rakastunu...

tyttö92

mitä tehä ku o rakastunu pikku geehe????
pliis auttakaa!!!!

23

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso D

      ..niin se pikku G on kohta puoliin iso P kun nousee nuppiin...

    • HAHAHAHA

      Rakastunut pikku geehen? Olen sanaton.

    • Tappaja

      Kun kasvat muutaman vuoden niin huomaat ettei siinä ole mitään rakastettaavaa, sehän on surkee "laulaja".

      • ...

        ejkä oo!! se on aivan älytön hyvä!!!


      • <3
        ... kirjoitti:

        ejkä oo!! se on aivan älytön hyvä!!!

        PikkuG on ihana.


      • Tappaja
        <3 kirjoitti:

        PikkuG on ihana.

        Mä tekisin melkein mitä vaan jos pääsisin sen keikalle heilumaan kirveen kans


      • goodi_91
        Tappaja kirjoitti:

        Mä tekisin melkein mitä vaan jos pääsisin sen keikalle heilumaan kirveen kans

        sä et sit kyl ymmärrä varmaankaa rapin päälle paskaakaan!!
        pikku g EI laula!
        ja voihan joku olla pikku g:hen rakastunu!
        vittuako se sua liikuttaa,häh?
        vai ootko niin homo et itte haluut sen??!!


        ja mä oon jutellu g:n kans..


      • Tappaja
        goodi_91 kirjoitti:

        sä et sit kyl ymmärrä varmaankaa rapin päälle paskaakaan!!
        pikku g EI laula!
        ja voihan joku olla pikku g:hen rakastunu!
        vittuako se sua liikuttaa,häh?
        vai ootko niin homo et itte haluut sen??!!


        ja mä oon jutellu g:n kans..

        Siinä olet oikeessa etten tajuu räpistä muuta kun et se on erityisen paskaa musiikkia.

        Mä en kyl oo mut pikku Gay taitaa olla, ainakin nimen perusteella

        Nyt kyl oon kateellinen kun oot jutellu ton Gay:n kans, jos joskus joutuisin sen keikalle niin mulla olis vähintään suuri kassi täynnä tyhjiä lasipulloja ja heittelisin ne sinne lavalle ja kirkuvien "fanien" sekaan


      • HAHAHAHA
        goodi_91 kirjoitti:

        sä et sit kyl ymmärrä varmaankaa rapin päälle paskaakaan!!
        pikku g EI laula!
        ja voihan joku olla pikku g:hen rakastunu!
        vittuako se sua liikuttaa,häh?
        vai ootko niin homo et itte haluut sen??!!


        ja mä oon jutellu g:n kans..

        "vai ootko niin homo et itte haluut sen??!!"

        On se hauskaa katsella kun nämä pissikset keksivät ties mitä paskaa pikku G vihaajista, mutta ei yhtään asiallista perustelua viitsi tänne laittaa...


      • Päläpälä
        <3 kirjoitti:

        PikkuG on ihana.

        Kerropas mikä siinä pikku g:ssä on niin ihanaa ja miksi pidät sen musiikista? Sen haluan kuulla, koska mun mielestä siinä pikku ruikulassa ei ole yhtään mitään ihanaa ja se tekee paskaa musiikkia...


      • <3
        Päläpälä kirjoitti:

        Kerropas mikä siinä pikku g:ssä on niin ihanaa ja miksi pidät sen musiikista? Sen haluan kuulla, koska mun mielestä siinä pikku ruikulassa ei ole yhtään mitään ihanaa ja se tekee paskaa musiikkia...

        Otetaan esimerkki, että sinä pidät Nightwishista, jota minä en voi sietää. Minusta Tarja on maailman ärsyttävin itseään korostava hempukka, jolle ei sovi mustat hiukset pätkääkään. En pidä NW:n biisestä yhtään.
        Sen sijaan pidän PikkuG:n musiikista ja elämänasenteesta. Laulaa tärkeistä asioista ja vetää keikalla loistavasti.

        Eikä minulla tarvitsisi olla mitään eritysitä syytä edes, jotkut asiat vaan kolahtaa.


      • Tappaja
        goodi_91 kirjoitti:

        sä et sit kyl ymmärrä varmaankaa rapin päälle paskaakaan!!
        pikku g EI laula!
        ja voihan joku olla pikku g:hen rakastunu!
        vittuako se sua liikuttaa,häh?
        vai ootko niin homo et itte haluut sen??!!


        ja mä oon jutellu g:n kans..

        Mut eihän tommosilta kolmen K:n tytöiltä voi muuta odottaa kun tuollaisia ala-arvoista näsäviisastelua.


      • jape
        goodi_91 kirjoitti:

        sä et sit kyl ymmärrä varmaankaa rapin päälle paskaakaan!!
        pikku g EI laula!
        ja voihan joku olla pikku g:hen rakastunu!
        vittuako se sua liikuttaa,häh?
        vai ootko niin homo et itte haluut sen??!!


        ja mä oon jutellu g:n kans..

