Lisää pituutta penikseen

Pate44

Itse en uskonut että penistä voisi kasvattaa kotikonstein ja varsinkaan keski-iässä..
Mutta täytyy myöntää että olin onneksi väärässä.
Olen 40 mies ja penikseni mittani oli 15.3cm ja kahden kuukauden treenaamisen päästä se oli kasvanut 17.6cm:iin.
Onko kenelläkään muulla tämänlaisia kokemuksia?

15

2287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakko heittää läppä tähän väliin. " osta bemari, se lisää pituutta ja itseluottamusta" :D ei vais, tekniikka on tärkein. Voisin heittää toisenkin vitsin, mutta sillon mun kimpussa on jälleen kaikki suomi24 :n naiset. Joskus luin että, penis pumput ym ne lisää hetkittäin pituutta, mutta eivät kuulemma jätä pituutta. Jätän vastaamatta viimeiseen, olen tyytyväinen omaani =)

    • Pate44

      Hei, itse kokeilin penispumppua mutta se ei lisännyt pituutta ollenkaan.
      Sitten keksin että hommaan toisenlaisen laitteen ja waude mikä yllätys tämähän toimii!

    • Nau Lakko

      Ripustaudu munistasi roikkumaan johonkin esim. naulakkoon. Kyllä se sinkuu, mutta ohenee samalla. Varo ettei se irtoa.

    • 14+3

      Voi pojat! Kyllä teillä on taas päänvaivaa!! Naisena voin kertoa että 15cm pituisella kyllä pärjää mainiosti,jos sitä osaa käyttää! Kun 12cm kokoisellakin olen saanut makeat kyydit, osas kundi käyttää turpeaa kaluaan oikein. Siis pieni mut paksu kalu on paremman tuntuinen kuin pitkä ohut mela. Siis munsta. Mut makuja on niin monia,kuten tyttäriä ja melojia meloineen!

      jezze_89 sait pisteen, jatka samalla herrasmies linjalla! ;)

    • Pate44

      Kolme kuukautta täynnä treenaamista mitta 18.3cm. Miksi en ole keksinyt tätä hommaa jo parikymppisenä!

      • Kompleksi munista

        Tuon treenaamisen salaisuus piilee mitan mittanauhan lyhentämisessä.


    • Pate44

      Tämän asian esiintuomisen tarkoituksena on ollut jakaa muillekkin tietoa siitä ettei pienestä peniksestä ei ole pakko kärsiä vaan siihen todella oikeesti saa lisää pituutta. Ilmeisesti tällä palstalla käyneet eivät siihen usko, no enhän minäkään siihen aluksi uskonut mutta kun sen omin silmin näkee aitiopaikalta niin uskottavahan se on.

    • itsekin harkitsin :)

      Hmm, kerropa siis tarkalleen ottaen että miten tuon lisäpituuden olet saanut?

      • Pate44

        No sitä en kerro...


      • itsekin harkitsin :)
        Pate44 kirjoitti:

        No sitä en kerro...

        Voi jeesuksen kesä miten fiksu tyyppi olet, elvistelet mulkun kasvatuksella ja sitten pidät tämän "suuren salaisuuden" omana tietonasi, no onnee siihen... Niin mitäs tiedon jakamista tuo on, ai niin kerroithan jo tosiaan että lisää pituutta voi saada, eipä ole olennaista kertoa MITEN sitä pituutta saa lisää, jääköön arvoitukseksi, eikös niin... Terveisiä sinne aitiopaikalle josta ilmeisesti kirjoitat. Hyvää joulua!


      • wwwww
        itsekin harkitsin :) kirjoitti:

        Voi jeesuksen kesä miten fiksu tyyppi olet, elvistelet mulkun kasvatuksella ja sitten pidät tämän "suuren salaisuuden" omana tietonasi, no onnee siihen... Niin mitäs tiedon jakamista tuo on, ai niin kerroithan jo tosiaan että lisää pituutta voi saada, eipä ole olennaista kertoa MITEN sitä pituutta saa lisää, jääköön arvoitukseksi, eikös niin... Terveisiä sinne aitiopaikalle josta ilmeisesti kirjoitat. Hyvää joulua!

        ^Aivan mitä järkeä edes aloittaa ketjua varsinkaan jos ei edes kerro miten on saanut OLETETTUA lisä pituutta. Fiksua käyttäytymistä 40 vuotiaalta mieheltä.

        Pumpulla saa kyllä hetkellisesti lisää kokoa mutta koko palautuu hetken päästä ennalleen.

        Venytyslaitteilla (esim. autoextender) voi saada kuukausien päivittäisen käytön jälkeen hiukan lisäpituutta mutta näidenkään käyttö ei ole riskitöntä varsinkaan jos ei tiedä tarkalleen mitä tekee.
        En suosittele kokeilemaan!


    • 543786

      Liika venyttely voi kostaantua stondiksen heikkenemisenä.

      • munaantti

        Juu ja sain venyttelysta helvetilliset kivut ja kusi on aina punasävyistä ,spermaa ei tule enää ollenkaan.Pitäskö mennä lääkäriin.


    • KAUHEA MELA

      LEIKKAUS AUTTAA !!! itse sain kalustani 28,5 senttisen ,kun liika leikattiin POIS

    • moi1

      voitko kertoa sun kotikonstis että voin minäkin kokeilla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe