Minkä ikäisiä miehiä 22-vuotias nainen kiinnostaa?

Kertokaahan.

Siis seksiseurana.

18

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

ainakin minua! terveisin 19v himokas inttikundi

• eiköhän ihan laidasta laitaan.

• jope20

Kerro lisää millaista seksiä haluaisit.
      Minua ainakin kiihottaa jo nyt ajatus 22 vuotiaasta.

• minä

Etköhän sä kiinnosta ihan kaikenikäsiä. Esim. 22 vois olla hyvä ikä.
      Mikä sua ittees kiinnostaa?

• TänneVaan

Täällä varakas ja vaapaa kuuskymppinen olis oikein kiinostunut.

• Olen 49v ja kyllä kiinnostaa

• Minä olen vähän päälle 40 ja minua ei kyllä ihan nuoret naiset liiemmin kiinnosta. Eipä myöskään kovin vanhat vaan lähinnä itseni ikäiset plusmiinus 5-8 vuotta.

• viiskyt v

No varmaan kaikenikäisiä. Olen 50 ja olis se aika huikea kokemus saada noin nuorta naista ja yhtä mahtavaa olis myös antaa.

• ällöö....

Hyi hitto voiko olla sairaanpaa kun joku vanha käpy painaa parikymppistä likkaa

• öllöö....
        ällöö.... kirjoitti:

Hyi hitto voiko olla sairaanpaa kun joku vanha käpy painaa parikymppistä likkaa

paremminkin näin päin:
        Hyi hitto voiko sairaampaa olla kuin että joku parikymppinen ritsa-reva anelee aikamiestä hommiin. Eihän rotsa-revalla kestäisi edes paikat tositoimissa.

• 8k5746
        öllöö.... kirjoitti:

paremminkin näin päin:
        Hyi hitto voiko sairaampaa olla kuin että joku parikymppinen ritsa-reva anelee aikamiestä hommiin. Eihän rotsa-revalla kestäisi edes paikat tositoimissa.

Et kai oikeesti luule, et aloittaja on nainen?

• kakskeetkaks

22v ja kiinnostaa todella paljon ;)

• Näinpä..:)

34v mies ja kyllä kiinnostaa. Aika paljonkin:)
      Jos vaan mahdollisuus tulee, niin kyllä harrastaisin seksiä tuon ikäisen kanssa.

• reikärassari

panisin satavarmasti. paitsi jos olet ruma

• jtrheg

Skaala lienee about 16-100v, mut uskoisin, et enimmäkseen 20-30 -vuotiaita

• Panisinsua2

Kyllä mä 33-vuotiaana mielummin nusasen 18-22 vuotiaita tyttöjä. Mua on aina kiinnostanut nuoret tytöt. Ei haittaa,vaikka ois 16-vuotiaskin.

Tietenkin pitää olla solakka tyttö eikä mikään mörssäri.

• +kolkytvee

Mut miks? Itel kokemus 18-vuotiaasta ja 21-vuotiaasta ja olivatpa paska seksikertoja. No, ei voine yleistää.

• ewtawetaewt
        +kolkytvee kirjoitti:

Mut miks? Itel kokemus 18-vuotiaasta ja 21-vuotiaasta ja olivatpa paska seksikertoja. No, ei voine yleistää.

Samaa olin kysymässä, kerran olen 19 vuotiasta nussinut sekä kaksikymppistä ja ja jopa sitä 16 vuotiastakin kun en tiennyt että oli niin nuori ja täytyy sanoa että mitään en olisi menettänyt jos vaille näistä olisin jäänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      36
      3759
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3110
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3016
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      458
      2685
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      183
      1976
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1876
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      28
      1488
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1365
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1202
    Aihe