Heippa kaikki!
Onko kellään käytössä remicadea? Mulla alotettiin se lääke tossa vähän aikaa siten että nyt olen saanut jo kaksi kertaa lääkkeen. Nyt vaan mietin että miten muilla se lääke on alkanut vaikuttumaan että kuinka nopeasti? :) itseäni huolestuttaa vähäsen kun nyt tulee joulunpyhät ja reumapoliklinikka menee kiinni niin nyt seuraava tiputus on vasta kuuden viikon päästä,vaikka se olisi pitänyt antaa 4 viikon päästä.
Minulla kun on niin montaa lääkettä kokeiltu niin olisi vaan niin helpottavaa jos tämä olisi se lääke mikä olisi hyvä mulle!! Mutta ainakaan vielä en oo huomannut mitään eroa..
kellään remicade lääkitystä?
hämmentynyt
2
232
Vastaukset
- toimiva lääke
Sama täällä kaikki reumalääkkeet on kokeiltu ja huomattu tehottomiksi. Ainut lääke mikä tepsii on MABTHERA infuusilääke. Reuman eteneminen loppui lähes kokonaan. Eli tämä on ainut toimivalääke reumaan minulla.
Aika tiuhaan saat lääkkeen. Minulla on vuoden välein kahtena satsina eli 2 den viikon välillä.- 19+5
Googletin juuri ton lääkkeen mikä sulla on, kuulosti toimivalta lääkkeeltä. Eli jotain toivoa vielä mulla jos toi remicade ei toimi. Onks sulla mikä reuma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667