Olen aurinkoskorpioni (nainen). Tulin tänne mielenkiinnosta lukemaan ja suorastaan kauhistuin noista kamalista piirteistä, joita skorpioneille on täällä lueteltu. Kun olin lapsi ja luin kuvauksia skorpioni-merkistä, menin kerran äitini luo ja sanoin, että minä olen aivan kamala ihminen. Äitini ihmetteli että miten sinä tuohon olet päätynyt. Sanoin, että luin kuvauksia omasta horoskooppimerkistäni ja ne kuvaukset olivat aivan kauheita. Äitini siihen sanoi, että sinulla ainakin on hyvä luonne, joten älä ole surullinen.
Itse en ole piikikäs, en pitkävihainen, en kostonhimoinen en myöskään kovin seksuaalinen.
Olen aina ollut iloinen, hyväntuulinen, mukava ja pitkämielinen. Kärsivällisyyttä minulla on roppakaupalla. En saa raivareita. Olen myös romanttinen, kiltti, herkkä (aikanaan jopa yliherkkä). Tykkään hellyydestä enemmän kuin kiihkeästä seksistä. Osaan myös näyttää tunteeni ja myös kertoa niistä. Olen hieman sisäänpäin kääntynyt, viihdyn hyvin yksin. Olen kiinnostunut ihmisen psyykkisestä puolesta.
Teille kuumakalle skorppareille haluaisin sanoa, että kannattaa opetella purkamaan paineet heti, etteivät ne jää kytemään ja aiheuta jossakin vaiheessa ihmissuhteita haittaavia purkauksia. Ei nimittäin ole mitenkään mukavaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa, josta koskaan ei voi tietää, milloin suuttumus purkautuu. Mielestäni kukaan ihminen ei ansaitse toisen raivareita, pahantuulen puuskia.
Onko muita mukavia skorppareita olemassa?
Toisenlainen skorppari
Apris
4
238
Vastaukset
- Raputyttönen
Eipä näköjään oo :D
- änimöl
Mä odotan sitä hetkeä kun mun raivarit muuttuu tuhkaks ja peseytyy pois kylmien väreiden kera.. HALUAN RAKASTUA!
- CrystalFish
Rakkaus satuttaa....
- änimöl
Ei itse rakkaus vaan kiintyminen ja pelko satuttaa, mutta jos olet tuon kaiken yläpuolella, niin voit rakastaa kaikkia ja kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822074Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1181752Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1791425Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071369Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001