Vihainen kuningaspyytton

mikko

Tervehdys!Minun ystävättärelläni on kuningaspyytton jota lupauduin hoitamaan hänen lomansa ajan.Nyt on kuitenkin sellainen ongelma, kun menin vaihtamaan vesikipon vesiä,niin käärme meni ässän muotoiselle kiekuralle ja yritti purra minua.Käärme oli siis vesikipponsa vieressä.Käärme on ehkä reilu metrin mittainen ja painaa arvioni mukaan 1-2 kiloa.En ole mikään käärmeiden ylin ystävä, enkä myöskään haluaisi irrotella tuota otusta sormistani :) Auttakaa nyt tyhmää :D

5

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkuuuu3

Jos sinulla on käärmekoukku niin yritä siirtää käärmettä pois päin vesikupista.Kuningaspytonin purema ei satu hirveästi :) Tsemppiä ;)

• Käärmemies

Tukavat nahkahanskat auttavat myös: suojakäsineen läpi käärmeen purema ei ole yhtä kivulias, jolloin sinun ei tarvitse pelätä sitä samalla tavalla. Mistä saat sekä itsevarmuutta että helpoutta käsittelyyn.

Varsinaisen käärmekoukun sijaan, jos sellaista ei satu olemaan, voit käyttää käärmeen siirtämiseen vaikkapa henkaria, maalitelaa, tai muuta pitkulaista esinettä joka pitää kätesi kauempana käärmeestä. Toki käärmekoukun mallinen koukku on käsittelyyn se näppärin vaihtoehto.

Tiedän että tämä on hankala pyyntö, mutta jos käärme pääsee puremaan, koeta viimeiseen asti välttää refleksiä vetäistä käsi (hanskalla tai ilman) pois eläimen suusta. Jos käärmeen hampaat ovat uponneet hanskaan/ihoon, ja repäiset sen vauhdilla ulos, repäiset helposti hampaat irti ikenistä. Mikä on käärmeelle kivuliasta sillä hetkellä, ja saattaa lopulta johtaa koko eläimen kuolemaan. Tai hankalaan eläinlääkärireissuun. Käärme irroittaa hampaansa lopulta, tai sitten voit jollain tikulla koettaa vääntää suuta auki ja hampaita irti. Ei mukavaa hommaa, joten suosittelen käärmekoukkua tai muuta pitkää työkalua.

• reyyttsgf

MIkäli käärme puree eikä päästä irti, niin sumuta suihkepullolla viileää vettä siihen käärmen kuonolle. Sillä pitäisi päästää irti. :)

Käärme saattoi tuossa tilanteessa myös pelästyä. Kun avaat terraarion oven ja vaihdat veden niin varmista että teet sen rauhallisin liikkein.

• nohomo

käärme on ilmeisesti kiimassa.ainut ratkaisu on ottaa lyijykynä,jonka päälle pitää laittaa kondomi ja liukastetta ja sitten vain sitä itseään.if you know what i mean.ja onhan käärme naaras?-nohomo

• Pyhimys14

käärme on saatanan kätyri, käärme ei ole hyvä kasvuympäristö pyhälle nuorelle mielelle. Evankeliumissakin se kerrotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe