa puolta elämästä.

      Oletan, että olet mies.

      Unissaan käsikädessä toisen miehen kanssa metsätiellä kulkeminen saattaa tuntua hämmentävältä. Unessasi tämä hämmennys näkyy ajoittaisena tien vieressä risujen seassa kulkemisena. Ostarille tultaessa, missä on paljon ihmisiä, käytät jo sanaa harhautus. Et siis halua ihmisten tietävän kokemistasi asioista tai ajatuksista.

      Olet uneksunut läheisestä kanssakäymisestä paikallisesti tunnetun homoseksuaalin miehen kanssa. Unessasi ei ole mitään viitteitä fyysiseen kanssakäymiseen tai haluun sellaisesta.

      Ihastumme kuitenkin persooniin emmekä tietyillä ominaisuuksilla varustettuihin vartaloihin. Ihastumista ei tässä yhteydessä pidä ymmärtää fyysisen kontaktin haluna. Olet luultavasti kokenut tämän henkilön mielenkiintoisena ja kenties miettinyt, että mitähän ihmiset ajattelisivat jos alkaisit hänen ystäväksensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe