Lisää pituutta penikseen

Pate44

Itse en uskonut että penistä voisi kasvattaa kotikonstein ja varsinkaan keski-iässä..
Mutta täytyy myöntää että olin onneksi väärässä.
Olen 40 mies ja penikseni mittani oli 15.3cm ja kahden kuukauden treenaamisen päästä se oli kasvanut 17.6cm:iin.
Onko kenelläkään muulla tämänlaisia kokemuksia?

15

1435

Vastaukset

• Pakko heittää läppä tähän väliin. " osta bemari, se lisää pituutta ja itseluottamusta" :D ei vais, tekniikka on tärkein. Voisin heittää toisenkin vitsin, mutta sillon mun kimpussa on jälleen kaikki suomi24 :n naiset. Joskus luin että, penis pumput ym ne lisää hetkittäin pituutta, mutta eivät kuulemma jätä pituutta. Jätän vastaamatta viimeiseen, olen tyytyväinen omaani =)

• Hei, itse kokeilin penispumppua mutta se ei lisännyt pituutta ollenkaan.
      Sitten keksin että hommaan toisenlaisen laitteen ja waude mikä yllätys tämähän toimii!

• Ripustaudu munistasi roikkumaan johonkin esim. naulakkoon. Kyllä se sinkuu, mutta ohenee samalla. Varo ettei se irtoa.

• Voi pojat! Kyllä teillä on taas päänvaivaa!! Naisena voin kertoa että 15cm pituisella kyllä pärjää mainiosti,jos sitä osaa käyttää! Kun 12cm kokoisellakin olen saanut makeat kyydit, osas kundi käyttää turpeaa kaluaan oikein. Siis pieni mut paksu kalu on paremman tuntuinen kuin pitkä ohut mela. Siis munsta. Mut makuja on niin monia,kuten tyttäriä ja melojia meloineen!

jezze_89 sait pisteen, jatka samalla herrasmies linjalla! ;)

• Kolme kuukautta täynnä treenaamista mitta 18.3cm. Miksi en ole keksinyt tätä hommaa jo parikymppisenä!

• Tuon treenaamisen salaisuus piilee mitan mittanauhan lyhentämisessä.

• Tämän asian esiintuomisen tarkoituksena on ollut jakaa muillekkin tietoa siitä ettei pienestä peniksestä ei ole pakko kärsiä vaan siihen todella oikeesti saa lisää pituutta. Ilmeisesti tällä palstalla käyneet eivät siihen usko, no enhän minäkään siihen aluksi uskonut mutta kun sen omin silmin näkee aitiopaikalta niin uskottavahan se on.

• Hmm, kerropa siis tarkalleen ottaen että miten tuon lisäpituuden olet saanut?

• No sitä en kerro...

• Pate44 kirjoitti:

No sitä en kerro...

Voi jeesuksen kesä miten fiksu tyyppi olet, elvistelet mulkun kasvatuksella ja sitten pidät tämän "suuren salaisuuden" omana tietonasi, no onnee siihen... Niin mitäs tiedon jakamista tuo on, ai niin kerroithan jo tosiaan että lisää pituutta voi saada, eipä ole olennaista kertoa MITEN sitä pituutta saa lisää, jääköön arvoitukseksi, eikös niin... Terveisiä sinne aitiopaikalle josta ilmeisesti kirjoitat. Hyvää joulua!

• itsekin harkitsin :) kirjoitti:

Voi jeesuksen kesä miten fiksu tyyppi olet, elvistelet mulkun kasvatuksella ja sitten pidät tämän "suuren salaisuuden" omana tietonasi, no onnee siihen... Niin mitäs tiedon jakamista tuo on, ai niin kerroithan jo tosiaan että lisää pituutta voi saada, eipä ole olennaista kertoa MITEN sitä pituutta saa lisää, jääköön arvoitukseksi, eikös niin... Terveisiä sinne aitiopaikalle josta ilmeisesti kirjoitat. Hyvää joulua!

^Aivan mitä järkeä edes aloittaa ketjua varsinkaan jos ei edes kerro miten on saanut OLETETTUA lisä pituutta. Fiksua käyttäytymistä 40 vuotiaalta mieheltä.

Pumpulla saa kyllä hetkellisesti lisää kokoa mutta koko palautuu hetken päästä ennalleen.

Venytyslaitteilla (esim. autoextender) voi saada kuukausien päivittäisen käytön jälkeen hiukan lisäpituutta mutta näidenkään käyttö ei ole riskitöntä varsinkaan jos ei tiedä tarkalleen mitä tekee.
        En suosittele kokeilemaan!

• Liika venyttely voi kostaantua stondiksen heikkenemisenä.

• Juu ja sain venyttelysta helvetilliset kivut ja kusi on aina punasävyistä ,spermaa ei tule enää ollenkaan.Pitäskö mennä lääkäriin.

• LEIKKAUS AUTTAA !!! itse sain kalustani 28,5 senttisen ,kun liika leikattiin POIS

• voitko kertoa sun kotikonstis että voin minäkin kokeilla?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sohvi takaisin Eirassa

Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      4657
    2. Niko ja Katrie hop lopissa

Suloinen video, Niko ja Katrien tyttö😍
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      2960
    3. Johanna Tukiainen ryyppää raskaudesta huolimatta

Päihdeäidin putki jatkuu, nyt vain salaa. Siirtyessään laivalla Ruotsin ja Suomen väliä juo salaa halpaa viiniä. Neuvolassa ei ole käynyt lainkaan, ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1892
    4. Sofia ja Stefu tarjoilijoina.

Näkyy Sofian instastoryssa olevan video jossa Sofia ja Stepu tarjoilevat pöytiin Fyllaksessa. Stufun sisko antanut töitä?
      80
      1431
    5. Johanna Tukiainen känässä laivalla

Hänet siis nähty ympäripäissään Siljalla. Samaten juhannuksena Suomessa dokannu 3 päivän putken... Että sellanen uskovainen äityli..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      969