        "sä et sit kyl ymmärrä varmaankaa rapin päälle paskaakaan!!"

        No et kyl säkää, jos Pikku G:tn tuotantoa räpiks kutsut....


      • Erkki veikon poika
        <3 kirjoitti:

        Otetaan esimerkki, että sinä pidät Nightwishista, jota minä en voi sietää. Minusta Tarja on maailman ärsyttävin itseään korostava hempukka, jolle ei sovi mustat hiukset pätkääkään. En pidä NW:n biisestä yhtään.
        Sen sijaan pidän PikkuG:n musiikista ja elämänasenteesta. Laulaa tärkeistä asioista ja vetää keikalla loistavasti.

        Eikä minulla tarvitsisi olla mitään eritysitä syytä edes, jotkut asiat vaan kolahtaa.

        "En pidä NW:n biisestä yhtään.
        Sen sijaan pidän PikkuG:n musiikista ja elämänasenteesta. Laulaa tärkeistä asioista ja vetää keikalla loistavasti."

        Mitä luulet ajatteleeko pikku g niinkuin se laulaa? Ei ketussa! Se tietää että kun se laulaa "tärkeistä" asiosta ja jossa on hyvä sanoma niin se saa juuri näiden 6-12 vuotiaden tyttöjen vanhemmat ostamaan näille pennuille levynsä. Katsos kun vanhemmat ajattelee että lapsi ei sitten polta tupakkaa kun pikku g sanoo et se on perseestä. Pikku G on tajunnut tämän ja nyt nuoresta miehestä tulee rikas. Omasta mielestäni Pikku G on perseestä mutta nero tän täytyy olla ei siinä mitään.
        Mutta tää lapsille valtaa biisi on kyllä älytön.Mitä siitä tulis jos lapset sais päättää asiosta? No ei mitään. No Pikku G on nero ja pian pennut saa ääni oikeuden ja pikku G lähtee politiikkaan ja pian Meillä on pikku diktaattori . Ei siinä mitään. No muistakaa vain että minähän sanoin sitten kun tää Pikku Hitler tappaa kaikki.
        Joo rakasta vaan pikku G:tä mutta parin vuoden päästä ymmärrät. Menee ohi. kai..


      • Jeppe
        Erkki veikon poika kirjoitti:

        "En pidä NW:n biisestä yhtään.
        Sen sijaan pidän PikkuG:n musiikista ja elämänasenteesta. Laulaa tärkeistä asioista ja vetää keikalla loistavasti."

        Mitä luulet ajatteleeko pikku g niinkuin se laulaa? Ei ketussa! Se tietää että kun se laulaa "tärkeistä" asiosta ja jossa on hyvä sanoma niin se saa juuri näiden 6-12 vuotiaden tyttöjen vanhemmat ostamaan näille pennuille levynsä. Katsos kun vanhemmat ajattelee että lapsi ei sitten polta tupakkaa kun pikku g sanoo et se on perseestä. Pikku G on tajunnut tämän ja nyt nuoresta miehestä tulee rikas. Omasta mielestäni Pikku G on perseestä mutta nero tän täytyy olla ei siinä mitään.
        Mutta tää lapsille valtaa biisi on kyllä älytön.Mitä siitä tulis jos lapset sais päättää asiosta? No ei mitään. No Pikku G on nero ja pian pennut saa ääni oikeuden ja pikku G lähtee politiikkaan ja pian Meillä on pikku diktaattori . Ei siinä mitään. No muistakaa vain että minähän sanoin sitten kun tää Pikku Hitler tappaa kaikki.
        Joo rakasta vaan pikku G:tä mutta parin vuoden päästä ymmärrät. Menee ohi. kai..

        Kuten sanoin: Kyseessä on tuottajat. Ei Pikku G. G on vain tuottajien pikku koripallo, jota pompotetaan mielin määrin ja miten lystää...


      • Satan666
        Jeppe kirjoitti:

        Kuten sanoin: Kyseessä on tuottajat. Ei Pikku G. G on vain tuottajien pikku koripallo, jota pompotetaan mielin määrin ja miten lystää...

        ja samaan sarjaan kuuluu kaikki pakariset, tuiskut ja gimmel, tuotteistettuja pellejä kaikki.


      • Erkki veikon poika
        Satan666 kirjoitti:

        ja samaan sarjaan kuuluu kaikki pakariset, tuiskut ja gimmel, tuotteistettuja pellejä kaikki.

        Näin on. Artisti tai bändi joka ei itse tee biisejään on täyttä paskaa. Mut näähän ne just myy parhaiten. Todella harmi että 6-12 vuotiaat pennut ovat sokeita. Menevät massan mukana. Tämä on täyttä persettä. Omasta mielestäni Tuisku on näistä tuotteistetuista pellestä pahin. Tuiskun Pitäisi katsoa South parkin metroseksuaali jakso.
        Vituttaa kun nykyään löydy vaatekaupoista kuin näitä Tuisku homo farkkuja.


      • anni
        Erkki veikon poika kirjoitti:

        Näin on. Artisti tai bändi joka ei itse tee biisejään on täyttä paskaa. Mut näähän ne just myy parhaiten. Todella harmi että 6-12 vuotiaat pennut ovat sokeita. Menevät massan mukana. Tämä on täyttä persettä. Omasta mielestäni Tuisku on näistä tuotteistetuista pellestä pahin. Tuiskun Pitäisi katsoa South parkin metroseksuaali jakso.
        Vituttaa kun nykyään löydy vaatekaupoista kuin näitä Tuisku homo farkkuja.

        Musiikki on mielestäni käsite, jota on turha kritisoida... Ilman muuta artistit, jotka eivät todella muuta tee kuin hymyile levyn kannessa ja laula eivät ehkä ole niin lahjakkaita, kuin esim FF:n poijaat, mutta loppujen lopuksi MITÄ HELVETIN VÄLIÄ SILLÄ ON!!!! Jos Pikku G tekee musaa missä saadaan nuorisolle sanoma jostain vaihtoehdosta, niin miks sen pitäis olla niin perkeleen paha asia???? Eikö se nyt oo ihan sama kuka ne piisit on kirjottanu, jos porukka tykkää musasta ja saa siitä irti jotain!!!! Ite kuuntelen lähinnä oikeesti taitavia bändejä kuten justiinsa FF ja RHCP, mutta ei miun tarvii kääntää radiokanavaa, jos sieltä G tä tuleekin.. Porukka tykkää -ok... Ja ihan näin miettien .....eikö tein kannattais kuluttaa aikaanne kuuntelemalla musiikkia eikä tappelemalla siitä, mikä on oikein ja kuka on niin pirun komee...? En haluu suututtaa ketään tällä... toivon vaan, et jaksaisitte jättää asiat, jota ei kunnioita, omaan arvoonsa... Jos tykkää Gstä, niin pirun hyvä..on niissä piiseissä sanomaa -paskan väliä kuka ne sanat on tehny..


    • hanZu*

      mä ymmärrän sua, mäkin olin viime vuonna niiiiiiiiiiiiin pottuani myöten siihen rakastunut, ja edelleen KOVA fani mut se rakkaus jäi pois kun näitä muita "ei staroja" jätkiä tuli vastaan... mä luulen et sä et oo siihen rakastunut sulla on vaan sellanen tunne. moni muukin on siihen "rakastunut" mutta ajatteleppa vaikka sillain et se on vaan vedetty jostain just sen takii et kaikki "rakastais" sitä sä kattelet päivät pitkät sen kuvii ja kuuntelet se musaa... ei se ole rakkautta! ja hei viel yks juttu sä oot 92... eli about 12 ja pikku g 17... hmmh... niin pieni ikäero... mietippä vielä mitä sanoit, mä ymmärrän et se on sulle tärkee ja mä en tarkota et sun pitäs unohtaa se vaan keskittyä muihinki tyyppeihin se on vaan rap-laulaja, ei muuta! remember this!
      peace & love!!!

      • rakastunu..

        no ajattelen sitä koko ajan en voi keskittyy mihinkäään ja sit ku sen proidit käy samas paikas ku mä ja nään niit bkoko ajan enkä voi ajatella muuta ku sitä jaa sen velii mitä tehä???
        sit mun kamut viel kirjottelee niitte kaa meses...emmä pääse irti siit se on niin söde ja sil on niin hyvää räppii!!!tajuutteko???mitä teen???


      • perkele
        rakastunu.. kirjoitti:

        no ajattelen sitä koko ajan en voi keskittyy mihinkäään ja sit ku sen proidit käy samas paikas ku mä ja nään niit bkoko ajan enkä voi ajatella muuta ku sitä jaa sen velii mitä tehä???
        sit mun kamut viel kirjottelee niitte kaa meses...emmä pääse irti siit se on niin söde ja sil on niin hyvää räppii!!!tajuutteko???mitä teen???

        mitä teet? tässäpä mitä teet: lopetat olemasta tuollainen teinihoro. odota, että kasvat. sitten isompana tajuat että kuinka pelleen tyyppiin olit "rakastunut".


      • jonsku
        rakastunu.. kirjoitti:

        no ajattelen sitä koko ajan en voi keskittyy mihinkäään ja sit ku sen proidit käy samas paikas ku mä ja nään niit bkoko ajan enkä voi ajatella muuta ku sitä jaa sen velii mitä tehä???
        sit mun kamut viel kirjottelee niitte kaa meses...emmä pääse irti siit se on niin söde ja sil on niin hyvää räppii!!!tajuutteko???mitä teen???

        tunneksä sen pikkuveljet??!!onko miika sellanen vaaleehiuksinen vai onks se eerik??!!voiksä kertoo siitä vaaleehiuksisesta jotain tai siis kaiken??!!pliis!!tää on tärkeetä!!onko sillä vaaleehiuksisella esim.sähköpostiosotetta??kiitti jo etukäteen!!


    • jape

      ihannnnnaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe