Olin naivi..ja nuori
...en tajunnut silloin kaikkea , mitä nyt ymmärrän.
Nyt tiedän sen. Yksikkö Me on lakannut toimimasta.Ei ole enää mitään syytä jatkoon.
Halusit minun aina olevan jotain muuta kun olin.
Mutta sinä olit "me yksikön" kruunaamaton kuningas, päätäntä valta sinun.
Minä lakkasin olemasta, omana itsenäni.
Minusta tuli joku muu, piilottelin siis sisintäni.
Koska minussa oli kaikki väärää..
Ajattelin aina että minussa vika jos meni huonosti.
En tähän edes kaikkea viitsi kirjoittaa..
Minä kärsin suunnattomasti..
Sinun käyttäytymisesi minua kohtaan..
Olisimpa ollut viisaampi aikaisemmin.
Nyt minä en enää sure, lähtöni on minulle vapauttavaa.
Sinä olet ollut tuomitsemassa minua mutta olet unohtanut katsoa peiliiin.
Ei viennyt polku tää mihinkään
13
448
Vastaukset
- ajatuksenonni
Asioilla on aina 2 puolta. On hyvä mennä aina joskus itseensä ja miettiä asioita, mutta itsestä pitää myös päästä pois.
En tiedä... mutta ehkä teilläkin oli vain väsymys ja haluttomuus keskustella asioista, oikeasti pintaa syvemmältä. Kumpikin vahva osapuoli ja keskustelun aloitus meni ensimmäisenä ääripäästä ääripäähän, voimat meni keskustelun aloitukseen.
Kalankin voi vetää heti rannalle väkisin kun se on jäänyt koukkuun, monesti tarvitsee kuitenkin ensin väsyttää jotta, ei katkea siima tai koukku revi kalan suupieliä.- pettynyt aloittaja
Kun on elänyt toisen kans miltein 20vuotta, siinä on kyllä ollut aikaa keskustella.
Jos ihmiset ns.puhuvat erikieltä, on vaikeaa keskustella kun ei kumminkaan tule ymmärretyksi.ts.vähätellään ja kumotaan toisen ajatukset ja tuntemukset.
Saa vain kärsiä nahoissaan ja tietenkin itse on aina väärässä kun on tyhmä.(toisen mielestä)
Kyllä jossain se raja tulee vastaan kun on vuosia yrittänyt puhua samoista asioista eikä toinen ota kuuleviin korviin.
Myös jos kunnioitus puuttuu, ei hyvä.
Toista ihmistä ei voi muokata haluamakseen.
Jos ihminen ei tajua omaa parastaa,ei kait siinä sitten mitään voi. - 20+12
pettynyt aloittaja kirjoitti:
Kun on elänyt toisen kans miltein 20vuotta, siinä on kyllä ollut aikaa keskustella.
Jos ihmiset ns.puhuvat erikieltä, on vaikeaa keskustella kun ei kumminkaan tule ymmärretyksi.ts.vähätellään ja kumotaan toisen ajatukset ja tuntemukset.
Saa vain kärsiä nahoissaan ja tietenkin itse on aina väärässä kun on tyhmä.(toisen mielestä)
Kyllä jossain se raja tulee vastaan kun on vuosia yrittänyt puhua samoista asioista eikä toinen ota kuuleviin korviin.
Myös jos kunnioitus puuttuu, ei hyvä.
Toista ihmistä ei voi muokata haluamakseen.
Jos ihminen ei tajua omaa parastaa,ei kait siinä sitten mitään voi.Jos toinen ajattelee tietävänsä mikä on toiselle parasta niin sehän on todella loukkaavaa ja ylimielistä. Kunnioitus puuttuu ja silloin suhteesta puuttuu oikeastaan kaikki.
On olemassa joku ihminen, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Ja se ihminen olet sinä itse. Siitä kaikki alkaa koska silloin ei pysy suhteessa, jossa ei tule hyväksytyksi. Jos hyväksyy itsensä niin on helpompi löytää myös uusi, parempi kumppani. Voimia sinulle elämääsi.
- eienääkoskaan
Minullakin oli kerran tuollainen suhde
olin Hänelle vain yksi kiva tyttö, mutta en kuitenkaan täydellinen
Hän katsoi kerran minun nähteni peiliin ja säikähti peilikuvaansa
Hän ei ollut tullut omaksi itsekseen, kohteli mua väärin
oksensin ja voin pahoin kun kuuntelin sitä esitystä
Minä säälin häntä ja halusin hänelle hyvää,
vaikka tiesin myös ettei hän koskaan riittäisi minulle.
Saan nautintoa siitä että jäin myyttinä hänen mieleensä
Hän ei tule koskaan tapaamaan tällaista ihmistä.- ainutlaatuinen
Hän taisi jäädä myös myyttinä mieleesi, kun kirjoitat hänestä : )Et tule koskaan tapaamaan hänenlaistaan, koska olemme kaikki ainutlaatuisia :)
- what??
Anteeksi mut en kyllä ymmärtänyt kirjoitustasi.
Henkilö ei siis riittänyt sulle vai??
- far away
How naive is that. Don't tell to look at a mirror, look at yourself and think what have you self done.
This was not for you or he. Only the way I think. Nobody is perfect.- aloitt. vastaa
Eipä siinä mitään naivia ole. Olen kyllä mennyt itseeni, en minäkään täydellinen ole.
Ajattelen että on parempi lähteä kuin kärsiä kokoajan. Ihmisenä voin todella huonosti tässä suhteessa. Eikä se toinen edes yritä ymmärtää.
Nyt kun tietää että olen lähdössä, yrittää olla mielinkielin. Koen että se on myöhäistä nyt kun hän on itse "tappanut" tunteeni häntä kohtaan.
Naivia on mielistellä.. , väkisin yrittää saada jäämään. Omistushalua enemmänkin.
Ja minkälaista rakkautta sekin...
Ei kiitos, ei enää - 11+17
aloitt. vastaa kirjoitti:
Eipä siinä mitään naivia ole. Olen kyllä mennyt itseeni, en minäkään täydellinen ole.
Ajattelen että on parempi lähteä kuin kärsiä kokoajan. Ihmisenä voin todella huonosti tässä suhteessa. Eikä se toinen edes yritä ymmärtää.
Nyt kun tietää että olen lähdössä, yrittää olla mielinkielin. Koen että se on myöhäistä nyt kun hän on itse "tappanut" tunteeni häntä kohtaan.
Naivia on mielistellä.. , väkisin yrittää saada jäämään. Omistushalua enemmänkin.
Ja minkälaista rakkautta sekin...
Ei kiitos, ei enääMiksi kirjoitat katkeruus-otsikon alle? Jos olette toisillenne vääriä (sinäkään et ole mieheesi tyytyväinen kirjoituksestasi päätellen), olette molemmat tehneet väärät valinnat jatkamalla suhdetta eikä se ole yksin miehesi syytä. MIehesi voi löytää paremmin sopivan kumppanin, samoin sinä.
- aloit. tahdon pois
11+17 kirjoitti:
Miksi kirjoitat katkeruus-otsikon alle? Jos olette toisillenne vääriä (sinäkään et ole mieheesi tyytyväinen kirjoituksestasi päätellen), olette molemmat tehneet väärät valinnat jatkamalla suhdetta eikä se ole yksin miehesi syytä. MIehesi voi löytää paremmin sopivan kumppanin, samoin sinä.
Mutta...mutta
Kun mies on eri mieltä, haluaa minut..
Tuntuu ettei ymmärrä, yrittää saada pitää minut itsellään...ja jotenkin pelkään häntä..
Tiedän että parasta olisi lähteä.. - 13+3
aloit. tahdon pois kirjoitti:
Mutta...mutta
Kun mies on eri mieltä, haluaa minut..
Tuntuu ettei ymmärrä, yrittää saada pitää minut itsellään...ja jotenkin pelkään häntä..
Tiedän että parasta olisi lähteä..Eikö tärkeämpää olisi ymmärtää itseäsi (eikä toivoa mieheltä ymmärrystä)? Mikä pitää sinua tällaisessa suhteessa? Jos miestä pitää pelätä, on jotakin pahasti vialla. Pelko ja rakkaus eivät voi olla parit, sen sijaan pelko ja riippuvuus kuuluvat yhteen. Hae itsellesi keskuteluapua. Jos pelkäät miestäsi ja turvallisuutesi on uhattuna, ota yhteyttä turvakotiin.
- Ootinsestiä
13+3 kirjoitti:
Eikö tärkeämpää olisi ymmärtää itseäsi (eikä toivoa mieheltä ymmärrystä)? Mikä pitää sinua tällaisessa suhteessa? Jos miestä pitää pelätä, on jotakin pahasti vialla. Pelko ja rakkaus eivät voi olla parit, sen sijaan pelko ja riippuvuus kuuluvat yhteen. Hae itsellesi keskuteluapua. Jos pelkäät miestäsi ja turvallisuutesi on uhattuna, ota yhteyttä turvakotiin.
Emmin miestä ei halua kukaan normaali ihminen:D tuo pikkupoika on niin katkera että hyvä se on vakoilla muiden kirjoituksia ja muokata tarinaa sen mukaan:D kyllähän hän kaikilla esitetetyillä novelleillaan yrittää niin saada eroamaan ja seksi jutuilla:D ei onnistu ja saan taas niin hyvät naurut, voi kun toinen yrittää niin saada kaikki juhlat pilattua että saa meidät riitelemään:D hän kertoo omasta Viron panosta ja ykkösmies on Emmi, vai Emmiä mies pettää vieläkin ja on kyllästynyt omaan elämään, nautin kun tiedän miten kärsit kun et saa kaveriasi takas ja oot heikko tuolla kun kirjoitat, no kai isäs pani suo perseeseen kun susta tuli hullu:D tai siskojasi:D oot aika yksinäinen ja kukaa ei kaipaa suo.
- voi hissin hitsi
Ootinsestiä kirjoitti:
Emmin miestä ei halua kukaan normaali ihminen:D tuo pikkupoika on niin katkera että hyvä se on vakoilla muiden kirjoituksia ja muokata tarinaa sen mukaan:D kyllähän hän kaikilla esitetetyillä novelleillaan yrittää niin saada eroamaan ja seksi jutuilla:D ei onnistu ja saan taas niin hyvät naurut, voi kun toinen yrittää niin saada kaikki juhlat pilattua että saa meidät riitelemään:D hän kertoo omasta Viron panosta ja ykkösmies on Emmi, vai Emmiä mies pettää vieläkin ja on kyllästynyt omaan elämään, nautin kun tiedän miten kärsit kun et saa kaveriasi takas ja oot heikko tuolla kun kirjoitat, no kai isäs pani suo perseeseen kun susta tuli hullu:D tai siskojasi:D oot aika yksinäinen ja kukaa ei kaipaa suo.
Miten tämä juttu liittyy mun aloitukseen mitenkään...en edes tunne ketään Emmi ä.
Muutenkaan koko juttu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768