Mul on aika paha paikka ku pitäs valita lähenkö ens vuonna änäriin pelaan (usaan) vai jäänkö suomeen tyttöystävän kanssa :( änäris pelaaminen on mun unelma ja oon vuodattanu verta ja antanu puolet sydämestäni sille lajille ja voisin tienata soe miljoonii kaudes mutta elämäni rakkaus haluaa asua suomes :((( mitä mun pitäs tehä auttakaa!!!!:(
pahin ongelma maailmas
12
138
Vastaukset
- skandaali
Pyydä naises mukaan
- aloittajaaaaa
Jos et huomannu se haluu asuu suomes ^^
- eioomaailmanpahinongelma
Tyttö odottaa, änäri ei. Enkä kyl usko et oot sinne oikeesti menossa mut jos oisit nii tottakai valihtisit änärin. Kyllä se tyttö perässä tulee jos oikeesti sua rakastaa. "Anna meren se selvittää kuka viereesi jää"
- aloittajaaaa
No kylmä menos ihan oon mutku sil on työpaikka tää nii se on se ongelma
- ecc__
Haloo! Jonkun tytön takia ei kannata tuollaista mahdollisuutta jättää väliin! Eroatte kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
- aloittajaaaa
No tota me ollaan kihlois että sillee...
- Boy17v.
aloittajaaaa kirjoitti:
No tota me ollaan kihlois että sillee...
Kihlauksesta voi ihan helposti erota. Ei kihlaus tarkoita että te olisitte loppuelämänne yhdessä.
- kkkkko
Hahahahah kuulostat 11-vuotiaalta.
- hitosti naisia
Lähe änäriin. Sä saat hitosti naisia jos pääset sinne.
- aloittajaaa
Noniinno mut en ny välttis haluis ketää muuta
kai tää oli vitsi :DDD?
- Vaikee valinta
Kyl mä ymmärrän sua.. Se rakkaus tuntuu koko elämälle ja se toinen unelma on nii tärkee, ku on unelmoinu siitä kauan.. Ja vihdoin kun saa siihen mahdollisuuden se on lukittu kahleisiin. Vaikea valinta, tiedän! Rakkaus on varmasti sul tärkee.. Se tyttö.. Sille tytölle oot sen elämä. Mut ajattele joskus itseäsikin! ;) Jos siel on jotain lomii nii tuu Suomeen sen tytön luokse! ;)) Tai tartteeks sun olla kaikis peleis mukana. Voitte myös puhuu videopuheluit Skypessä! ;) Mut sitte jos joudut olee siel moooonta vuotta.. Niin.. :// Äää! Vaikeeta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427