En tiedä, kuuluuko tämä kysymys tälle palstalle, mutta kysyisin, mistä saa tietoa työmarkkinatuen ja ansiotyön suhteesta. Tarkoitan tässä sitä, että uutisissa ym. medioissa on väläytelty ajatusta, että työtön saisi ansaita n. 300 € menettämättä etuuttaan. Kohdallani on kysymys työmarkkinatuesta. Pitääkö tämä paikkansa ja tuleeko laki voimaan vuoden -14 alusta niin kuin on kaavailtu. Kiitos vastauksesta!
Työmarkkinatuki + ansiotyö?
1
138
Vastaukset
Tietoa ansiotyön vaikutuksesta työmarkkinatukeen saat Kelasta, www.kela.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111093
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96817- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49549
- 37546
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa153536- 25515