Millainen elokuvaohjaaja on teidän mielestä hyvä.. Minun mielestä sellainen ohjaaja on hyvä jolla on oma tyyli. Esim. Tarantino. Kertokaapa oma mielipiteenne...
Vastaukset 2
- Baxter
...on se joka osaa vaihtaa tyyliä sitä mukaa mistä elokuvassa on kysymys. Se joka uskaltaa unohtaa kaiken mitä ennemmin on tehnyt ja keskittyä vain siihen elokuvaan, joka juuri nyt on työn alla. Se joka antaa muodon määräytyä sisällön perusteella, eikä toisin päin.
En tunne oikeaa ihmistä hänen auteur-kuvansa takana, mutta uskon että David Fincher on tällainen ihminen. On väärin, että "fincher-tyylistä" puhuttaessa ihmiset luulevat puhuttavan VAIN Se7enistä tai Fight Clubista, unohtaen että Fincher on ohjannut myös kaksi aivan erilaista jännäriä, The Game ja Panic Room, joita aivan väärin perustein pidetään jotenkin Fincherin "välitöinä" tai "epäonnistumisina".
Lisäksi uskon että tähän kyseiseen ohjaajakuvaukseen istahtavat myös Steven Soderbergh, Spike Jonze, Michel Gondry ja Lars Von Trier sekä etenkin Sidney Lumet, jonka kirjasta luin tämän ajatuksen - miehen töitä olen nähnyt liian vähän voidakseni kommentoida tarkemmin. - Runner
Hyvä ohjaaja on sellainen, joka kykenee tekemään sen mitä tuottaja sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni65917- 77898
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705- 44617
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34607- 51569
- 42541