Monta lemmikkiä on!

janna2

Minulla on kaksi kania Edie ja Viikka. He saivat pentuja neljä mutta annettu jo pois. Koira Monty staffordshirenbullterrier. Se on kolme vuotias ja vahva ei kyllä mikään näyttely koira,mutta yhdessä näyttelyssä on ollut. Kissa Miina joka on kai 4.v. En tiedä koska se on tuotu neljä vuotta sitten Virosta. Ja kilpikonna Nipa lajia en nyt muista, mutta se on suunnilleen 26 vuotta. Kysy toki jotain jos haluat tietää jotain lisää

8

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietin4567

Minua kiinnostaisi miten rahallisesti selviää, kun on noin monta lemmikkiä jotka pitää viedä välillä eläinlääkäriinkin tarkastettavaksikkin? Tuskin asut ainakaan yksin?

• janna2

No Äitin auttaa välillä niiden hoitamisessa. Suvussani on eläinlääkäri niin saan vähän alennusta. Minulla on poikaystävä hän tykkää olla koiran kanssa!

• Mulla on viisi rottanaarasta, Ninja, Tuiske, Elli, Salama ja Artemis, 1v-2kk. Lisäksi uros kääpiöluppa Remu, 3v

Eihän Jannalla ole kuin 4 lemmikkiä, tuskin kovin kalliiksi lääkärit tulee, verrattuna vaikka kissan tai koiran ruokintakuluihin jo. Itse asun yksin, ja kyllähän ell maksaa, mut onneksi sinne ei hirveen usein joudu

• janna2

Meidän Montyllä oli liika kynsi viime syksynä maksoi 3000€ ja nyt toisessa jalassa oli vikaa eläinlääkäri maksoi 500€

• Isäkani lekurille

Leikkauta isäkani, jotta poikasia ei tule enää. Et löydä niille kaikille hyviä koteja tulevaisuudessa.

• Syanidi

Meillä on viisi kappaletta lemmikkejä, kaksi puolentoistavuoden ikäistä frettineitiä, eli kesyhilleriä väreiltään suklaa ja albiino (suklaa on potentiaalinen näyttelyfretti). Freteillä on oma huone ja ulkotarha, koska tässä asunnossa (porukoilla) ne eivät voi olla koko talossa vapaana. Näiden lisäksi on kolme puolipitkäkarvaista kissaa, joista vanhemmat ovat 12 ja 13, nuori on myös noin 1,5-vuotias kuuro, kokovalkoinen kollikissa. Vanhemmat ovat kokomusta ja kilppari/harlekiini.

Tämän eläintarhan (pääosin frettien) elämää voi seurata osoitteesta:
      www.taskuvarkaani.blogspot.fi

• janna2

Isä kani on leikattu ja pikku kanit ovat ystäväni pojalla. Niillä on hieno kaksikerroksinen häkki!

• eläintarha

meillä on kaksi koiraa, kaloja ja 5 aikuista degua, degun poikasia oli 9 mutta vein ne eläinkauppaan. kasvatan siis deguja :D
      lisäksi on ollut 3 koiraa, kissa pentuineen, 3neitokakadua, ja kesällä meille tulee kanoja ja muutama kani:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3205
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1849
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1789
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1664
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1574
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      340
      1491
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1349
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1268
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1122
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1105
    Aihe