missä kalastajat ?

ottaa päähän

olemme ns. saariston pääkaupunkissa missä pitäisi olla tuoretta kalaa kaupoissa ja torilla mutta eipä vaan ole näkynyt pitäiskö kaupunkin vuokrata virolaisia tai thaimaalaisia kalastajia että saatais tuoretta kalaa kuntalaisille . tai sitten laittaa tienvarsikyltti hessundin sillalle aja keskustan ohi ei täällä mitään oo .

6

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kalasta myyntiin

Mietippä asiaa hieman tarkemmin.Paraisille ainoastaan kaksi markettia jotka ostavat kalaa valatkunnallisella sisäänosto sopimuksella.Siinä asiassa ei ole paikkakunnan kalan myyjillä markkinarakoa vaikka antaisivat kalat ilmaiseksi s-taikka k-kaupalle. Jos sattumalta kaupaksi saisi olisi kalatuote rainbow/pirkka nimella siellä jäissä.Kauppiaskadulla on kalakauppa jossa myydään tuoretta kalaa ja valmistettuna aterioiksi ja on tosi hyvää ja suosittua.

• Rkp

Mina ei myy kala suomi kielinen.

• Tarkka suvusta

Ja mina ei osta ruåtsinkielisen kala,se kala ei ole terve.Se kala on sisäsiittoine.

• dkldldldldld

S- ja K-ketjuilla kalalle omat hankintakanavat. Ja taitaa olla jopa niin että kalastajalla pitäisi olla kalliit jäähdytyshuoneet kaloille EU:n vaatimuksesta., oli niille käyttöä tai ei. Eli kalastaja ei todellakaan käy Reimarin takaovella kauppaamassa tuotteitaan.

Summa summarum, ammattikalastus vaatii isto panostukset, millään pikkuvene-ajatuksella et itseäsi elätä.

• Muusitomaatti

Olen aivan oikeassa.Ei s-ja k-ketju osta pientuottajalta mitään.Eikä kannattaisi niille tarjota edes.Tomaatit tulevat Paraisten S-markettiin jostain Korppoon-Houtskarin kasvihuoneelta ja ovat jo tullessa pehmeitä. (vai ovatko esikeitettyjä?)

• harrastekalastaja

kyllä reimari otti ainakin vuosi sitten kalaa yksityisiltä mutta ei maksanut juuri mitään . paremman hinnan sai kun vei turkuun torille tutun kalastajan kojuun myyntin .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3562
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2927
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2338
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      116
      2078
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe