Maan hallitus on tökeästi viitannut kintaalla perustuslain takaamaan parlamentaarisen valmitselun periaatteeseen, kieltämällä kansalaisilta vapaaseen demokratiaan kuuluvaan keskusteluun osallistumisen! Hallitus on piilottanut hallintokautensa tärkeimmän asian muutaman hassun ministerin salkkuun - ei siis edes koko hallituksen tietoon! Ketäköhän mainitut "onnelliset" erikoisluottoministerit lienevät?
Virkamiesvalmistelun voidaan, lakeja erinomaisen väljästi tulkiten, katsoa voivan olla salaista, muttei parlamentaarisen valmistelun! Mihin on demokratiamme menossa, saa kai sentään kysyä?
Hallitus ohittaa parlamentaarisen valmistelun!
4
72
Vastaukset 4
- Kon Trollisa
Ketä kiinnostaa?
Nettivaalit vois kiinnostaa enempi: kuka haluais ostaa mun ääneni. Halvalla menee...
En uskalla äänestää kotikoneen ääressä, ku ukko tsiikaa seläntakana, et oikein sormi osuu! Tähän saakka olen selvinnyt valkoisella valheella, nettiäänestyksessä en enää! Auttaka hyvät ihmiset! Ettekä sit kerro mun ukolle tätä! - menopeli(ei kirj)
Nettiäänet voi manipuloida. Niiden oikeellisuuden tarkistaminen ei ole yksinkertaista.
http://www.examiner.com/article/wwe-exclusive-hulk-hogan-officially-back-with-wwe kok.ja sdp. on kai tehty hall.neuvotelissa salainen paperin jossa on päätetty että asiota salataan niin paljon kuin he voivat....
kreikka paperi sen näytti....
sit,oli yritysveron alentaminen joka tuotiin etukäeen ek tietoon....
nyt on vuodossa sote/kunta uudistus...
kunniltakin leikkataan milj.euroja ilman eu-tukipakettia
muut eu maat on hakeneet itselleen eu tukipaketteja ja leikkaavat järjestelmiä..mut,suomen hall.ei hae kuin leikkaa ja kurjistaa suomen kansaa...- Se eduskuntatalo
nyt on sellainen muumitalo. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551