Toisenlainen skorppari

Apris

Olen aurinkoskorpioni (nainen). Tulin tänne mielenkiinnosta lukemaan ja suorastaan kauhistuin noista kamalista piirteistä, joita skorpioneille on täällä lueteltu. Kun olin lapsi ja luin kuvauksia skorpioni-merkistä, menin kerran äitini luo ja sanoin, että minä olen aivan kamala ihminen. Äitini ihmetteli että miten sinä tuohon olet päätynyt. Sanoin, että luin kuvauksia omasta horoskooppimerkistäni ja ne kuvaukset olivat aivan kauheita. Äitini siihen sanoi, että sinulla ainakin on hyvä luonne, joten älä ole surullinen.

Itse en ole piikikäs, en pitkävihainen, en kostonhimoinen en myöskään kovin seksuaalinen.
Olen aina ollut iloinen, hyväntuulinen, mukava ja pitkämielinen. Kärsivällisyyttä minulla on roppakaupalla. En saa raivareita. Olen myös romanttinen, kiltti, herkkä (aikanaan jopa yliherkkä). Tykkään hellyydestä enemmän kuin kiihkeästä seksistä. Osaan myös näyttää tunteeni ja myös kertoa niistä. Olen hieman sisäänpäin kääntynyt, viihdyn hyvin yksin. Olen kiinnostunut ihmisen psyykkisestä puolesta.

Teille kuumakalle skorppareille haluaisin sanoa, että kannattaa opetella purkamaan paineet heti, etteivät ne jää kytemään ja aiheuta jossakin vaiheessa ihmissuhteita haittaavia purkauksia. Ei nimittäin ole mitenkään mukavaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa, josta koskaan ei voi tietää, milloin suuttumus purkautuu. Mielestäni kukaan ihminen ei ansaitse toisen raivareita, pahantuulen puuskia.

Onko muita mukavia skorppareita olemassa?

4

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raputyttönen

Eipä näköjään oo :D

• änimöl

Mä odotan sitä hetkeä kun mun raivarit muuttuu tuhkaks ja peseytyy pois kylmien väreiden kera.. HALUAN RAKASTUA!

• CrystalFish

Rakkaus satuttaa....

• änimöl

Ei itse rakkaus vaan kiintyminen ja pelko satuttaa, mutta jos olet tuon kaiken yläpuolella, niin voit rakastaa kaikkia ja kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe