Moi! Tilasin Startsmokilta Liqua French Pipe Tobacco-nesteitä. Petyin! Kuin jotain kamalaa mausteseosta.
Sen sijaan pidän PaulSaaren Tradional tobacco -nesteestä, mutta en haluaisi enää tukea huijarifirmaa.
Pitääkö paikkaansa, että kyseisten firmojen e-nesteet ovat samoja?
Liqualla on myös Traditional tobaccoa. Onko se samaa tavaraa kuin PaulSaarella?
Vastauksesta jo etukäteen kiittäen!
Liqua vai PaulSaar -nesteet
4
1413
Vastaukset
- free
Itse en noista tiedä, mutta eiköhän eri brändeillä ole eri makuisia, jotka vain tietää kokeilemalla mitkä sopii.
Itse olen tilannut Bargain Vapour.ilta.. hinnan,laadun ja nopean toimituksen takia.
esim. näitä olen kokeillut:
menthol, cherry cigar, anis, red cola,RY4 ja joku "tupakanmaku" jonka nimeä en nyt muista (josta en pitänyt). Cola, anis ja ry4 on aika maistuvia, ei paha toi metholkaan. - Uhpomn
Liqua on liquan tekemää nestettä eli tämän firman
http://www.goritchy.com/e-liquid
Paul saaren nesteistä ei tietoa kuka ne tekee - yuyyt1
((Paul saaren nesteistä ei tietoa kuka ne tekee)) .Paul saarin nesteet on hyviä tilasin kahvin ja vanilijan. Tilasin varaakun startmokilta kun Paulsaarin akku tuntui kalliimman puoleiselta, mutta on kyllä vähän semmoinen karvalakkimalli, viimeistelemätön, siinä mielessä olisi kannattanut ostaa Paul saarilta ja maksaa se erotus.
- e-cigarette lady
Heey mitä ?! Paulsaar huijaa vai ? :o ite tilannu kertakäyttösii tupakoit ja vähä aika sit iha semmisen kunno alotuspakkauksen menthol ja minttu nesteitä.. Kerran jäänyt tilaus tulematta, mutta silloin kyse oli yhden tuotteen loppumisesta varastosta. Sain kumminkin peruttua tilauksen ja rahat takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841