3 suomi24 käyttäjää jotka ovat olevinaan ovelia

korppi™

1.piece&love luultavasti luulee ettei piece&love tarkoita mitään vaikka se tarkoittaa katsokaa urban dictionary
2.kurpizza joku muukin on keksinyt sanan kurpizza ainakin wow communityn ja steamin mukaan mutta voihan wow community ja steam profiili kurpizza nimellä olla s24 käyttäjän profiili
3.rollface
sana rollface löytyy urban dictionarysta luultavasti kyseinen s24 käyttäjä luuli keksineensä vääntää sanasta trollface sanan rollface

31

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loverboy <3

      korppi mä haluun sua, joka päivä hieron reikiäni ja ajattelen sua.

    • hei korppi!

      Etkö sinä luule olevasi ovela tuolla teeämmällä?

      • korppi™

        en luule olevani ovela ™mälläni otin ™mmän koska en halunnut numero nimeä
        esim[korppi010]


    • HeKeKee

      4. Korppi(ja joku hiton tm)
      Yrittää olla kova matkimalla muita vakkareita ja luulee omistavansa sanan korppi.

      • korppi™

        taitaa olla ensimmäinen kerta kun HeKeKeen nikki varastetaan
        vaikuttaa hieman aidolta hekekeeltä kun nikkikin on kirjoitettu oikein


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        taitaa olla ensimmäinen kerta kun HeKeKeen nikki varastetaan
        vaikuttaa hieman aidolta hekekeeltä kun nikkikin on kirjoitettu oikein

        :D Mä en oo ihan varma oonko tuo minä. Saatoin mä jotain tollasta illalla väsyneenä raapustaa...
        Ps. Tää olis mun toka kerta


    • loverboy <3

      Etkö vastaa tunteisiini korppi :(

    • korppi™

      Eikä minunkaan tunteisiini. :O
      -VeH

    • kurpizza

      En kyllä luullut olevani ainoa, joka olisi keksinyt sanan "kurpizza". . . . Enkä kyllä luullut olevani ovelakaan (ellei paskahousu-pelissä kusettamista lasketa) :D Sori, jos nikki häiritsee. . . Jos monia häiritsee, voin vaihtaa sen...

    • korppi™

      Alistun korpille. Olen korpin palvelija.
      -VeH

    • korppi™

      Arvatkaas mitä?... :D
      -VeH

      • korppi™

        meet pelaamaan gta V:eetä


    • En välttämättä enää varastele nimimerkkejänne.
      -VeH

    • Väärä vastaus, korppiseni. Loin nimimerkin, jota muut eivät voi käyttää. Eipä siinä muuta. ♥

      • where is my book

        oletko sinä korppi™ fani.


    • Mistä arvasit? TIETYSTI! :) Tavataan pian, korppi... siis joskus huomenna kirjoitan taas näitä turhia juttujani. ♥

      • VeH™

        Kyllähän minä vielä tänne kirjoitan tänään.


      • korppi™
        VeH™ kirjoitti:

        Kyllähän minä vielä tänne kirjoitan tänään.

        tavataan(:


    • Olen taas täällä.

    • Miks uskot että ne uskoo olevansa ovelia? Kaikki ei mene niin kuin sanot. Onneksi näin äkkiseltään veikaten Siiliötä ei kukaan muu taida käyttää ja se on hyvä, koska en halua tulla sekoitetuksi kehenkään toiseen.

      • korppi™

        anteeksi vain mutta joku aapeli käyttäjä on nimellä siiliö


      • Korppi olet kusipää
        korppi™ kirjoitti:

        anteeksi vain mutta joku aapeli käyttäjä on nimellä siiliö

        No luuletko että kukaan ei käytä missään pelissä nimeä korppi?


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        anteeksi vain mutta joku aapeli käyttäjä on nimellä siiliö

        No entä jos se on siiliö? U faggg


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        No entä jos se on siiliö? U faggg

        käyttää joku nimeä korppi mutta ei korppi™


      • Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        käyttää joku nimeä korppi mutta ei korppi™

        No joku käyttää nimeä siiliö mutta ei siilio


    • Dah! MÄ olen Aapelin Siiliö vitun N00b!

      • korppi™

        ok siis kukaan muu ei käytä siiliötä


    • Korppi oot pelkkä vitsi! :D:D

    • Eräs trotskilainen

      Joo joo ja maailmassa ei ole ketään muuta trotskilaista ja omistan nimen Trotski, vaikka se ei ole edes minun keksimäni.

    • Nefarion

      Enkös minä ole ovela?

      • korppi™

        olet olet ovela:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe