Me vaadimme, valitamme ja haluamme Läpi Näkyvyyttä. Kaikki on huonosti. Olemme ykkösiä. Vaadimme että me Päätämme. Olen vaikka minkä ensimmäinen Vara Puheen Johtaja.
Hämeen Linna pahempi kuin Ke Va
24
202
Vastaukset
- Sairas VALITTAJA
Teen VALITUKSEN !
- Luputupujahupu
Ei kun sen tekee kumppanisi
- Armas J. Lulla
Miksen minä yksin saa päättää, kun olen ensimmäinen varapuheenjohtaja? Vain minä ja puoluekumppanini tiedämme, miten asioita hoidetaan. Miksen minä ymmärrä siellä jaostossa käsiteltyjä asioita? Kaikille muille on kerrottu konsernien palkat, mutta minä en ole niistä tietävinäni, vaan keräilen irtopisteitä yleisönosastoissa. Kerron epätotuuksia niin paljon, että alan uskoa niihin itsekin.
Miksi minä aina haukun Hämeenlinnaa ja sen päättäjiä, vaikka olen nyt yksi heistä? Miksi minulta aina salataan kaikki, vaikka istun tiedon lähteillä? Mikä minä oikein olen? Kuka minä oikein olen? Miksi kukaan ei vastaa minulle?- Lumitöiden rasitusta
Perttu puhuu hassuja.
- Onneton Lulla
Korvissani on varmaan vaikkua, kun en hallituksessakaan istuessani ole kuullut mistään mitään. Kaikki minulta aina salataan, saatikka että olisin pystynyt kysymään jotakin epäselvää asiaa. Muut aina vaan kähmivät minulta salassa. En ole saanut edes valita konsernijohtajia. Koska ne muuten on valittu? Taas on kaikki valinnat salattu minulta.
On sitten kyllä tosi kiva piikitellä muita päättäjiä yleisönosastoissa ja istua kokouksissa ivallinen ilme naamalla. - Armas J. Lullalle
No siksi ei vastaa, kun et edes kysy! Etkö osaa kysellä muualla kuin lehtien yleisönosastoissa?
- Ivailen ja ilkun
Vaadin riskianalyysin kaikista yhtiöistä.
- Valitusten historiaa
Onneton Lulla kirjoitti:
Korvissani on varmaan vaikkua, kun en hallituksessakaan istuessani ole kuullut mistään mitään. Kaikki minulta aina salataan, saatikka että olisin pystynyt kysymään jotakin epäselvää asiaa. Muut aina vaan kähmivät minulta salassa. En ole saanut edes valita konsernijohtajia. Koska ne muuten on valittu? Taas on kaikki valinnat salattu minulta.
On sitten kyllä tosi kiva piikitellä muita päättäjiä yleisönosastoissa ja istua kokouksissa ivallinen ilme naamalla.mahtaa vakkua harmittaa!
- Kateus vie
Valitusten historiaa kirjoitti:
mahtaa vakkua harmittaa!
Tietty kun on peruskatee persuli.
- T. Niemunki
Uraa Toverit!!!
- jjjbhggy7666
Iisakin ja tovereiden ketjuja syntyy kuin sieniä sateella. No aikaahan Iisakilla nyt on aloittaa ketjujaan kun istuskelee kaupungin talolla puolet viikosta.
- Karitaita tänäänkin
Ahkerin on perzukki Gary Maggara.
- Peli poikki
Karitaita tänäänkin kirjoitti:
Ahkerin on perzukki Gary Maggara.
En keksi mitään hassua. Koko kuvio on miten sen nyt lievästi ilmaisen - nyrjähtänyt. Kaikki on heikunkeikun.
- Kotka3
Rosmo on pihassa.
- Kaljupää Rosmo
Iso kaljupää roikale.
- Ei Puhtaat Jauhot
Näytti ihan koulukiusaajalta. Hidas mutta kankee. Romuluinen. Epäilyttävää pälyilemistä. Ei puhtaat jauhot pussissa?
- Uhri
Rahat takasin saatanan rosmo. Saatanan uhri. Mene töihin saatanan liero lurkki.
- Lääkkeet Kaljuuntumi
Ota lääkkeet kaljupää.
- Pattaijalle
Haluan Key Westiin !
- tetsari
onko sari kalju?
- ÄitiyslomallaolevaHö
Ei Valta Eliitin Juhlinnalle !
- Lexus Hyrrää
Vaadin Santander Finanssia !
- Replu topi
Lexus Hyrrää kirjoitti:
Vaadin Santander Finanssia !
Ei Hevosia Hämeen Linnaan
- Aurevaara
Replu topi kirjoitti:
Ei Hevosia Hämeen Linnaan
Aurinko nousee !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974