Mitenkä,

kaista

minusta vaikuttaa hintavalta tuo pyhänet tietoliikkenneyhteydet,kun näillä korteilla pelaa nämä yhteydet tarpeeksi hyvin,että en kyllä heti ensimmäisten joukossa ole sitä laittamassa.

23

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwerty

      Minä käytän kirjoituskonetta ja hyvin pelaa. Mitenköhän tällä pääsee Googleen?

    • Vanha varmempi

      Mullakin on helmitaulu, siksi en ole koskaan tarvinnut taskulaskinta.

      • nuori 35

        Minulla ei ole edes taskuja. Huomiseen.


    • 5+3=8

      Niin minustakin . DNA mokkula toimii ihan hyvin ja mulla on vielä tuo 5€ kk / puolen vuoden tarjous voimassa. Eikös ne pyhänetin maksut ole 30 -50€ / kk ?

    • Naarattaa

      Dna mokkulalla 11 Mb ja 7€ / kk.

    • OON KÖYHÄ LAULAJA VA

      niinhän ne on ne maksut ja mitenkä jatkossa onko nousuja tulossa jatkossa?

    • hallanvaara

      Oli viime yönä ollu hallaa mitenköhän lakkasadon?

    • Hiihtäjä

      Kohta pääsöö hiihtään!

      • mokkulisti

        Joo aivan naurettavan kallis tuo Pyhänet on joten ei kiitos.DNA mokkula pelittää ja on naurettavan halpa:)


      • 7+3=10
        mokkulisti kirjoitti:

        Joo aivan naurettavan kallis tuo Pyhänet on joten ei kiitos.DNA mokkula pelittää ja on naurettavan halpa:)

        30 -50 € On todella kallista eikä välttämättä ole nopea.


      • 100/100
        7+3=10 kirjoitti:

        30 -50 € On todella kallista eikä välttämättä ole nopea.

        kyllä mokkula jää toiseksi


    • luetun ymmärrys

      Tilaamalla liittymän ajoissa, olet suoraan vaikuttamassa yhteyden saatavuuteen kylälläsi,,
      Valokuitu on ainut keino varmistaa, että myös harvaan asutulla maaseudullamme pysymme kehityksessä mukana,


      Edellä kirjoitetut on suoraa lainausta pyhänetin brosyyristä.
      On siinä mainoksen tekijät.

      • routa ja savi

        laittasivat ensin nuo tiet kuntoon sivukylille ja sitten vasta kuituja.


      • :Dddd
        routa ja savi kirjoitti:

        laittasivat ensin nuo tiet kuntoon sivukylille ja sitten vasta kuituja.

        Ei urakoitsijat jouda ei....


    • mök kylällä

      hienoa että joillakin mokkula pellaa ja se vasta hyvä on että outta siihen tyytyväisiä. onpahan jotakin josta ei tarvi valittoo. Näkyy pellovan niin hyvin että pääsettä suomi24 sivuillekin. Täältä saapi viisautta yllinkyllin moneen tarpeeseen.
      Toivottavasti näin vuosienkin päästä.

      Eihän kaikki tarvihe autookaan kun polokupyörällkin pääsee. ja ja bussilla.

    • 484848248

      Pyhäkkäille riittää helmitaulu ja oravannahat.

    • HYvä homma

      MInusta ei ole kallis, kun ottaa huomioon sen että paljonko joutuu investoimaan tuohon verkkoon. Tuohon nopeampaan yhteyteen saa vielä 20 tv-kanavaa. Sonuran 24m yhteydestä pitää kuitenkin maksaa jo 40e/kk

    • Kuitu kannattaa ottaa nyt jos vähänkään ajattelee tietsikkaa käytellä.
      Nopeemman yhteyden keksiminen vie varmasti kauan. En edes usko jotta keksitään, vaimennus on senverran pientä ja valonnopeuttakin on vaikea ylittää.

    • noppeeta noppeeta

      minusta tämä on tarpees nopea,pankkipalvelut sujuu ja tämä 24suomi ja namokin toimi jokun aika sitten.jos tästä vielä nopeutuu enhän pysy mukana tämmönen hias kun olen muutenkin.

    • en silti ota

      Mikä tuossa nopeudessa oikein maksaa? Kuluttaako suuri nopeus sähköä enemmän, vai valoako sinne kuituun pumpataan.

      • valopääkuitu

        Se on kuule se nopeus mikä maksaa. Sitä tietoa joudutaan pumppaamaan aina vaan isommilla pumpuilla. Niissä on suurempi sähkönkulutuskin. Suuremmissa nopeuksissa myös tiedon välivarastot joutuu olemaan suurempia. Ja senhän arvaatkin että se maksaa. Kaikki maksaa! Toisaalta tuntuis että jos on valokaapeleista kysymys, olisi kaikki halvempaa päivällä. Yöllä joudutaan tietysti kaikki valo tuottamaan sähköllä!!!


    • Kymysys

      Valoa sinne pumpataan laserilla, ledillä, monenlaisella aallonpituudella.

    • Vesijohto

      Valitettavasti noissa ns. kuntaverkoissa suurin hyötyjä on "välikäsi" jota Konstan Pylkkerökin ihmetteli korttipelissä. Ei niihin yksityisverkkoihin saa sitä internet kaistaa=todellista nopeutta muuta kuin operaattorien kautta ja..heidän hinnoittelulla !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      215
      3127
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      103
      1965
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1882
    4. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      5
      1825
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      164
      1646
    6. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1593
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      98
      1533
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      137
      1186
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      67
      1089
    10. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      48
      1059
    Aihe