Meikä poika ampui

Paras Metsästäjä

Naurattaa kun te tohelot keskustelette ettei ole kanalintuja. Te ette vaan saa niitä koska olette niin huonoja. Okei, olette oikeassa kannat ovat ehkä huonot mutta minunlainen hyvä metästäjä saa ammuttua ne vähäisetkin. Just ammuin 5,7kg ukkometson, puhuivat kylillä että oli lajinsa viimeinen näillä seuduilla... te vaan puhutte ettei viitsi ampua kun ovat niin vähissä, hölynpölyä, ette vain osu niihin tunarit! Monesti saan noilla reissuilla niin paljon saalista etten viitsi edes kotiin viedä vaan heitän esim tienposkeen...

26

4326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammuin

      Yhdellä paukulla 5 metsoa ja syötin ne koirille

      • jorma the erä

        Minäpä ammuin yhellä täyteisellä kakskytäviis hirvee ja söin samantien suolineen paskoineen... Senki tunari


      • LATVALAHOJA!!!
        jorma the erä kirjoitti:

        Minäpä ammuin yhellä täyteisellä kakskytäviis hirvee ja söin samantien suolineen paskoineen... Senki tunari

        On se YKSI PERKELE ,nää PUUNHALAAJAT. Tolla viistiin MUSTAMAALAA metsästystä/eränkäyntii harrastavii..


      • oek

        HAISTA PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leso MULKKU!!!!!


    • maalainen

      Tunareita te olette.
      Ennen hiivittiin metsot säkkiin ja jänikset kopautettiin kepillä, kun ei ruutia ollut haaskata.

      Teille tienposkeen heittäjille pitäisi koittaa niin kovat ajat, että patruunoita riittää vain piippuihin tai lippaaseen, eikä yhtään jää yli.
      Sitten ette turhaan räiskisi ja vielä polleilisi teoillanne.

      • meikä

        Ei taida olla metästys ihan bravuuri laji,kun lukee noita juttuja..Pellet!!


    • kaveri

      Mukaan ja kokeilkaa ampua toisianne, niin päästään tommosistakin!

    • pietro

      Minusta sinä olet vain oikeasti huolissaan kanalintu kannoista ja niistä ahneista metsämiehistä joita vieläkin valitettavasti on olemassa, semmosta se kuule on.

    • Varjo

      14 teertä samalla reissulla 4 metsoa, koirille syötin teeristä puolet kun en viitsinyt perata. Osa meni haaskaksi, pari metsoa söin. Se on meinaan ryskettä tuolla metsässä kun on pelaava koira ja muutenkin pyyhkii hyvin.

      (Tämä oli provokaatio, jos ette ymmärtäneet)

    • rantalan aivoton kana

      elähän mittäää...meikä poikapa ei ampunu mittää!!!!

    • ööpöö

      sie oot ihan varmasti joku teini heinänsyöjä idiootti joka istuu keskellä helsinkiä kerrostalossa kirjoittamassa paskaa josta ei tiedä hölkäsen pöläystä koko asiasta ja yrittää vaan pilata kunnollisten metsästäjien maineen!! tollasia paskanjauhajia pitäs kyl vedellä ympäri korvia!

      • Paras metästäjä

        En ole hesasta. Kyllä meitä idiootteja on muuallakin, tosin ei ihan niin paljoa.


      • Erä

        Olet oikeassa ei tuo nulikka tiedä mitään metsästyksestä senhän näkee jo kirjoituksesta.
        Vedellä täytyisi ympäri korvia ja niin että tuntuu oikein isän kädestä.


    • jägare

      tuo nyt on huonoin teinirpovo ikinä. keppiä sietäsit.

    • teräsmies

      sinunlainen homo ei ole ampunut muuta kuin toisia homoja perseeseen SIINÄ KAIKKI

      • erä-erkki

        aika paha :)


    • oijoi

      Saa lukea.pitäs viedä saunan taa JA !!!!!!!!!!

      • Lincoln rules

        Onneks noi (green)pipertäjät on niin tyhmiä ettei kukaan täysjärkinen usko noihin juttuihin.
        ps. älä huoli, kyllä se toinenkin laskeutuu vielä joku kaunis päivä !!


    • Jaska

      MITÄ HELEVETTIÄ NÄ NIITÄ SINNE OJAAN NAKAAT OLE AMPUMATTA JOS ET TEE NIILLÄ MITÄÄN, AJATTELE JOS NÄ AMPUSIT KOPPELON JA SULLA ON JO KOKO REPPU TÄYNNÄ LINTUJA JOITA OOT VIEMÄSSÄ KOTIIN NII SE KOPPELO OIS VOINU SEURAAVANA SYKSYNÄ TUOTTAA VAIKKA 5 METTOA JOKKA PAINAIS VAIKKA 5,7 KG.
      nii ja jos et tee niillä mitään nii anna vaikka naapurille.

    • oek

      haista ----- pelle!!!!!!!!!!!sä lesoilet vähä liikaa APINA!!!!!!!!!!mä luulen et sä et ihan tien poskee niit lintui heittele APINA LESOILIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • maknumi

      Ensinnäki kukaan metsästäjä ei kehu saaliitaan.Sinäki varmaan ampuit sen mehtosi maahan tai oksalle ja siinä ei paljo taitoa tarvita.Siellä missä minä metästän on lintuja vitusti mutta ku ne lentää aina niin saatanan kaukaa esim.olin viikonloppuna metsällä ja teeriä lähtee niin vitusti mutta kun ne lentää jostaki vitusta asti ni kuka niitä sinne pystyy ampumaan.Ja en minä toki kaikkea ampusi mitä vastaan tulee.Jos kaikki silleen metsästäsi ni saatanaako sitä parin vuojen päästä metästää.Amppuin minäki kakspiippusella haulikolla kaks riekkoa siten että käppäilin suolla ja lähtee kymmenestä metristä kaks riekkoa,no nostan aseen ja lätkäsen kummanki kanveesiin.Kummatki laukaukset sekunnin sisässä.

    • maknumi

      Niin pitää vielä lisätä että olisin minä voinu kaks teertä tielle ampuu mutta ku en välitä semmosesta metästyksestä.Sinä hintti olisit varmaan siihenki ampunu.Justiisa jäi siellä päin yks turisti tielle ampumisesta kiinni

    • j.r

      Mikä järki niitä on ampuu jos niitä on niin vähän. Täällä pain on ainakin liian vähän antaa pari vuotta olla jos ois jossakin päin koppelo niin olisi sit lintuja jota ampuu. jos ampuu sen viimeisen niin ei sen jälkeen enää näy niitä.

    • Tosimetsästäjä

      Sillähän saa napsittua niin paljon kuin vaan jaksaa kantaa. Jousellakin on enemmän haastetta. Itse metsästän veitsellä, hyvällä heitolla saa pitemmältäkin matkalta. Turhaan en tosin tapa mitään. Jos ei ole nälkä niin houkuttelen saaliin kosketusetäisyydelle, niin se on paljon haastavampaa ja hauskempaa. Opettele eläinten tavat, niin ei tarvitse räiskiä kuin joku kaupunkilaispoika.

    • Erausmies

      tai saattaahan olla, että käyttäydyt noin, mutta silloin sinun kohdalla ei voi puhua metsästäjästä ollenkaan.

    • hunter89

      Saitko oikeasti 5,7 kiloisen ukkoMetson. OIKEESTTIKKO?! WAU!!! MISTÄ? MILLOIN? MITEN? vähän COOLIA!!!

      (Saamasi metso on varmaan pienimpiä mitä Suomesta löytyy) vähän oot huono!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe