Äs Krossi kokeiltu ja tilattukki

Jätkä Nivalasta

Olipa miellyttävä yllätys Suzukilta. Hiljainen ja vakaa ajettava ja ennenkaikkea hyvät säädöt isommallekkin äijälle kuskin satulassa(tosin penkin istuin osa sais olla hiukka leviämpi ja ratti kun tulisi hiukan taakkemmas). Neliveto malli oli, mutta tilaa päräytin etuvetoisen hinnat alkaen mallin. Talvirenkaat tinkasin ja lohkolämmittimen kaupan päälle, koska multa ei tule vaihdokkia ja olen nuilta huijareilta ostanu jo kolme uutta kaaraa ennen tätä. Entisen ropposen annan likalle nääs. Mulla tuota rahulii kun on nuita autoja ostella tosta vaan sano.

10

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suzuki myös

Mitenkään suzukia tai mitään muutakaan arvostelematta, niin 20 000€ ei niin iso raha oo et sillä kannattaa elvistellä. Vannhanpojan jutuilta kuulostaa tollanen.

• SX 4 4WD -10

Kyllä ne vaan kuuleppa harvassa ovat asiakkaat, jotka tosta vaan ostavat käteisellä uuden auton ja vanha annetaan jälkikasvulle. Mitä taas tuoohon 20 tonniin tulee, niin jollekkin se on vähän ja jollekkin saavuttamattoman paljon rahaa.
        Tuli vaan mieleen vielä, että lieneekö vanhoilla pojilla jälkikasvua?

• S Cross Mann

Muistappas perämettän Paavo, että Lauantaina tasan kello 16 on taas viikottainen pitkien kalsareiden vaihto ja munaskujen pesu.

• Das

Nyt on pojat levottomat jutut. Heti pois tietokoneelta ja iltapalle. Sitten unta palloon.

• Vajaavetoinen ässä

Aika hyvin parodioitu näistä jänkhä-joonaksista. Kuvaa hyvin Tsutsukin käyttäjäryhmää...

• Jimnyx

Nelivetokuski on tyypillisesti keski-ikäinen maalaismies, joka käyttää lippistä ja kumisaappaita. Hänen autonsa on usein avolava, mutta perusmaasturikaan ei ole harvinainen.

Okei, poikkeus: kaupunki-nelikko on kolmesti talvessa tapahtuvaan aurausvallin ylittämiseen hankittu citymaasturi, jolla joskus ajetaan myös soratietä kesäkelissä. Enemmän kuin todelliseen ajamiseen nämä city-kuskit käyttävät autoaan nettikeskustelujen inspiraationa. Mikäpäs siinä!

PS. Suzukini sai tänään pitkästä aikaa nastarenkaat. Ajoäänet tuovat nyt mieleeni vanhan kunnon talvisen lastenlaulun "Rati-riti-ralla".

• juntti-tollo

Kaikkein junteinpia Suzuki kuskeja ovat Baleno ja sedan mallisella SX nelosella ajavat. Päässä k raudan lippis, jonka lippa on suora ja pitkähkö, jalassa piintyneen likaiset halvat farmari housut ja säästömyymälän tarra lenkkarit. Takkina kauhtunut vanha liian iso ruma tuulitakki. Autoon on itse usein kiinnitetty itse kumilevystä tylsällä puukolla leikatut roiskeläpät, joista ainakin takimaiset ovat reilusti vinossa ja nuo läpät ovat kiinnitetty törkeen monella ruuvilla. Asennus jäljestä loistaa maalaistollon oman käden jälki. Minä itse lukeudun juuri tällaisiin juntteihin, mutta kalsarit vaihdan jopa kahdesti viikossa, tiistaisin ja perjantaisin;=)

• 8+16

Siis voiko tämä olla totta. Suzuki kuskeilla löytyy itseironiaa.

Hyvä!

• Anonyymi

Kuis on ässä krossi pelannut ja onko kalsarit vaihtunnu

• Anonyymi

Jakahta en. Aihda ässä crossia jakalsareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe