Ei viennyt polku tää mihinkään

selviän tästä vielä

Olin naivi..ja nuori
...en tajunnut silloin kaikkea , mitä nyt ymmärrän.
Nyt tiedän sen. Yksikkö Me on lakannut toimimasta.Ei ole enää mitään syytä jatkoon.
Halusit minun aina olevan jotain muuta kun olin.
Mutta sinä olit "me yksikön" kruunaamaton kuningas, päätäntä valta sinun.
Minä lakkasin olemasta, omana itsenäni.
Minusta tuli joku muu, piilottelin siis sisintäni.
Koska minussa oli kaikki väärää..
Ajattelin aina että minussa vika jos meni huonosti.
En tähän edes kaikkea viitsi kirjoittaa..
Minä kärsin suunnattomasti..
Sinun käyttäytymisesi minua kohtaan..
Olisimpa ollut viisaampi aikaisemmin.
Nyt minä en enää sure, lähtöni on minulle vapauttavaa.
Sinä olet ollut tuomitsemassa minua mutta olet unohtanut katsoa peiliiin.

13

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatuksenonni

      Asioilla on aina 2 puolta. On hyvä mennä aina joskus itseensä ja miettiä asioita, mutta itsestä pitää myös päästä pois.

      En tiedä... mutta ehkä teilläkin oli vain väsymys ja haluttomuus keskustella asioista, oikeasti pintaa syvemmältä. Kumpikin vahva osapuoli ja keskustelun aloitus meni ensimmäisenä ääripäästä ääripäähän, voimat meni keskustelun aloitukseen.

      Kalankin voi vetää heti rannalle väkisin kun se on jäänyt koukkuun, monesti tarvitsee kuitenkin ensin väsyttää jotta, ei katkea siima tai koukku revi kalan suupieliä.

      • pettynyt aloittaja

        Kun on elänyt toisen kans miltein 20vuotta, siinä on kyllä ollut aikaa keskustella.
        Jos ihmiset ns.puhuvat erikieltä, on vaikeaa keskustella kun ei kumminkaan tule ymmärretyksi.ts.vähätellään ja kumotaan toisen ajatukset ja tuntemukset.
        Saa vain kärsiä nahoissaan ja tietenkin itse on aina väärässä kun on tyhmä.(toisen mielestä)
        Kyllä jossain se raja tulee vastaan kun on vuosia yrittänyt puhua samoista asioista eikä toinen ota kuuleviin korviin.
        Myös jos kunnioitus puuttuu, ei hyvä.
        Toista ihmistä ei voi muokata haluamakseen.
        Jos ihminen ei tajua omaa parastaa,ei kait siinä sitten mitään voi.


      • 20+12
        pettynyt aloittaja kirjoitti:

        Kun on elänyt toisen kans miltein 20vuotta, siinä on kyllä ollut aikaa keskustella.
        Jos ihmiset ns.puhuvat erikieltä, on vaikeaa keskustella kun ei kumminkaan tule ymmärretyksi.ts.vähätellään ja kumotaan toisen ajatukset ja tuntemukset.
        Saa vain kärsiä nahoissaan ja tietenkin itse on aina väärässä kun on tyhmä.(toisen mielestä)
        Kyllä jossain se raja tulee vastaan kun on vuosia yrittänyt puhua samoista asioista eikä toinen ota kuuleviin korviin.
        Myös jos kunnioitus puuttuu, ei hyvä.
        Toista ihmistä ei voi muokata haluamakseen.
        Jos ihminen ei tajua omaa parastaa,ei kait siinä sitten mitään voi.

        Jos toinen ajattelee tietävänsä mikä on toiselle parasta niin sehän on todella loukkaavaa ja ylimielistä. Kunnioitus puuttuu ja silloin suhteesta puuttuu oikeastaan kaikki.

        On olemassa joku ihminen, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Ja se ihminen olet sinä itse. Siitä kaikki alkaa koska silloin ei pysy suhteessa, jossa ei tule hyväksytyksi. Jos hyväksyy itsensä niin on helpompi löytää myös uusi, parempi kumppani. Voimia sinulle elämääsi.


    • eienääkoskaan

      Minullakin oli kerran tuollainen suhde
      olin Hänelle vain yksi kiva tyttö, mutta en kuitenkaan täydellinen

      Hän katsoi kerran minun nähteni peiliin ja säikähti peilikuvaansa
      Hän ei ollut tullut omaksi itsekseen, kohteli mua väärin
      oksensin ja voin pahoin kun kuuntelin sitä esitystä

      Minä säälin häntä ja halusin hänelle hyvää,
      vaikka tiesin myös ettei hän koskaan riittäisi minulle.

      Saan nautintoa siitä että jäin myyttinä hänen mieleensä
      Hän ei tule koskaan tapaamaan tällaista ihmistä.

      • ainutlaatuinen

        Hän taisi jäädä myös myyttinä mieleesi, kun kirjoitat hänestä : )Et tule koskaan tapaamaan hänenlaistaan, koska olemme kaikki ainutlaatuisia :)


      • what??

        Anteeksi mut en kyllä ymmärtänyt kirjoitustasi.
        Henkilö ei siis riittänyt sulle vai??


    • far away

      How naive is that. Don't tell to look at a mirror, look at yourself and think what have you self done.

      This was not for you or he. Only the way I think. Nobody is perfect.

      • aloitt. vastaa

        Eipä siinä mitään naivia ole. Olen kyllä mennyt itseeni, en minäkään täydellinen ole.
        Ajattelen että on parempi lähteä kuin kärsiä kokoajan. Ihmisenä voin todella huonosti tässä suhteessa. Eikä se toinen edes yritä ymmärtää.
        Nyt kun tietää että olen lähdössä, yrittää olla mielinkielin. Koen että se on myöhäistä nyt kun hän on itse "tappanut" tunteeni häntä kohtaan.
        Naivia on mielistellä.. , väkisin yrittää saada jäämään. Omistushalua enemmänkin.
        Ja minkälaista rakkautta sekin...
        Ei kiitos, ei enää


      • 11+17
        aloitt. vastaa kirjoitti:

        Eipä siinä mitään naivia ole. Olen kyllä mennyt itseeni, en minäkään täydellinen ole.
        Ajattelen että on parempi lähteä kuin kärsiä kokoajan. Ihmisenä voin todella huonosti tässä suhteessa. Eikä se toinen edes yritä ymmärtää.
        Nyt kun tietää että olen lähdössä, yrittää olla mielinkielin. Koen että se on myöhäistä nyt kun hän on itse "tappanut" tunteeni häntä kohtaan.
        Naivia on mielistellä.. , väkisin yrittää saada jäämään. Omistushalua enemmänkin.
        Ja minkälaista rakkautta sekin...
        Ei kiitos, ei enää

        Miksi kirjoitat katkeruus-otsikon alle? Jos olette toisillenne vääriä (sinäkään et ole mieheesi tyytyväinen kirjoituksestasi päätellen), olette molemmat tehneet väärät valinnat jatkamalla suhdetta eikä se ole yksin miehesi syytä. MIehesi voi löytää paremmin sopivan kumppanin, samoin sinä.


      • aloit. tahdon pois
        11+17 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat katkeruus-otsikon alle? Jos olette toisillenne vääriä (sinäkään et ole mieheesi tyytyväinen kirjoituksestasi päätellen), olette molemmat tehneet väärät valinnat jatkamalla suhdetta eikä se ole yksin miehesi syytä. MIehesi voi löytää paremmin sopivan kumppanin, samoin sinä.

        Mutta...mutta
        Kun mies on eri mieltä, haluaa minut..
        Tuntuu ettei ymmärrä, yrittää saada pitää minut itsellään...ja jotenkin pelkään häntä..
        Tiedän että parasta olisi lähteä..


      • 13+3
        aloit. tahdon pois kirjoitti:

        Mutta...mutta
        Kun mies on eri mieltä, haluaa minut..
        Tuntuu ettei ymmärrä, yrittää saada pitää minut itsellään...ja jotenkin pelkään häntä..
        Tiedän että parasta olisi lähteä..

        Eikö tärkeämpää olisi ymmärtää itseäsi (eikä toivoa mieheltä ymmärrystä)? Mikä pitää sinua tällaisessa suhteessa? Jos miestä pitää pelätä, on jotakin pahasti vialla. Pelko ja rakkaus eivät voi olla parit, sen sijaan pelko ja riippuvuus kuuluvat yhteen. Hae itsellesi keskuteluapua. Jos pelkäät miestäsi ja turvallisuutesi on uhattuna, ota yhteyttä turvakotiin.


      • Ootinsestiä
        13+3 kirjoitti:

        Eikö tärkeämpää olisi ymmärtää itseäsi (eikä toivoa mieheltä ymmärrystä)? Mikä pitää sinua tällaisessa suhteessa? Jos miestä pitää pelätä, on jotakin pahasti vialla. Pelko ja rakkaus eivät voi olla parit, sen sijaan pelko ja riippuvuus kuuluvat yhteen. Hae itsellesi keskuteluapua. Jos pelkäät miestäsi ja turvallisuutesi on uhattuna, ota yhteyttä turvakotiin.

        Emmin miestä ei halua kukaan normaali ihminen:D tuo pikkupoika on niin katkera että hyvä se on vakoilla muiden kirjoituksia ja muokata tarinaa sen mukaan:D kyllähän hän kaikilla esitetetyillä novelleillaan yrittää niin saada eroamaan ja seksi jutuilla:D ei onnistu ja saan taas niin hyvät naurut, voi kun toinen yrittää niin saada kaikki juhlat pilattua että saa meidät riitelemään:D hän kertoo omasta Viron panosta ja ykkösmies on Emmi, vai Emmiä mies pettää vieläkin ja on kyllästynyt omaan elämään, nautin kun tiedän miten kärsit kun et saa kaveriasi takas ja oot heikko tuolla kun kirjoitat, no kai isäs pani suo perseeseen kun susta tuli hullu:D tai siskojasi:D oot aika yksinäinen ja kukaa ei kaipaa suo.


      • voi hissin hitsi
        Ootinsestiä kirjoitti:

        Emmin miestä ei halua kukaan normaali ihminen:D tuo pikkupoika on niin katkera että hyvä se on vakoilla muiden kirjoituksia ja muokata tarinaa sen mukaan:D kyllähän hän kaikilla esitetetyillä novelleillaan yrittää niin saada eroamaan ja seksi jutuilla:D ei onnistu ja saan taas niin hyvät naurut, voi kun toinen yrittää niin saada kaikki juhlat pilattua että saa meidät riitelemään:D hän kertoo omasta Viron panosta ja ykkösmies on Emmi, vai Emmiä mies pettää vieläkin ja on kyllästynyt omaan elämään, nautin kun tiedän miten kärsit kun et saa kaveriasi takas ja oot heikko tuolla kun kirjoitat, no kai isäs pani suo perseeseen kun susta tuli hullu:D tai siskojasi:D oot aika yksinäinen ja kukaa ei kaipaa suo.

        Miten tämä juttu liittyy mun aloitukseen mitenkään...en edes tunne ketään Emmi ä.
        Muutenkaan koko juttu..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe