mukava asua? On suunniteltu muutto etelästä pohjosemmas.
Onko Ylivieskassa
23
361
Vastaukset
- Tere tulemas
On täällä , ja Järviradiokin kuuluu jotenkuten.
- tervetuloa
Ylivieskan on alueen kaupallinen, hallinnollinen ja kaupan keskus. Alueen kasvu tapahtuu Ylivieskassa.
- älä muuta
Älä ole niin hullu, että muuttaisit Ylipaskan kaltaiseen mitättömään ja kehittymättömään kaukana kaikesta sijaitsevaan tuppukylään.
Mansesi on kuitenkin kaupunki, mutta Ylipaskaa ei missään mielessä voi pitää sellaisena.
Ylipaskassa asuu vain:
a) juntteja
b) äkkivääriä lestadiolaisia
c) äkkivääriä lestadiolaisjuntteja
Jos kuitenkin muutat Ylipaskaan, niin takaan ja vakuutan että jo parin päivän päästä kaipaat takaisin Manseen- Yliv. on HELMI
Mistä sinä hoopovetinen tiijät, ja toiseksi hoopolaisiltahan ei kysytty.
- bgfdgbnb
Parasta Ylivieskassa on junarata muualle.
- Mansestersity
Ylivieska on hyvä paikka asua. Itse olen Tampereella asunut 70 ja 90 luvulla.
Hommaa työpaikka ja muuta Ylivieskaan :)
- Pohjalainen
Jos olet lestadiolainen tai autoa rassaava bensalenkkari ja rakastat Keskustapuoluetta niin viihdyt varmasti. Muussa tapauksessa ei sitten kannatakaan harkita mitään kaupunkia Pohjois-Pohjanmaalla.
- Mansen mies
Kiitos kannan otoista, näyttäs olevan puoleen ja vastaan, täytynee vielä harkita.
- tervetuloa
Mansen mies kirjoitti:
Kiitos kannan otoista, näyttäs olevan puoleen ja vastaan, täytynee vielä harkita.
Jos liikut täälläpäin, niin mene ohi
- Meitsi
No jopas on taas asiallista porukkaa. Ylivieska on ihan oikeesti mukava paikka asua, ei oo liian iso mutta ei liian pienikään. Ja koko ajan kasvaa.
Lapsille on hyvät kouluvaihtoehdot ja harrastusmahdollisuudet. Eikä täällä tarvii pelätä vaikka baarista yksin kotiin käveliskin.
Nuo aiemmat kommentit on kyllä ihan täyttä humpuukia, aikuset ihmiset (haapavetiset varmaanki) ja jaksavat pelleillä..- ykärules
mitä kouluvaihtoehtoja tarkoitat? amista ei oo, kauppakoulua ei oo, yliopistoa ei oo. pikkulapsille on kyllä alakouluja ja yksi yläkoulu. höpsistä taas rakkaat my fellow citizens yliviieskalaiset!
- uuleobori
Moi! Herää vajaa tunti myöhemmin junassa, niin olet Oulussa! Toivomasi asiat lö
ydät täältä, jopa tupsukorva- ja porkkanapöksymatsit kärppiä vastaan.Tervetuloa Ouluun! Kaupunkiin.- mansenmies
kiitos. voisimme tullakin, mutta it-alan mieheni ei työllistu Ouluun. kempele voisi olla houkuttava vaihtoehto. oulu kyllä kiinnostaa- kiitos tiedoista.mites toi suvaitsevaisuus?
- hhhhhhhgfb
mansenmies kirjoitti:
kiitos. voisimme tullakin, mutta it-alan mieheni ei työllistu Ouluun. kempele voisi olla houkuttava vaihtoehto. oulu kyllä kiinnostaa- kiitos tiedoista.mites toi suvaitsevaisuus?
Esimerkiksi entisen Oulunsalon kunnan alue Oulussa on erittäin vanhoillislestadiolaista seutua ja kyseinen uskonsuuntahan on Suomen homovastaisimpia. Asukkaiden asenteet ovat suorastaan vanhatestamentillisia. En suosittele.
- ohi vaan
mansenmies kirjoitti:
Ylivieskaan ei homoja haluta. Niillä tulee täällä ankeat olot
- ei homoille
mansenmies kirjoitti:
Vai että homo se siellä!!!
Noh, en minäkään mitään homopareja haluaisi naapurustooni asumaan, vaikka en niiltä pohjoisen syrjäseuduilta olekaan kotoisin.
Tämä maa on edellisen presidentin vaikutuksen takia mennyt aivan piloille, kun kaiken maailman ihmeelliset vähemmistötkin pitäisi hyväksyä ja sietää. - nnnnnnnnnnnh
ei homoille kirjoitti:
Vai että homo se siellä!!!
Noh, en minäkään mitään homopareja haluaisi naapurustooni asumaan, vaikka en niiltä pohjoisen syrjäseuduilta olekaan kotoisin.
Tämä maa on edellisen presidentin vaikutuksen takia mennyt aivan piloille, kun kaiken maailman ihmeelliset vähemmistötkin pitäisi hyväksyä ja sietää.Mitä sinulla on homoseksuaaleja vastaan? Uskovaisten perättömiä uskomuksiako?
- Asukki
Ainakin vuokra-asuntojen hinnat on Oulun tasoa, paljon uusia taloja rakennetaan ja kauppoja on enemmän kuin koko lähiseuduilla yhteensä. Muissa palveluissa on parantamisen varaa. Töitä on lähinnä hitsaajille ja lähihoitajille, minkä lisäksi kepun jäsenkirjalla voi irrota joku virka kunnalta. Toiset täällä viihtyy, toiset ei.
- ei ikinä sinne
Oulu on oikeastaan jopa Ylipaskaakin enemmän per***läpi.
Se Oulu kun on todella syrjässä, todella rumaa seutua, siellä on todella ikävä ilmasto ja todella tympeitä alkuperäis asukkeja. - Ylivieskalainen
Ketään ei kannata kuunnella täällä suomi24 sivustolla. Olen samaa mieltä meitsin kanssa. Minun mielestänikin täällä on paljon kouluja ja päiväkoteja. (mutta vain yksi yläkoulu) Jos sinulla on lapsia, niin kannattaa tulla tänne. Pienehkö kaupunki jossa vähän liikennettä. (turvallista liikkua) paljon puistoja. Paljon kauppoja mm. Kärkäinen, Prisma, K-citymarket. Paljon autokauppoja.Lähialueen kauppapaikka.
Tule ihmeessä tutustumaan! Toivottavasti viihdyt.- +++
En kyllä kehtaisi kehua Kärkkäisen olevan samalla paikkakunnalla.
- ikävä käpykylä
Ylipaskaskassako muka on paljon kauppoja ja paljon autokauppoja??????
Hahahahah, kenen mielestä?
Korkeintaan jonkun ylipaskalais syntyisen syrjäseudun asukkaan mielipide voi olla sellainen. Sama pätee puistoihin.
Jokainen muu näkee heti, että Ylipaska on todella ruma ja ikävä paikkakunta keskellä ei mitään. - Ikävä käpykylä
ikävä käpykylä kirjoitti:
Ylipaskaskassako muka on paljon kauppoja ja paljon autokauppoja??????
Hahahahah, kenen mielestä?
Korkeintaan jonkun ylipaskalais syntyisen syrjäseudun asukkaan mielipide voi olla sellainen. Sama pätee puistoihin.
Jokainen muu näkee heti, että Ylipaska on todella ruma ja ikävä paikkakunta keskellä ei mitään.Unohdin listalta ne koulut ja päiväkodit. Ei niitäkään tuppukylä Ylipaskassa voi sanoa olevan paljon.
Ylipäätään sinun kannattaa jättää olemattomaan arvoonsa ylipaskalais syntyisten junttien kehuskelut. Sen seudun kulttuuriin kun kuuluu olennaisena osana typerä ja perusteeton itsekehu.
Tosin minulle on periaatteessa yhdentekevää missä te homot asutte, kunhan ette asu lähinaapurustossani.
Ylipaskassa ja ylipäätään entisen Oulun läänin alueella homon elämä mahdollisesti voi olla aika ikävää niiden seutujen ahdasmielisen vanhoillislestadiolaisuuden vuoksi. Missä tahansa muualla vanhoillislestadiolaisia on selkeästi vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740