Hämeen Linna pahempi kuin Ke Va

Lexus Hyrrää

Me vaadimme, valitamme ja haluamme Läpi Näkyvyyttä. Kaikki on huonosti. Olemme ykkösiä. Vaadimme että me Päätämme. Olen vaikka minkä ensimmäinen Vara Puheen Johtaja.

24

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairas VALITTAJA

Teen VALITUKSEN !

• Luputupujahupu

Ei kun sen tekee kumppanisi

• Armas J. Lulla

Miksen minä yksin saa päättää, kun olen ensimmäinen varapuheenjohtaja? Vain minä ja puoluekumppanini tiedämme, miten asioita hoidetaan. Miksen minä ymmärrä siellä jaostossa käsiteltyjä asioita? Kaikille muille on kerrottu konsernien palkat, mutta minä en ole niistä tietävinäni, vaan keräilen irtopisteitä yleisönosastoissa. Kerron epätotuuksia niin paljon, että alan uskoa niihin itsekin.

Miksi minä aina haukun Hämeenlinnaa ja sen päättäjiä, vaikka olen nyt yksi heistä? Miksi minulta aina salataan kaikki, vaikka istun tiedon lähteillä? Mikä minä oikein olen? Kuka minä oikein olen? Miksi kukaan ei vastaa minulle?

• Lumitöiden rasitusta

Perttu puhuu hassuja.

• Onneton Lulla

Korvissani on varmaan vaikkua, kun en hallituksessakaan istuessani ole kuullut mistään mitään. Kaikki minulta aina salataan, saatikka että olisin pystynyt kysymään jotakin epäselvää asiaa. Muut aina vaan kähmivät minulta salassa. En ole saanut edes valita konsernijohtajia. Koska ne muuten on valittu? Taas on kaikki valinnat salattu minulta.

On sitten kyllä tosi kiva piikitellä muita päättäjiä yleisönosastoissa ja istua kokouksissa ivallinen ilme naamalla.

• Armas J. Lullalle

No siksi ei vastaa, kun et edes kysy! Etkö osaa kysellä muualla kuin lehtien yleisönosastoissa?

• Ivailen ja ilkun

Vaadin riskianalyysin kaikista yhtiöistä.

• Valitusten historiaa
        Onneton Lulla kirjoitti:

Korvissani on varmaan vaikkua, kun en hallituksessakaan istuessani ole kuullut mistään mitään. Kaikki minulta aina salataan, saatikka että olisin pystynyt kysymään jotakin epäselvää asiaa. Muut aina vaan kähmivät minulta salassa. En ole saanut edes valita konsernijohtajia. Koska ne muuten on valittu? Taas on kaikki valinnat salattu minulta.

On sitten kyllä tosi kiva piikitellä muita päättäjiä yleisönosastoissa ja istua kokouksissa ivallinen ilme naamalla.

mahtaa vakkua harmittaa!

• Kateus vie
        Valitusten historiaa kirjoitti:

mahtaa vakkua harmittaa!

Tietty kun on peruskatee persuli.

• T. Niemunki

Uraa Toverit!!!

• jjjbhggy7666

Iisakin ja tovereiden ketjuja syntyy kuin sieniä sateella. No aikaahan Iisakilla nyt on aloittaa ketjujaan kun istuskelee kaupungin talolla puolet viikosta.

• Karitaita tänäänkin

Ahkerin on perzukki Gary Maggara.

• Peli poikki
        Karitaita tänäänkin kirjoitti:

Ahkerin on perzukki Gary Maggara.

En keksi mitään hassua. Koko kuvio on miten sen nyt lievästi ilmaisen - nyrjähtänyt. Kaikki on heikunkeikun.

• Kotka3

Rosmo on pihassa.

• Kaljupää Rosmo

Iso kaljupää roikale.

• Ei Puhtaat Jauhot

Näytti ihan koulukiusaajalta. Hidas mutta kankee. Romuluinen. Epäilyttävää pälyilemistä. Ei puhtaat jauhot pussissa?

• Uhri

Rahat takasin saatanan rosmo. Saatanan uhri. Mene töihin saatanan liero lurkki.

• Lääkkeet Kaljuuntumi

Ota lääkkeet kaljupää.

• Pattaijalle

Haluan Key Westiin !

• tetsari

onko sari kalju?

• ÄitiyslomallaolevaHö

Ei Valta Eliitin Juhlinnalle !

• Lexus Hyrrää

Vaadin Santander Finanssia !

• Replu topi
        Lexus Hyrrää kirjoitti:

Vaadin Santander Finanssia !

Ei Hevosia Hämeen Linnaan

• Aurevaara
        Replu topi kirjoitti:

Ei Hevosia Hämeen Linnaan

Aurinko nousee !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe