eläkeyhtiöden johdossa...samaan kastiin kuuluu koko ek johtoryhmä....
kuinka kirkain silmin varman johtajakin kehtasi ylistää omaa palkkaakin..
suomessa ei ole yhtään korrosia johtajien palkkauksessa.kuin hyvävelijärjestelmä joka on järjetöntä..
kyllä tämmöiset johtajien palkkat saadaan kuriin kun nostetaan verotusta rajusti ylös päin.
mitä suuremmat palkkat ja palkkiot on yritysjohtajilla ja hall.jäsenillä niin tämä on suoraa suomalaisten työntekijöiden työn hintaa nostavá TEKIJÄ.
turha puhua työnhinnasta niin kauvan kuin herrojen palkkat on rajusti alemalle tasolle...
ei ole mikään ihme vaikka työn hinta on korkea tässä maassa....
sormen pitää osoittaa yritysjohtoon koko kentään ja eläkeyhtiöiden maksamiin palkkoihin,etuuksin ja irtisanomisiin.....
perussuomalaisten lakialoite heti käsitelyyn arvoisa hallitus.joka sisältää läpinäkyvyyttä herrojen sisäpiiripalkkaukseen,sisäpiiritietoihin....
kyllä on iso mätä paise suomen...
0
104
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483