HISTORIAAN JÄÄVÄ RAKENNEUUDISTUS

Tästäkö po. ylpeä?

Tämä on vanhusten osalta historian kamalin rakenneuudistus: vanhusten laitokset ajetaan alas, eikä mitään takeita ole vastaavan tasoisten palvelujen saamisesta palvelutaloihin ja koteihin, joita pidetään vanhusten parhaina paikkoina elää. Suomi jättää vanhuksensa heitteille, ja tästä tulee vielä karmeita uutisia maailmallekin levitettäväksi. Nykypäättäjät jäävät historiaan nykyajan armottomina pyöveleinä, tai kuten eräs mielipidekirjoittaja ilmaisi: ”hirmuhallitsijoina”. Tällaista toimintaa ei siunaus seuraa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demarien syöksy

      PYÖVELILISTAN ÄITI
      Oli todella hyvä, että Urpilainen julistautui tämän pyövelilistan äidiksi. Nyt 2 miljoonaa äänestäjää tajuaa viimeistään, että demarit eivät tuo hyvää tähän yhteiskuntaan. Nämä kaksi miljoonaa koostuvat äänestävistä eläkeläisistä ja heidän keski-ikäisistä lapsistaan. Lisää muita kuin demareita äänestäviä löytyy lapsiperheistä.

      • Tästäkö po. ylpeä?

        Tässä se nähtiin: otetaan vanhuksilta, sairailta ja lapsilta, koska mitkään näistä eivät ole demarien kohderyhmiä. HUH HUH tätä työväenliikettä!


    • Yhtä olen ihmetellyt

      Yhtä asiaa olen aina ihmetellyt: tuota Urpilaisen uhoamista. Ovatko demarien valtuustonkin jäsenet niin tyhmiä, että tällainen uhoaminen tehoaa näillä naruilla ja luvuilla.

      • Missä mennään?

        Tuo Urpilaisen uhoaminen tuntuu suorastaan suuruudenhulluudelta ja asian sisällöstä innoissaan oleminen täydelliseltä ymmärtämättömyydeltä.


      • muut fiksumpia

        Muut pyövelilistan takana olevat ovat fiksumpia. He ymmärtävät, että tässä listassa ei ole mitään innoissaan olemisen aineksia.


      • säälittävää

        Toistakin asiaa olen ihmetellyt: Miksi Urpilainen hiplaa vanhoja herroja EU:ssa? Hän taputtelee kolleegoja olalle. Se näyttää niin alentuvaiselta ja huonolta käytökseltä. Nuorella ei ole koskaan oikeutta kosketella vanhempia tuolla tavalla.


    • skalppi

      minust

      vanhuksille pitäisi olla enintään keskiverrot asumisolot, koska Suomella on velkaa ja velka pitää maksaa niin pian kuin mahdollista pois. Ja eiväthän ne niissä oloissa kovin kurjalta elämää tuntisi. pitäisi poistaa kaikkein hienoimmat ajanvietteet heiltä äskeisiin nojautuen.

      Ei ehkä heti pitäisi siirtää heitä syrjäseudulta pois, koska he innostavat yrittäjiä siellä tarjoamaan työtä ja palveluja ja teollisuutta epäsuorasti myös ja yrittäjien mukana julkinen puoli tulee mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe