Olen 24 vuotias nainen. Olin tänään työpaikallani menossa ruokatauolle. Mulla oli heti töiden jälkeen tärkeä meno joten piti vähän ehostautua ja vaihtaa vaatteet myös. Työpaikkani taukotila toimii myös "pukuhuoneena" luulin sulkeneeni oven perässäni ja riisuuduin ja olin vaihatamassa vaattet. Minulla oli vain rintaikat ja stringit päällä kun mies työkaverini ( 35 vuotias ) astui taukotilaan. Olin ihan sanaton ja vedin heti vaatteet eteeni jotka sain noukittua lattialta. Hän katsoi syvälle silmiini ja sanoi "hyssh haluutko et pidetään vähän hauskaa ja unohtumaton ruokatauko" hän sulki oven. Käveli luokseni ja otti mut syliinsä. Suuteli kiihkeästi ja vei mut sohvalle. Suuteli mua kaikkialle.. pikkuhiljaa alemmas ja alemmas... riisui alushousuni ja rupes nuolee mua! Olin ihan shokissa!! En osaa kuvailla tunnetta!! En ajatellu mitään muuta ku se tunne oli jtn niin mahtavaa etten saanu ainuttakaan sanaa suustani. En saanu lopeta sanaa suustani ulos. Hän laittoi pari sormea aisääni ja jatkoi samalla nuolemista! Tuntui taivaalliselta... !! Otin hänestä kiinni ja vedin mun alle ja nousin ratsastamaan hänen päälleen. Jatkoimme tätä niin kauan kunnes tulimme molemmat ja hän laukesi sisääni. Olimme pari minuuttia sylikkäin ja hän paljasti silloin tunteensa mua kohtaan. Että rakastaa mua!! On pitkään rakastanu!! Ja että tämän jälkeen hän ei voi olla hetkeäkään ajattelematta mua. Apua! Mitä mä teen?! Hän ollut kihloissa 3 vuotta. Hän on aina silloin tällöin kertonut suhteen ongelmistaan minulle vaikken ole ikinä kysynyt. Heillä on ollut viimeiset 4 kk riitoja, ongelmia ja parisuhde kriisiä ja ovat tulleet eroamispisteeseen..
Mutta. Apua! Olen itse suhteessa maailman ihanimman miehen kanssa. En ole ikinä pettänyt ja olen ollut hänelle 110 % uskollinen ja rehellinen. Tää tuli niin puun takaa. Miten tämmöstä voi tapahtua? Ei ainakaan mulle ikinä! Leffoissa tämmöstä tapahtuu! Mitä teen! Pakko mun on olla rehellinen miehelleni ja kertoa sille lut todella pelkään menettäväni hänet.. mun olis pitäny sanoa EI ! Tiedän sen! Mutta en saanut sanoja suustani. Olin kuin mykkä! En tiedä ynmärtääkö kukaa! Onko kukaan ikinä ollut samassa tilanteessa?
seksiä työpaikalla
15
7347
Vastaukset
- sekaisinnn
Tämä koko tilanne kesti siis noin. 25min. Emme jääneet kiinni. Jälkeenpäin iski kauhee olo. Olin paniikissa ja itkin. Itkin hysteerisesti. Lähdin pois töistä. En voinut jäädä sinne. Valitin pahaa oloa ja päänsärkyä. Oli pakko lähteä pois. Mieheni odottaa mua illalla koiin...
En uskalla mennä kotiin.. oon ihan rikki.... en voi mennä enää töihin- ghggfdgh
No voi perse sentään vanhalla piialla mielikuvitus lentää
- yt rgfewds
ghggfdgh kirjoitti:
No voi perse sentään vanhalla piialla mielikuvitus lentää
No kyse ei liene vanhastapiiasta, vaan 40 "kundista" ;)
- Vanhempi mies
"Pakko mun on olla rehellinen miehelleni ja kertoa sille lut todella pelkään menettäväni hänet.."
Siis ei. Ei missään nimessä. Jos mokasit, niin kannat itse seuraukset, etkä laita niitä miehesi murheeksi, jos siis aiot jatkaa nykyisen miehesi kanssa. Kertominen olisi yksinomaan itsekästä. Pidät asian vain visusti omana tietonasi, vaikka kuinka omatunto kolkuttaisi.
Usko pois. Niin se on. Rehellisyyden pitää olla pääsääntö, mutta tällaisessa tilanteessa se ei ole paras ratkaisu. - vitunakat
joo o.. toivottavasti miehes löytää jonkun toisen joka arvostaa häntä.
- poliisi4
senkin pahamainen h u o r a
- eiuppoa..
selvä provo, mutta jaksopas nähdä vaivaa.. ;o)
- vähän kivaa
Hauska tarina, ilahduin :)
- kessu
ihme työpaikka ,sama pukuhuone miehille naisille.keksi ens kerralla aidompi tarina
- cunther
seuraavalla kerralla enempi työkavereita ja ryhmänseksiä. ja perspanoja. ja ATM juttuja.
- Anonyymi
Sitten pertti heräsit takakammarista
- Anonyymi
Tarina on satua. En usko että tilanteet syntyy sormen napsautuksella niin että niitä voisi sanoa täysin vapaaehtoisiksikummaltakin puolin.
Aikanaan yksi ihminen tuli jutuille ja kertoi miettineensä asioita muutaman päivän. Toinen oli myös miettinyt muutamaan päivän ennen kuin kutsui minut kylään. Alussa hän sanoi ettei halua mitään mutta hyvin nopeasti asia oli toisin ja seuraavana päivänä kertoi tuon miettimisensä.
Ja sitä ei tiedä ollenkaan kuinka paljon näitä miettiöitä muutoin on. Me miehet varmaan mietimme enemmän mutta kyllä naisetkin sen osaa!- Anonyymi
Vanhanpiian löpinöitä
- Anonyymi
Minusta tuo on raiskaus, jos tarina on tosi
- Anonyymi
Tuskin ymmärtää itse ainakin lähtis suhteesta kävelemään en usko että sulla mitään aitoja tunteita on miestäsi kohtaan kun noin pystyit hänelle tekemään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211