Äs Krossi kokeiltu ja tilattukki

Jätkä Nivalasta

Olipa miellyttävä yllätys Suzukilta. Hiljainen ja vakaa ajettava ja ennenkaikkea hyvät säädöt isommallekkin äijälle kuskin satulassa(tosin penkin istuin osa sais olla hiukka leviämpi ja ratti kun tulisi hiukan taakkemmas). Neliveto malli oli, mutta tilaa päräytin etuvetoisen hinnat alkaen mallin. Talvirenkaat tinkasin ja lohkolämmittimen kaupan päälle, koska multa ei tule vaihdokkia ja olen nuilta huijareilta ostanu jo kolme uutta kaaraa ennen tätä. Entisen ropposen annan likalle nääs. Mulla tuota rahulii kun on nuita autoja ostella tosta vaan sano.

10

317

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suzuki myös

Mitenkään suzukia tai mitään muutakaan arvostelematta, niin 20 000€ ei niin iso raha oo et sillä kannattaa elvistellä. Vannhanpojan jutuilta kuulostaa tollanen.

• SX 4 4WD -10

Kyllä ne vaan kuuleppa harvassa ovat asiakkaat, jotka tosta vaan ostavat käteisellä uuden auton ja vanha annetaan jälkikasvulle. Mitä taas tuoohon 20 tonniin tulee, niin jollekkin se on vähän ja jollekkin saavuttamattoman paljon rahaa.
        Tuli vaan mieleen vielä, että lieneekö vanhoilla pojilla jälkikasvua?

• S Cross Mann

Muistappas perämettän Paavo, että Lauantaina tasan kello 16 on taas viikottainen pitkien kalsareiden vaihto ja munaskujen pesu.

• Das

Nyt on pojat levottomat jutut. Heti pois tietokoneelta ja iltapalle. Sitten unta palloon.

• Vajaavetoinen ässä

Aika hyvin parodioitu näistä jänkhä-joonaksista. Kuvaa hyvin Tsutsukin käyttäjäryhmää...

• Jimnyx

Nelivetokuski on tyypillisesti keski-ikäinen maalaismies, joka käyttää lippistä ja kumisaappaita. Hänen autonsa on usein avolava, mutta perusmaasturikaan ei ole harvinainen.

Okei, poikkeus: kaupunki-nelikko on kolmesti talvessa tapahtuvaan aurausvallin ylittämiseen hankittu citymaasturi, jolla joskus ajetaan myös soratietä kesäkelissä. Enemmän kuin todelliseen ajamiseen nämä city-kuskit käyttävät autoaan nettikeskustelujen inspiraationa. Mikäpäs siinä!

PS. Suzukini sai tänään pitkästä aikaa nastarenkaat. Ajoäänet tuovat nyt mieleeni vanhan kunnon talvisen lastenlaulun "Rati-riti-ralla".

• juntti-tollo

Kaikkein junteinpia Suzuki kuskeja ovat Baleno ja sedan mallisella SX nelosella ajavat. Päässä k raudan lippis, jonka lippa on suora ja pitkähkö, jalassa piintyneen likaiset halvat farmari housut ja säästömyymälän tarra lenkkarit. Takkina kauhtunut vanha liian iso ruma tuulitakki. Autoon on itse usein kiinnitetty itse kumilevystä tylsällä puukolla leikatut roiskeläpät, joista ainakin takimaiset ovat reilusti vinossa ja nuo läpät ovat kiinnitetty törkeen monella ruuvilla. Asennus jäljestä loistaa maalaistollon oman käden jälki. Minä itse lukeudun juuri tällaisiin juntteihin, mutta kalsarit vaihdan jopa kahdesti viikossa, tiistaisin ja perjantaisin;=)

• 8+16

Siis voiko tämä olla totta. Suzuki kuskeilla löytyy itseironiaa.

Hyvä!

• Anonyymi

Kuis on ässä krossi pelannut ja onko kalsarit vaihtunnu

• Anonyymi

Jakahta en. Aihda ässä crossia jakalsareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      762
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      720
    3. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      102
      686
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      667
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      28
      653
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. Ketä haluaisit suudella?

🤣
      Ikävä
      47
      590
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      535
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe