Hankeen makaamaan?

Rouva Hoikkala

Onkohan missään tutkittu, paljonko on keskimääräinen odotusaika Ikaalisissa poliisilla, ambulanssilla ja palokunnalla?

Mitä pitäisi tehdä, jos havaitsee jonkun makaavan lumihangessa?

72

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymyilevä hihittäjä

      Pohjanmaan metsätiellä kesti 4 kuukautta ennenkuin
      viranomaiset tulivat paikalla vaikka tuore leski oli
      tapahtumahetkellä paikalla.

      • Rouva Hoikkala

        Niin olit sinäkin! Muistatko, kuka käytti injektioruiskua ja ampui armonlaukauksen? Koska tiesin, mihin kaikkeen olet valmis, oliko minulla muuta vaihtoehtoa kuin totella sinua?

        Entä se vainaja, joka oli Läykkäläntien asunnossa 1990!? Jouduin siivoamaan jäljet ja kantamaan kanssasi "mattorullaa". Kukkurassa jouduin myös lapionvarteen!


      • hauturi kukkala
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Niin olit sinäkin! Muistatko, kuka käytti injektioruiskua ja ampui armonlaukauksen? Koska tiesin, mihin kaikkeen olet valmis, oliko minulla muuta vaihtoehtoa kuin totella sinua?

        Entä se vainaja, joka oli Läykkäläntien asunnossa 1990!? Jouduin siivoamaan jäljet ja kantamaan kanssasi "mattorullaa". Kukkurassa jouduin myös lapionvarteen!

        Kenet Rouva Hoikkala hautasi Kukkuraan, Aunen kasvimaahanko
        kaivoit ?


      • Rouva Hoikkala
        hauturi kukkala kirjoitti:

        Kenet Rouva Hoikkala hautasi Kukkuraan, Aunen kasvimaahanko
        kaivoit ?

        En nähnyt häntä, koska hän oli jo maton sisällä. Sinä näytit paikan ja annoit minullekin lapion. Yhdessä sitten kaivoimme ja peitimme.


      • aunen kasvimaa
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        En nähnyt häntä, koska hän oli jo maton sisällä. Sinä näytit paikan ja annoit minullekin lapion. Yhdessä sitten kaivoimme ja peitimme.

        Hienoa yhteistyötä teillä, jatkakaa samaan malliin, oliko
        hiihtäjä avustamassa ?


      • Rouva Hoikkala
        aunen kasvimaa kirjoitti:

        Hienoa yhteistyötä teillä, jatkakaa samaan malliin, oliko
        hiihtäjä avustamassa ?

        Sinun kanssasi kaksistaan tämän teimme. Paikkaa en enää tarkasti muista, mutta paikka ei ollut äitisi kasvimaa. Joki meni siitä paikasta noin 10 metrin päässä ja maa oli savipitoista. Entisen kotitalosi pihassa emme kaivaneet, vaan talosta noin 100 metriä virran yläjuoksulle päin.


      • aunen vuohihaka
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Sinun kanssasi kaksistaan tämän teimme. Paikkaa en enää tarkasti muista, mutta paikka ei ollut äitisi kasvimaa. Joki meni siitä paikasta noin 10 metrin päässä ja maa oli savipitoista. Entisen kotitalosi pihassa emme kaivaneet, vaan talosta noin 100 metriä virran yläjuoksulle päin.

        Oletko laittanut muistomerkkiä haudalle ?


      • Matin tukiryhmä
        aunen kasvimaa kirjoitti:

        Hienoa yhteistyötä teillä, jatkakaa samaan malliin, oliko
        hiihtäjä avustamassa ?

        Jarmo Hoikkala, lopeta jo.


      • lisää vainaita
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Niin olit sinäkin! Muistatko, kuka käytti injektioruiskua ja ampui armonlaukauksen? Koska tiesin, mihin kaikkeen olet valmis, oliko minulla muuta vaihtoehtoa kuin totella sinua?

        Entä se vainaja, joka oli Läykkäläntien asunnossa 1990!? Jouduin siivoamaan jäljet ja kantamaan kanssasi "mattorullaa". Kukkurassa jouduin myös lapionvarteen!

        Tämä uusin tapaus lienee samaa jatkumoa?Seinäjoki ja Ikaalinen,,,,


      • nopsa noppa
        lisää vainaita kirjoitti:

        Tämä uusin tapaus lienee samaa jatkumoa?Seinäjoki ja Ikaalinen,,,,

        Karva noppa ehtii sitte joka paikkaan,,,,,


      • söpöjä eläimiä
        aunen vuohihaka kirjoitti:

        Oletko laittanut muistomerkkiä haudalle ?

        Paljonko Aunella oli vuohia?Ympäri vuoden vai kesäisin vain?


      • Rouva Hoikkala
        aunen vuohihaka kirjoitti:

        Oletko laittanut muistomerkkiä haudalle ?

        En ole, koska en edes tuntenut vainajaa. Sinun tehtäväsi olisi se laittaa, koska olitte "läheisempiä"!


      • Anonyymi
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Sinun kanssasi kaksistaan tämän teimme. Paikkaa en enää tarkasti muista, mutta paikka ei ollut äitisi kasvimaa. Joki meni siitä paikasta noin 10 metrin päässä ja maa oli savipitoista. Entisen kotitalosi pihassa emme kaivaneet, vaan talosta noin 100 metriä virran yläjuoksulle päin.

        Kaivoitte ilmeisesti aunen vuohihakassa?


      • Anonyymi
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Sinun kanssasi kaksistaan tämän teimme. Paikkaa en enää tarkasti muista, mutta paikka ei ollut äitisi kasvimaa. Joki meni siitä paikasta noin 10 metrin päässä ja maa oli savipitoista. Entisen kotitalosi pihassa emme kaivaneet, vaan talosta noin 100 metriä virran yläjuoksulle päin.

        Paikassa sijaitsi aikoinaan Aunen vuohihaka?


    • Hankala tapaus

      Riippuu siitä, missä se tapahtuu. Jos on tulipalo paloaseman lähellä tai ambulanssi on muutaman kilometrin päässä, niin useita tunteja siinä menee. Paloaseman ovet on lukossa ja kukaan sieltä ei vastaa, sama juttu ambulanssin kanssa. Se tulee mahdollisimman kaukaa toisesta pitäjästä, kun oma ambulanssi on menossa taas naapurikuntaan päin lujaa vauhtia. On käytännön kokemuksia.

    • Urkin Farkut

      Hangesta en tiedä, mutta jos jää keskuspuistoon makaamaan, joku häärii ympärillä jo hyvin nopeasti.

      • muna tatu

        Se oli 86 vuonna toivottavasti tämä tapahtuma toistuu hyvin pian voisiko urkki demostroida uudelleen.


      • pakkasta.20.astetta

        Rouva riisui itsensä serkkulikkansa kanssa alastomiksi
        Riitialan työväentalon pihassa ja kohta hääri ympärillä
        joukko poikasia jotka saivat ensimmäisen kertansa.


      • Anonyymi

        Haapavuoret saavat tehdä mitä tykkäävät.


    • pomo hutkaan

      Parainta on kun riisuu ittensa alasti taksissa ja yrittää hieroo tuttavuuta miestaksi kuskin kans.Kuskin hermostuttua ei muuta kun ryntääminen pihalle ja makuulle vaan lumi penkaan.Kuski soittaa paulin joka on 5 minuuttissa paikalla ja homo putkaan.

    • onko järkee vai ei

      Mikä järki on riisua taksissa ja jäädä sitten lumihankeen makaan alasti????????

      • ota aino sukset

        Lappalaisilla on omituisia tapoja, varsinkin leskillä koska
        he luulevat että joku hiihtäjä tulee ja korjaa hangessa alasti
        makaavan.


      • Rouva Hoikkala
        ota aino sukset kirjoitti:

        Lappalaisilla on omituisia tapoja, varsinkin leskillä koska
        he luulevat että joku hiihtäjä tulee ja korjaa hangessa alasti
        makaavan.

        Olen omaksunut ikaalislaiset tavat! Täällä on tapana kirmata Heikin taksista alasti lumihankeen makaamaan ja alkaa kiukutella, koska taksikuski ei suostunut miestenväliseen seksiin.

        Ikaalisten mallissa Rantalan Pauli korjaa hangessa alasti makaavan. Näin oli toimittu myös sinun tapauksessasi!


      • kaimo hehari
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Olen omaksunut ikaalislaiset tavat! Täällä on tapana kirmata Heikin taksista alasti lumihankeen makaamaan ja alkaa kiukutella, koska taksikuski ei suostunut miestenväliseen seksiin.

        Ikaalisten mallissa Rantalan Pauli korjaa hangessa alasti makaavan. Näin oli toimittu myös sinun tapauksessasi!

        No, kuinka tuo ikaalislainen tapa on toiminut Kukkalan kohdalla ?


      • Rouva Hoikkala
        kaimo hehari kirjoitti:

        No, kuinka tuo ikaalislainen tapa on toiminut Kukkalan kohdalla ?

        Olen hyväksynyt Ikaalisten mallin ja olen tyytyväinen, että pääset pois kylmästä hangesta. Vaikka usein kinastelemmekin, en silti halua, että palellut alastomana pakkaseen ja lumihankeen.


      • hymyävä hihittäjä
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Olen hyväksynyt Ikaalisten mallin ja olen tyytyväinen, että pääset pois kylmästä hangesta. Vaikka usein kinastelemmekin, en silti halua, että palellut alastomana pakkaseen ja lumihankeen.

        Onko Heikki se toinen ikaalislainen taksikuski jonka kanssa
        Rouva kertoo maanneensa ?


      • Rouva Hoikkala
        hymyävä hihittäjä kirjoitti:

        Onko Heikki se toinen ikaalislainen taksikuski jonka kanssa
        Rouva kertoo maanneensa ?

        Olen maannut usean taksikuskin ja -rengin kanssa. Taksimiehet usein valittavat, että sinä aina lähentelet heitä. Varsinkin nuoret taksarit ovat aivan lirissä sinun kanssasi ja penkit aivan kakassa!


      • tietoa ainolle
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Olen maannut usean taksikuskin ja -rengin kanssa. Taksimiehet usein valittavat, että sinä aina lähentelet heitä. Varsinkin nuoret taksarit ovat aivan lirissä sinun kanssasi ja penkit aivan kakassa!

        Rakastelu saa varmaankin taxikuskit puheliaiksi mutta ovatko
        he parempia maksajia kuin poliitkkomme ?


      • Anonyymi
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Olen omaksunut ikaalislaiset tavat! Täällä on tapana kirmata Heikin taksista alasti lumihankeen makaamaan ja alkaa kiukutella, koska taksikuski ei suostunut miestenväliseen seksiin.

        Ikaalisten mallissa Rantalan Pauli korjaa hangessa alasti makaavan. Näin oli toimittu myös sinun tapauksessasi!

        asiakas pakeni tappi ojoossa lähentelevää kuskia


      • Anonyymi

        Käytännössä siinä sitten ollaan mun asillaan.


      • Anonyymi
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Olen maannut usean taksikuskin ja -rengin kanssa. Taksimiehet usein valittavat, että sinä aina lähentelet heitä. Varsinkin nuoret taksarit ovat aivan lirissä sinun kanssasi ja penkit aivan kakassa!

        pekka homeo ketelärouvana esiintyy


    • jarmo+2
    • apu kallis

      Keskimääräinen viive on 15-20 minuuttia koska Ikaalinen on niin laaja kaupunki.
      Juhtimäkeen avun saanti voi kestää tunnin ja ylikin.

    • Rauli Pantala

      Misähän vaihees se uus paloasema menee?Siis Ikaalisten ja Hämeenkyröb yhteinen?Sikuriin vai Osaraan se tulee?

      • jarmon anustappi

        Kyröskoskelle kai, viivettä se tietää lissää.


    • sisään lämpimään

      Mikä saa miehen jäämään makaamaan alastomana lumihankeen vaikka vieressä olisi lämmin taksi?

      • Rouva Hoikkala

        Pitkään ei tarvii makoilla kun päivän nuoret rientävät apuun ja
        kuljettavat sisätloihin.


      • hoikka kakka
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Pitkään ei tarvii makoilla kun päivän nuoret rientävät apuun ja
        kuljettavat sisätloihin.

        Ja mitäs pahaa päivän nuoret on tällä kertaa tehny????Vastaapas herra hoikkala!!!


      • Anonyymi

        aisankannattaja kuski


    • Pintalauta

      Nyt kesähelteillä tekisi mieli heitää kaikki vaattet pois ja olla ihan nakusillaan, jos tämmöstä jatkuu viikkotolkulla saatanpa sellaisen tempun jopa tehdä, ihan kokeilun vuoksi, kun telkkarissakin alkaa se nakudeittiohjelma, ei kai siinä enää nykypäivänä mitään paheksuttavaa voi olla, vaikka naapurit ja ohikulkijat näkisivät vähän normaalia enempi paljasta pintaa.

      • totuuden torvi

        Pistäppä pakkasilla ittes nakuks ja ota Jarmon kans kisa kumpi pystyy makaan hangessa pitempään.
        Veikkaan että Jarmo voittaa kun on enempi kokemusta


      • huippu.suoritus
        totuuden torvi kirjoitti:

        Pistäppä pakkasilla ittes nakuks ja ota Jarmon kans kisa kumpi pystyy makaan hangessa pitempään.
        Veikkaan että Jarmo voittaa kun on enempi kokemusta

        Totta maar se voittaa.Hessu pystyy todistaa että se makas munasillaan hangessa puoli tuntia ja pakkasta oli -10 astetta.Harva on noin lujaa tekoa.


      • hame.heikki
        huippu.suoritus kirjoitti:

        Totta maar se voittaa.Hessu pystyy todistaa että se makas munasillaan hangessa puoli tuntia ja pakkasta oli -10 astetta.Harva on noin lujaa tekoa.

        Heikki oli siihen aikaan Norjassa eikä ole ollut taksirenkinä kuin vasta
        2010 alkaen tilapäisesti.


    • ulf.sundqwist

      Olisi ollut viisainta työntää syvemmälle hankeen ja kurvata pois.Vaatteet olisi voinut heittää uffen keräykseen ellei kakassa.

      • heikki.esti.kuoleman

        Kakassa ne oli, se oli yksi syy minkä tähden Hoikkala riisui ne.Heikin olisi pitänyt jättää mies oman onnensa nojaan pakkaseen.Mitäpä tuollaista hyysäämään......


      • Onko oikein jättää avuttomassa tilassa oleva ihminen alasti hankeen?


      • Jarmo.Lumihangessa kirjoitti:

        Onko oikein jättää avuttomassa tilassa oleva ihminen alasti hankeen?

        Tässä tapauksessa kyllä!


      • Hangessa on ihanan vilpoista.


      • vajakkien.horinaa

        Vajakkilässytys jatkuu palstalla.


      • Hyvä, autenttinen sininimmari tuolla Jarmo.Lumihangessa.


      • housussa.paska
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Hyvä, autenttinen sininimmari tuolla Jarmo.Lumihangessa.

        jarmot ja muut vittuun täältä


      • Anonyymi
        heikki.esti.kuoleman kirjoitti:

        Kakassa ne oli, se oli yksi syy minkä tähden Hoikkala riisui ne.Heikin olisi pitänyt jättää mies oman onnensa nojaan pakkaseen.Mitäpä tuollaista hyysäämään......

        feikin ajot loppuivat viikossa potkuihin


    • esikuvana.jarmo

      mul on paska housussa

      • Sanoppas minulle tuo lause syrjäisellä metsätiellä.


      • kuulakalloon

        Unton sotamuisto nagan puhuu ihan varmana.


      • vajakille.tiedoksi
        kuulakalloon kirjoitti:

        Unton sotamuisto nagan puhuu ihan varmana.

        Se pistooli oli rouvan ex-miehen kapiasaikainen jonka
        rouva otti pohjanmaan reissuun. Aseen hän väitti
        heittäneensä tulomatkalla Seinäjokeen. Matkan he
        tekivät kahdella autolla joista toista ajoi rouvan ex-mies
        ja toisessa olivat rouva ja rakastaja mennessään
        katsomaan sijoitusmetsäpalstaa Kuortaneelta.


      • vajakille.tiedoksi kirjoitti:

        Se pistooli oli rouvan ex-miehen kapiasaikainen jonka
        rouva otti pohjanmaan reissuun. Aseen hän väitti
        heittäneensä tulomatkalla Seinäjokeen. Matkan he
        tekivät kahdella autolla joista toista ajoi rouvan ex-mies
        ja toisessa olivat rouva ja rakastaja mennessään
        katsomaan sijoitusmetsäpalstaa Kuortaneelta.

        Jos tarkoitat rakastajalla minua nii en ollut tuolla reissulla. Ostelen palstoja lähinnä Jyllin_Varpeen seudulta.


      • vajakkihiihtäjälle.tieto
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Jos tarkoitat rakastajalla minua nii en ollut tuolla reissulla. Ostelen palstoja lähinnä Jyllin_Varpeen seudulta.

        Rouva täällä palstalla on moneen kertaan kertonut
        että hiihtäjä oli mukana ja mustalla Mersulla matka
        tehtiin.


      • Minä olin ampuja!!!


      • ääiiiteeepyyyhkiin
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Minä olin ampuja!!!

        Voi lapsi parka, lueppas sinä vain Ankkaa.


      • Meille ei kannata vittuilla.


      • voi.pikku.rukkaa
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Jos tarkoitat rakastajalla minua nii en ollut tuolla reissulla. Ostelen palstoja lähinnä Jyllin_Varpeen seudulta.

        Vajakin erittäin pieni äly näkyy tuosta vastauksesta koska
        vajakkiälyllä ei kykene saamaan selvää kuka oli palstan
        ostajaehdokas ja kuka vain asiantuntijana ja rakastajana
        mukana.


      • lueppas.ankkaa

        Voi lapsi parka lässytystäsi.


      • voi.pikku.rukkaa kirjoitti:

        Vajakin erittäin pieni äly näkyy tuosta vastauksesta koska
        vajakkiälyllä ei kykene saamaan selvää kuka oli palstan
        ostajaehdokas ja kuka vain asiantuntijana ja rakastajana
        mukana.

        Matti Äijöä ei ollut mukana koko reissulla. Jarmolla on vain pahoja harhoja tuolta ajalta.


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Matti Äijöä ei ollut mukana koko reissulla. Jarmolla on vain pahoja harhoja tuolta ajalta.

        Olenko minäkin vain hänen harhojaan?


      • pakotettu.muuttamaan
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Matti Äijöä ei ollut mukana koko reissulla. Jarmolla on vain pahoja harhoja tuolta ajalta.

        Rouva tuossa vetää takaisin monia aikaisempia juttujaan.


      • pakotettu.muuttamaan kirjoitti:

        Rouva tuossa vetää takaisin monia aikaisempia juttujaan.

        Kuortaneella ei ollut muita kuin minä, Rouva ja uhri. Sekä tietysti isäni vanha nagan.


      • Anonyymi
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Jos tarkoitat rakastajalla minua nii en ollut tuolla reissulla. Ostelen palstoja lähinnä Jyllin_Varpeen seudulta.

        Olet tehnyt hyviä kauppoja. Metsäpalstojen arvot ovat nousseet kohisten viime vuosina.


    • Anonyymi

      otrttiinko Kilvakkalassa aikaa noiden tuloon paikalle viime sunnuntaina

    • Anonyymi

      Viime talvena Pirkanmaan käräjäoikeudessa käsiteltiin asiaa, jossa ikaalislainen mieshenkilö oli riisunut itsensä ilkosilleen Heikin taksissa. Tämän jälkeen mies jäi mun asillaan makaamaan lumihankeen. Tarinan mukaanTaksikuski soitti poliisit viemään matkamies pois lumipenkasta.

      • Minä olisin polkenut syvemmälle hankeen ja poistunut paikalta.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe