kadonneet vakkarit

korppi™

sanokaa ketä kadonneita vakkareita on(älä mainitse ernugirl4everiä tai piece&lovea)

43

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atrytone, jumavittupenis, simo kurki, kartiotrolli, koira

      • Metalismygod

        Suurinosa kirjoittelee vieläkin ^^
        Tomegle jokseenkin, Emotyttö, Koira-98, takapulpetin tyttö, Susu_pala, Ocean (ilkeää naurua), RomanceBoy.


      • Eräs trotskilainen
        Metalismygod kirjoitti:

        Suurinosa kirjoittelee vieläkin ^^
        Tomegle jokseenkin, Emotyttö, Koira-98, takapulpetin tyttö, Susu_pala, Ocean (ilkeää naurua), RomanceBoy.

        Eikö kukaan muista YT:tä? Siis nimim. Yksinkertainen tyttö. Kirjoitteli ainakin alkuperäisessä pisteessä.

        Ovatkohan muuten rakkaat väittelytoverini Tässä teille totuus (eli Toveri TTT) ja Kirkko ei pelasta vielä täällä? Entä saatananpalvoja Kirahviavaruudesta?


    • minä?

    • kurpizza

      Kurkatkaa rakkaus palstalle. Simo kurki on edelleen olemassa...

      • korppi™

        huom jumavittupenistä ei voi luokitella vakkariksi


      • Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

        huom jumavittupenistä ei voi luokitella vakkariksi

        Miten niin? Miksi sinulla sitten oli asiaa hänelle? Mitä asiaa siulla oli miulle? Kerro nyt, se jäi vaivaamaan.


      • korppi™
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Miten niin? Miksi sinulla sitten oli asiaa hänelle? Mitä asiaa siulla oli miulle? Kerro nyt, se jäi vaivaamaan.

        tuu clicxchattiin huoneeseen south african


      • Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

        tuu clicxchattiin huoneeseen south african

        Okej, mutta miten miusta tuntuu, että tähän on koira haudattuna...


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        tuu clicxchattiin huoneeseen south african

        clixchat ei toimi tule wamli chattiin


      • Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

        clixchat ei toimi tule wamli chattiin

        No nähdään siellä sitten.


      • ocean-
        korppi™ kirjoitti:

        huom jumavittupenistä ei voi luokitella vakkariksi

        No voi perkele sentäs, jvp on vakkari!!!!


      • korppi™
        ocean- kirjoitti:

        No voi perkele sentäs, jvp on vakkari!!!!

        se menee niin että minä tein JVP:stä vakkarin


      • Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

        se menee niin että minä tein JVP:stä vakkarin

        Jaa nyt alkaa tämäkin vyyhti selvitä... Alas selittää, toveri korppi.


      • korppi™
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Jaa nyt alkaa tämäkin vyyhti selvitä... Alas selittää, toveri korppi.

        no minä kirjoitin keskustelun listataan kaikki vakkarit anonyymillä nimimerkillä ja kirjoitin sinne paljon vakkarilistoja anonyymi nikeillä ja tein myös keskustelun kirjoittakaa uusi stoori ja kirjoitin sinne kommentteja tyyliin halutaan uusi tarina huom useaan kertaan ja sitten JVP otettiin mukaan kaikkiin tarinoihin ja aloitin tarina hömpötyksen jatkamisen


      • ocean-
        korppi™ kirjoitti:

        no minä kirjoitin keskustelun listataan kaikki vakkarit anonyymillä nimimerkillä ja kirjoitin sinne paljon vakkarilistoja anonyymi nikeillä ja tein myös keskustelun kirjoittakaa uusi stoori ja kirjoitin sinne kommentteja tyyliin halutaan uusi tarina huom useaan kertaan ja sitten JVP otettiin mukaan kaikkiin tarinoihin ja aloitin tarina hömpötyksen jatkamisen

        Ai jaa, siis sie oot sitä mieltä että jvp:n laittamine niihin stooreihin oli SUN ideas?

        Eiköhän se ollu niien kirjottajien idea.


      • korppi™
        ocean- kirjoitti:

        Ai jaa, siis sie oot sitä mieltä että jvp:n laittamine niihin stooreihin oli SUN ideas?

        Eiköhän se ollu niien kirjottajien idea.

        ne kirjoittajat siinä uusi stoori keskustelussa on MINÄ anonyymeillä nikeillä


      • ocean-
        korppi™ kirjoitti:

        ne kirjoittajat siinä uusi stoori keskustelussa on MINÄ anonyymeillä nikeillä

        Ihan omasta mielestäni jvp oli kyllä vakkari jo ennen niitä stooreja.


      • korppi™
        ocean- kirjoitti:

        Ihan omasta mielestäni jvp oli kyllä vakkari jo ennen niitä stooreja.

        mutta minä tein hänestä tunnetun\vakkarin


      • jumav¡ttupenis
        korppi™ kirjoitti:

        mutta minä tein hänestä tunnetun\vakkarin

        khiithos khorpille jhos thuo on thottha.
        Mut hei lopettakaa jo :D
        puspus!


      • korppi™
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

        khiithos khorpille jhos thuo on thottha.
        Mut hei lopettakaa jo :D
        puspus!

        tuo on totta(:


    • kurpizza

      Korppi hei. Miksi Zeus? Meinaan, puhut paljon Asgardiasta ja sitä hallitsee minun mielestäni Odin... Zeus hallitsee Olympusta ja se on muutenkin aika...hmm... No sen vaimo on samalla sen sisko...joten varmaankin käsität....

      Miksi Zeus?

      • Eräs trotskilainen

        Ai siekin olet täällä. Voi perhana, miun nukkumisesta ei taida tulla tänäyönä mitään, kun pyörii niin paljon juttuja päässä.


    • kurpizza

      Ketä tarkoitat? Korppi täällä ainakin on....

    • kurpizza

      Pistettiin yhtä aikaa (23:38) viestit :D (tiedän, olen tällä hetkellä vähän .....)

      • Eräs trotskilainen

        Mie tarkoitin sinua, mutta korppi on täällä myös, ja ocean ainakin oli hetki sitten. Mie yritän koota erittäin vittumaista palapeliä, vaikka miun pitäisi nukkua :D


      • jumav¡ttupenis
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Mie tarkoitin sinua, mutta korppi on täällä myös, ja ocean ainakin oli hetki sitten. Mie yritän koota erittäin vittumaista palapeliä, vaikka miun pitäisi nukkua :D

        Vouvouvou... mulla eioo välii oonko vakkari (tuskin kellää) nii älkää pliis riidelkö siit.
        Oon käyny tääl melkee joka päivä tähän saakka mutta en ole vaan kirjoittanut mitään pitkään aikaan, nyt kun otitte minutpuheenaiheeksi niin ajattelin kirjottaakki :D
        Puspus!


      • korppi™
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

        Vouvouvou... mulla eioo välii oonko vakkari (tuskin kellää) nii älkää pliis riidelkö siit.
        Oon käyny tääl melkee joka päivä tähän saakka mutta en ole vaan kirjoittanut mitään pitkään aikaan, nyt kun otitte minutpuheenaiheeksi niin ajattelin kirjottaakki :D
        Puspus!

        missä on oikea jumavittupenis



        mhissä on oikhea jhumaviddubenis


      • jumav¡ttupenis
        korppi™ kirjoitti:

        missä on oikea jumavittupenis



        mhissä on oikhea jhumaviddubenis

        Mhina ohlen han mhuisthatko vhiela yo - kheskhustelun?
        Pusi pus !


      • jumav¡ttupenis
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

        Mhina ohlen han mhuisthatko vhiela yo - kheskhustelun?
        Pusi pus !

        Ja pisteen, melkein kaikki muistavat sen.
        olen aito, korppi nuo ylemmätkin ovat juuri minun kirjoittamia
        pus pus !
        -JVP


      • Eräs trotskilainen
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

        Ja pisteen, melkein kaikki muistavat sen.
        olen aito, korppi nuo ylemmätkin ovat juuri minun kirjoittamia
        pus pus !
        -JVP

        Piste oli kyllä aika legendaarinen keskustelu. Mie en siihen kirjoittanut yhtään, mutta mie kävin lueskelemassa teihen sekoiluja.


      • korppi™
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Piste oli kyllä aika legendaarinen keskustelu. Mie en siihen kirjoittanut yhtään, mutta mie kävin lueskelemassa teihen sekoiluja.

        jvp khirjoita uusi es jonne tarina


      • simo kurki
        korppi™ kirjoitti:

        jvp khirjoita uusi es jonne tarina

        simo kurki


    • Paavo
      • Va Va Voom

        Susu_Pala on nykyisin Va Va Voom!!! Joten ei tarvitse pelätä että susupala ois johonkin nävinny mun nimi vaihtuu vaan aika useasti täällä. Ps.en käy täällä välttämättä enää niin usein kun kaks vuotta sitten :)


    • Eräs trotskilainen

      Mihin Davos katosi?

      • korppi™

        Davos oli vain satunnainen kulkija hän ei jäänyt tänne pulinoihin


    • Fluttershy<3

      Rainbowdash120... Eipä oo näkyny piitkään aikaan

      • penninkolikko

        Rp $inua odottelen♥


      • korppi™
        penninkolikko kirjoitti:

        Rp $inua odottelen♥

        aika monta vakkaria kadonnut ernugirl4ever on kadonnut ikuisesti.(:piste:)


      • penninkolikko
        korppi™ kirjoitti:

        aika monta vakkaria kadonnut ernugirl4ever on kadonnut ikuisesti.(:piste:)

        Ja Rp.


    • meisterisi

      Missähä lie mulku:kin on. Pitkään aikaan nähny mulkun kirjoituksia :/

      • korppi™

        entä kaikki listataan kaikki vakkarit keskustelun ns.vakkarit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe