Rakenteellista kaikki on vaan...

jakolasku

Vanhusten laitoshoitoa vähennetään 300 miljoonalla eurolla.

Tulevaisuudessako näin, jos olen huonossa kunnossa en ehkä pääse laitoshoitoon vaikka siihen olisi tarvetta? Kuka minua hoitaa? EI KUKAAN!

Katainen lupasi ettei leikkauksia tehdä mutta nämähän onkin rakenteellisia muutoksia.

Ihmekös vanhusten hoidot lakkasi kiinnostamasta mutta tulihan sentään kunnon JYTKY, kaikille jotakin.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläpä ei ole väli

      http://www.anttipesonen.fi/2013/11/nyt-talkoisiin-te-kaikki-muut.html

      Keskustan puheenjohtaja Sipilä kuuluttaa talkoisiin Yleisradiota ja pitää suomalaisten nykyisiä tuloeroja sopivina. Kokoomuslainen kuntaministeri Virkkunen puolestaan kiukuttelee ministeriöille ja Kuntaliitolle siitä, ettei hänelle ojenneta valmista miljardin leikkauslistaa aiempien leikkausten valmiiksi raunioittamasta kuntasektorista. Hyvinvointivaltiota on ajettu alas nimenomaan kuntien valtionosuuksien leikkauksilla, ja hyväksi havaittua taktiikkaa aiotaan jatkaa. Vanhustenhuollon liiallista henkilökuntamäärää kauhistelevalta Virkkuselta voisi kysyä, kuinka monta tuhatta tai kymmentätuhatta vanhusta pitää vielä unohtaa ylilääkittyinä täysiin vaippoihinsa, että olisi hyvä?

      Leikkausinto ja talkoista puhuminen vaimenee merkillisesti, kun siirrytään tarkastelemaan parhaiten toimeentulevan väestönosan etuja. Voima-lehden syyskuussa TNS-Gallupilla teettämän kyselytutkimuksen mukaan 52 prosenttia suomalaisista haluaisi Suomeen 3000 euron eläkekaton. Voiman laskelmien mukaan tällä voitaisiin saavuttaa noin 850 miljoonan euron säästöt. Itsenäisyyspuolue on esittänyt eläkekaton käyttöönottoa jo vuosia sitten. Ehdotus on vaiettu kuoliaaksi samalla tavoin kuin Voiman lokakuussa esittämät laskelmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe