.....arvoni olivat yli 50 000, vaikka normaaliarvo on alle 400 Kävin lääkäreissä ja hän määräsi ottamaan verikokeessa tämän arvon, koska virtsani oli tummaa ja pahan hajuista.
Onko kukaan tietoinen miten noin korkea arvo on mahdollista ja onko takana mahdollisesti jokin erityinen lihassairaus?
Kreatiinikinaasi (P-CK)....
Pekka 30
3
4841
Vastaukset
- kipeä29
Eihän ole rabdomyolyysi kyseessä tai munuaisvaivaa?
Onko muita oireita, lihaskipuja?
Itselläni on ollut korkeimmillaan 3000 CK-arvo (raja-arvo 210) ja olin todella kipeä.
Toki en tiedä mitä se mahdollisesti on joskus ollut kun olen kipuillut, kun aina ei ole kyseistä arvoa osattu ottaa kohdallani...- Anonyymi
Laita tieteellinen lähdeviite väitteille, että suuri lihasmassa ja kreatiinimonohydraatti-lisäravinne nostavat kreatiinikinaasia.
Jos lihakset eivät ole kipeitä, Kreatiinikinaasi labrakoe on turha??
- tytteli-54
mitä meinaa naisella kreatiinikinaasi arvo 248 onko se korkea ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572978
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541759Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571560- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761190- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025