Homerakennuksia nousee, noussut !!!! Kainuuseenkin

EI KIIREELLÄ.

On kyllä perkele kun Suomalaiset, Kainuulaiset rakentajat, kirvesmiehet, remonttimiehet/naiset eivät osaa tai eivät älyä vaatia hyvää rakennuslaatua, tehdyn työn jäljiltä, sitä kyllä kansa ihmettelee kauheasti ympäri Suomea, myös Kainuussa. KIIRE, KIIRE, KIIRE JA ERITTÄIN HUONO VALVONTA JOKA PAIKASSA YMPÄRI SUOMEA. KOULUISTA JA SAIRAALOISTA JULKISISTA RAKENNUKSISTA TEHDÄÄN KIIREELLÄ "ERITTÄIN SAIRASTA KANSAA" KUKAHAN MAKSAA VAHINGOT, TÖPPÄYKSET ??? EI AINAKAAN HÄTÄHOUSU URAKOITSIJAT, RAKENTAJAT. HUOMIO !! URAKOITSIJAT,RAKENTAJAT OTTAKAA VASTUU LAADUSTA JA KANSALAISTEN TERVEYDESTÄ.

6

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilhu pete

Ei se kuule ole pätkääkään kiinni niistä työntekijöistä! Rakennuttajat ne määrää aikataulut ( kunnat, kaupungit ) ja jos vielä sattuu olemaan välissä, näiden rakennuttajien valitsema joku rakennuttajakonsultti, niin avot, ei tarvitse ihmetellä, miksi tulee sutta ja sekundaa!! Nyky ajan rakennustaidoilla pitäisi olla lupa rakentaa vaan hirrestä, eikä mitään lisä koolauksia, jos tehdään huonosti, niin ainakin ilma vaihtuu!

• hommeessa asutaan

ostettiin UUSI valmistalo jo 21v sitten urakoitsijalta, ei siinä ole edes tiilissä alarostissa aukkoja, naapureilla näkyy olevan, nyt on hommeessa vaatekomerot ja kaikilla astma ja jatkuva räkänuha ym. ongelmia perheessä!

Toinen paikallinen talonrakentaja sanoi, kun kysyin, miksi jo pesuhuoneenlaatat on mustia viiruja täynnä, että onko se hometta, vaikka hinkkaa niitä puhtaiksi, ei oo, väitti hän!
        Home nousee alhaalta lattiatasosta ylöspäin, tapetit on kummallisilla viiruilla, kuin ois vettä valunut vaikka ei näy vesivuotoja niissä????!

Mitä hitto voidaan tehdä tuolle asialle?
        Ns. tuuletusaukot on makkareiden ja olkkarin ikkunan yläpuolilla, eli liesituuletin on auki lähes aina sinnepäin...on takka/leivinuunilämmitys ja vuodenaikasähkö pelaa säännöllisesti,
        saunailtana l-tuuletin on saunan puolelle tarpeellisen ajan!

Ok, kuollaan koko porukka sitten homeeseen, kun ei olla koulu/laitos, niin mistäänhän ei apua saa tuohon asiaan!
        Pääseepä taas yhteiskunta eroon pikkuperheestä eli veronmaksajista = 4 hlöä työssäkäyviä!

• Sini Homejuusto

Etelä Suomessa on 4-5 vuotta vanhoja hometaloja. Porukat asuu vuokralla ja hermot tiukilla kun kahta lukaalia maksaa ja kukaan ei tunnu olevan vastuussa.

• VALVONTA EI PELAA.

Niinpä niin kyllä rakennuskulttuuri ja tekniikka on päin helvettiä ja laitetaan KIIREELLÄ, AHNEUDELLA PAHASTI PILAAN, ON KYLLÄ SAIRASTA TOUHUA JA SAIRASTA KANSAA.

• Hienoa

Joo kukahan se tosiaan korvaa kouluissa sairatuneille lapsille jos tulee elinikäiset ongelmat rakennuksen takia?

• Koska Kokoomus

Kansallinen Kokoomus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe