Hei! Ostin lauantaina leogekonpoikasen noin 6 viikkoa vanha pikkunen. Olen hiukan huolestunut koska en saa tätä uutta nyt syömään. Pieni on todella arka pelkää kaikkea liikettä ja ääntä. Olen pinseteillä yrittänyt jauhomatoa tarjota mutta ei kelpaa. Käden kimppuun käy heti jos tulee lähelle. Minulla on toinenkin 2 vuotias leogekko jonka ostin silloin aikoja sitten hiukan vanhempana kuin tämän uuden. Sen sain syömään melko nopsaan silloin. Miten saan tämän syömään. Poikasiahan pitäisi ruokkia päivittäin muttakun ruoka ei vaan kelpaa.
pikaista apua
welp
2
103
Vastaukset
- Käärmemies
Onko sinun mahdollista selvittää mitä se on syönyt tähän asti, ja tarjota samaa?
Mikäli se ei onnistu, ja määrität ongelman peloksi, pienennä ruokaeläintä: buffalomatoon, hyvin pienikokoisiin sirkkoihin, jopa banaanikärpäsiin.
Ja viimeisenä vinkkinä: jätä pieniä ötököitä terraarioon yöksi, jolloin lisko saa metsästää ne rauhassa, eikä vahingonssakaan pelästy sinua. - ereny
Laita yöksi KIPPOON jauho-/buffalomatoja ja sirkkoja jotta varmasti löytää ja saa rauhassa syödä, etkä ole sörkkimässä pinseteilläs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010