Kerrankin voin kirjoittaa tänne onnellisena naisena. Olen palannut yhteen lukioaikaisen poikaystäväni kanssa. Hän jäi aina mieleeni hyvänä miehenä. Ihmisenä, joka kohteli minua hyvin ja jota kukaan muu mies ei tehnyt minulle. Olin aina hänen (ensimmäinen poikaystäväni) jälkeensä muiden miesten kanssa esine, hyväksikäytetty, aliarvioitu jne. Kyllä minussakin on vikani, mutta ensi kertaa olen arvostettu minuna, ihmisenä ja naisena! Hänessä on sellainen lämpö, jota en kenessäkään ole koskaan tavannut. Ja luulen, että vain minä pystyn näkemään ja pääsen tuntemaan hänestä sen puolen :)
Ollaan oltu nyt syksyllä kaksi vuotta yhdessä, vuosi kihloissa ja ensi kesänä olemme menossa naimisiin. Oma sairaus ja työttömyys vähän rasittaa kaikkea, mutta meillä on uskomaton onni toisissamme ja olemme saaneet paljon kokea hyviä asioita.
Kiitos elämälle ja kiitos rakkaalleni. Olen onnellinen.
Kerrankin voin kirjoittaa tänne
OlenOnnellinenMitäSä
0
186
Luetuimmat keskustelut
- 163941
- 86780
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?71711- 46633
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537- 26531