Heippa kaikki!
Onko kellään käytössä remicadea? Mulla alotettiin se lääke tossa vähän aikaa siten että nyt olen saanut jo kaksi kertaa lääkkeen. Nyt vaan mietin että miten muilla se lääke on alkanut vaikuttumaan että kuinka nopeasti? :) itseäni huolestuttaa vähäsen kun nyt tulee joulunpyhät ja reumapoliklinikka menee kiinni niin nyt seuraava tiputus on vasta kuuden viikon päästä,vaikka se olisi pitänyt antaa 4 viikon päästä.
Minulla kun on niin montaa lääkettä kokeiltu niin olisi vaan niin helpottavaa jos tämä olisi se lääke mikä olisi hyvä mulle!! Mutta ainakaan vielä en oo huomannut mitään eroa..
kellään remicade lääkitystä?
hämmentynyt
2
166
Vastaukset
- toimiva lääke
Sama täällä kaikki reumalääkkeet on kokeiltu ja huomattu tehottomiksi. Ainut lääke mikä tepsii on MABTHERA infuusilääke. Reuman eteneminen loppui lähes kokonaan. Eli tämä on ainut toimivalääke reumaan minulla.
Aika tiuhaan saat lääkkeen. Minulla on vuoden välein kahtena satsina eli 2 den viikon välillä.- 19+5
Googletin juuri ton lääkkeen mikä sulla on, kuulosti toimivalta lääkkeeltä. Eli jotain toivoa vielä mulla jos toi remicade ei toimi. Onks sulla mikä reuma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670