Venäläiset lisääntyneet Hua Hinissä 70 % vuoden aikana

Vasta palannut

Ja sitten jotkut väittävät ettei venäläisiä Hua Hinissä ole. Pääkieli kaduilla. Tuo 70 % oli erään britti baarin omistajan heitto, mutta sille se kyllä vaikutti, kiilamisia jonossa ym.

25

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihta palamaton

      Jolemme antjamassa uudjen njimen tjalle kaupunkjille, tsehan on tjiejenkin Hua Hiinov! Me ljubljuu finskii paljon ja rakenjnamme koko suomikjylan jymparille iso Russkii kaupjunki, siellä elamme suomipoika kans jyhdessa!

    • Stalin

      Olen saannut kuulla että Pattayagradissa (ent. Pattaya) eläisi yhä pieni Thai yhteisö muuten täysin venäläisten valtaamassa kaupungissa.

      • Tsukashvili

        Minulla taas varmaa tietoa asiasta, että Hua Hiinovissa (ent. Hua Hii) majailisi edelleen joukko suomalaisia homppelipoikia - muuten meidän Georgian/ Moskvan/Odessan yhteistuumin ostamassamme pikkukylässä.


    • Njet Hua

      Olenpa minäkin tietoinen asiasta. Nimen pitäisi piakkoin muuttua HiiHuangradiksi ja pormestarina toimisi puskaradion mukaan, entinen lähetystövirkailija Huahiinovitsh, joka luopui lähetystötehtävistään saatuaan riittävästi lahjuksia loppuelämäkseen, isolta Venäläisomisteiselta, myös Huassa toimivalta rakennusfirmalta.
      Ne harvat Suomalaiset, jotka tämän ovat kuulleet, yrittävät epätoivon vimmalla saada myytyä ylihinnalla ostettuja talojaan, mutta huonolla menestyksellä.
      Igor oli kuulemma tarjonnut eräällekin jopa kymmenentuhatta €uroa talostaan ja hätäpäissään Suomipoika myynyt sitten tonnia suurempaan tarjoukseen tyytyen.
      Siellä Igor asustelee nyt Suomalaisten keskuudessa ja hieroo kauppoja toisista taloista.
      Igorin mukaan sinne onkin tekeillä suurin Euroopan ulkopuolinen Venäläisyhdyskunta.
      Onnea vain teille Hua Hinissä asuville, kuuleman mukaan siellä kouluihinkin otetaan jo varhaisesta vaiheesta pakolliseksi opiskelukieleksi venäjänkieli.
      Samoin käynee siellä asuville vanhoillekkin, asumisoikeuden jatkuvuuden takeeksi on suoritettava Venäjän kielen laatukoe, jonka Igor vastaanottaa nimellistä 5000€ korvausta vastaan.

      • säikky

        Uskallanko enää palata Helsinkiin, kun siellä on kuulemma paljon venäläisiä?
        Onko sen nimi jo muutettu Helsingradiksi?


    • Reissaaja

      Mikäli olet palaamassa Pietarista tai Moskovasta tai Hua hinistä, voinet turvallisesti palata, mutta Pattayalta ei kannata palata missään nimessä. Pattiksella nuo olosuhteet ovat erittäin hyvät pidempäänkin oleskeluun, tämä tietenkin on myös rahavarannostasi kiinni. Ilman riittävää rahavarantoa on jopa pakko palata tänne Suomen alkutalveen, mikäli matkapiletin vielä pystyt lunastamaan.

    • aalpereinsteiner

      " Tuo 70 % oli erään britti baarin omistajan heitto, mutta sille se kyllä vaikutti "

      tyypillist mutu mutu tietoa ja miten voi nähdä että jotain ihmisryhmää on 70 % prosenttia enemmän verrattuna... mihin ?

    • naurattaa

      Ajatellaan näin että jos on 1 venäläinen ja sitten on 2 niin lisäys on siis 100%....eikö? 70% ei ole edes yksi venäläinen vaan osa hänestä.

      • ajattele vaan

        Kysymys vaan kuuluu. Millä sinäkin ajattelet ? Paljonko on 70 % lisäys 3500. Osaatko laskea ?


      • täyttä puppua
        ajattele vaan kirjoitti:

        Kysymys vaan kuuluu. Millä sinäkin ajattelet ? Paljonko on 70 % lisäys 3500. Osaatko laskea ?

        kyllä osaan mutta mikä on tuo 3500 ja mikä on tuo70%...niitä minä en tajua eikä ne ainakaan venäläisiä ole mitä löytyy Hua Hinista. Minä en hevosmieten enkä baarinpitäjien juttuihin ole korvaani lohkaissut ja hyvin on mennyt muutenkin.


      • 3500
        täyttä puppua kirjoitti:

        kyllä osaan mutta mikä on tuo 3500 ja mikä on tuo70%...niitä minä en tajua eikä ne ainakaan venäläisiä ole mitä löytyy Hua Hinista. Minä en hevosmieten enkä baarinpitäjien juttuihin ole korvaani lohkaissut ja hyvin on mennyt muutenkin.

        tuo 3500 venäläistä/ viikossa löytyy thaimaan turistitilastoista, sen etsivä löytää.


      • älä höpötä
        3500 kirjoitti:

        tuo 3500 venäläistä/ viikossa löytyy thaimaan turistitilastoista, sen etsivä löytää.

        laitatko vinkin niin katsotaan porukalla. Pattayalla muuten sama luku on 50 000.


      • naurattaa jo
        3500 kirjoitti:

        tuo 3500 venäläistä/ viikossa löytyy thaimaan turistitilastoista, sen etsivä löytää.

        turistitilasto? Uskotko edes itse näihin sinun juttuihin. Hua HInissa on n. 60000 asukasta eli mitä merkitystä jos 3500 venäläistä on sen lisäksi?


      • ihme juttu
        naurattaa jo kirjoitti:

        turistitilasto? Uskotko edes itse näihin sinun juttuihin. Hua HInissa on n. 60000 asukasta eli mitä merkitystä jos 3500 venäläistä on sen lisäksi?

        Hua Hinissa voi olla joulun aikaan tilanne ettet 3 viikon aikana kuule eikä näe yhtään venäläistä. Minä en ainakaan ole heitä tavannut ja 12 viime joulua olen siellä ollut.


      • kirjoitin....
        älä höpötä kirjoitti:

        laitatko vinkin niin katsotaan porukalla. Pattayalla muuten sama luku on 50 000.

        Sen etsivä löytää. Uusavuton siis ei.


      • tulihan se
        naurattaa jo kirjoitti:

        turistitilasto? Uskotko edes itse näihin sinun juttuihin. Hua HInissa on n. 60000 asukasta eli mitä merkitystä jos 3500 venäläistä on sen lisäksi?

        Nyt se on todistettu että et ole koko thaimaassa edes käynyt. Jokainen matkaustaja joka saapuu thaimaahan täyttä maahantulo kortin jossa kysytään asuinpaikka thaimaassa. Tästä se tilasto tehdään joka on luettavissa netissä kun osaa katsoa.


      • laita linkki
        älä höpötä kirjoitti:

        laitatko vinkin niin katsotaan porukalla. Pattayalla muuten sama luku on 50 000.

        Laittaisitko linkin tuosta 50.000 väitteestäsi.


    • helpottaa jo tilanne

      Vuonna 2013 TOTn tilastojen mukaan Hua Hiniin saapui 3790 venäläistä joka viikko !!!! Suomalaisia alta 70 .Tämän vuoden tilastot eivät vielä ilmestyneet, mutta varmasti Venäjän talouden ja ruplan romahduksen myötä määrä on vähempi.

      • väestökato

        Tarkoitatko tuolla "venäläiset lisääntyneet" sitä, että ovat lisääntyneet keskenään
        tai thaikun kanssa.
        Onhan hyvä, että Venäjänkin asukasluku alkaa nousta.


    • Heloo laskutoimitus

      Kun kuitenkin tosiasiassa venäjän mafia on isossa roolissa Hua Hinin talouselämään
      pesiintynyt joten tarkoittanee venäläismatkailijoiden määrän lisääntyneen samassa
      suhteessa.
      Helppo huomata katukuvassa kauppojen ja baarien hinnastot venäjän
      kielellä.

      • vasta palannut

        Paikkaa ei meinannut enään erottaa Pietarista. Sama venäjän hölinä kuului joka paikasta. Pattaya tuntuu vetävän Venäläisiä turisteja!!!


    • ominaishajua on

      Onpa todellakin Huangrad muuttunut Pietariksi, asemakaava hieman eri, mutta tuttu kieli kaikaa kaukaa jo korviisi, lempeän tuulahduksen myötä voit aistia hapankaalin vienoon tuoksuun sekoittuneen aistikkaan paikan ominaishajun suoraan rannalta tuoreet hevonpyöryköiden tuoksut luovat vastustamattoman kokonaisuuden turistirysän nautinnoille!

    • Huassa on

      Mikäli haluat Thaimaassa tavata venäläisiä, on Hua Hin ainoa oikea matkohde.

    • ruplan kurssi

      Ystäväni lähetti terveiset Hua Hinistä ja kertoi venäjänkielen lisääntyneen sangen voimakkaasti katukuvassa.
      Toisin, kuin muualla Thaimaassa ovat venäläiset lisääntyneet Hua Hinissä.
      Ruplan jatkuvasti alenevasta kurssista johtuen, ovat monetkin sijoittaneet ruplansa Hua Hiniin, parempia aikoja toivoen.

    • eilenpalattu

      Totta venäläisten paikka. Muutenkin tylsä ja ladypoikia täynnä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe