Kerrankin voin kirjoittaa tänne onnellisena naisena. Olen palannut yhteen lukioaikaisen poikaystäväni kanssa. Hän jäi aina mieleeni hyvänä miehenä. Ihmisenä, joka kohteli minua hyvin ja jota kukaan muu mies ei tehnyt minulle. Olin aina hänen (ensimmäinen poikaystäväni) jälkeensä muiden miesten kanssa esine, hyväksikäytetty, aliarvioitu jne. Kyllä minussakin on vikani, mutta ensi kertaa olen arvostettu minuna, ihmisenä ja naisena! Hänessä on sellainen lämpö, jota en kenessäkään ole koskaan tavannut. Ja luulen, että vain minä pystyn näkemään ja pääsen tuntemaan hänestä sen puolen :)
Ollaan oltu nyt syksyllä kaksi vuotta yhdessä, vuosi kihloissa ja ensi kesänä olemme menossa naimisiin. Oma sairaus ja työttömyys vähän rasittaa kaikkea, mutta meillä on uskomaton onni toisissamme ja olemme saaneet paljon kokea hyviä asioita.
Kiitos elämälle ja kiitos rakkaalleni. Olen onnellinen.
Kerrankin voin kirjoittaa tänne
OlenOnnellinenMitäSä
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876