mun mielestä ehdottomasti postelli.
paras kahvila?
36
2596
Vastaukset
- Kotileipuri
Täällä kun ei juurikaan valinnanvaraa ole. Postellissa sentään on hiukan yritystä ja tunnelmaa. Mutta näillä vaihtoehdoilla paras on keittää kahvit kotona ja leipoa joku pieni herkku. Itsetehtynä saa varmasti hyvää. Hinta/laatu/maku ei oikein näis paikallisis kahvilois kohtaa.. Sori vaan
- Nautiskelija....
Makasiini- kahvio on mun suosikki . Hyvät leivonnaiset, haluaa sitten suolaista tai makeaa =) . Hyvää jo viimevuosituhannella !
- Bebe
Nautiskelija.... kirjoitti:
Makasiini- kahvio on mun suosikki . Hyvät leivonnaiset, haluaa sitten suolaista tai makeaa =) . Hyvää jo viimevuosituhannella !
Makasiinikahvion ainoa miinus vain on se, ettei siellä voi maksaa pankkikortilla. Mutta niin on monessa muussakin kankaanpääläisessä liikkeessä. Ihan outo juttu esim. ulkopaikkakuntalaiselle, joka mielellään poikkeaisi makoisilla kahveilla.
- ressujen ressu
Niksulan Sode :)
- niinpäs
Citymarketin kahviossa on hinnat kohdillaan.Ja kahvi aina tuoretta.Hinta halpa,vaikka valikoimaa ei niin paljon.Mutta käyn siellä 3krt pullakahvilla kun saisin makasiinista kerran
- muerte
juu halpa on cittarin kahvila! vanhat äijät vaan kyylää toisia asiakkaita ja juoruaa.
- Anonyymi
Syötkö 3 kertaa pullaa päivässä???
- kaffe11
Esson kahvio. Kakkosena E-öljyjen kahvio.
- Mss9
Boikotoin sitä missä ei käy kuin käteinen. Aika sivitymätöntä nykyaikana.
- Kolikko
No, jos maksat sen euron kahvisi luottokortilla, niin kahvilanpitäjä joutuu maksamaan siitäkin korttiyhtiölle siivun, eli eipä jää paljon yrittäjälle itselleen. Ja kai nyt jokaisella joku kolikko taskunpohjalla on.
Ja ollaan sitä nyt niin sivistyneitä että, voisit silloin kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä, eli ei sivitymätöntä vaan sivistymätöntä.- Määki haluun
Hei kerro heti mistä kahviosta saa kupposen mokkaa eurolla?!
- jestas
Määki haluun kirjoitti:
Hei kerro heti mistä kahviosta saa kupposen mokkaa eurolla?!
Me Halpa-Halliin, siält saa viä pullanki kahvin lisäksi Eurolla
- oop
Kyllä niin kallista kahviossa on että voi maksaa ne korttikulutkin helposti.Kyllä on käntyllä hintaa..
- Mss9
Ku en oikeasti käytä käteistä!
- Anonyymi
jestas kirjoitti:
Me Halpa-Halliin, siält saa viä pullanki kahvin lisäksi Eurolla
Ei enää saa
- moon1
On se kummallista ajattelua tuo,että jos joku on kahvilla ja puhuu toisten kanssa
niin aina vaan muka juorutaan muitten asioista!
Tuollaisten vainoharhasten kyllä kannattaa pysyä poissa ihmisten limoilta! - morjens 3
Minun mielestäni täällä on yksi kahvila,jossa leipoja ei kyllä osaa asiaansa.Kotonakin saa parempia kahvi tarjottavia aikaiseksi.Sitkeitä,mauttomia ja lässähtäneitä kötöstyksiä.Ja vielä niin hyvällä markkinapaikalla,että toivoisi turistienkin saavan makoisampia tuotteita kahvinsa kera!
- Ooli
Oulun Kauppahallissa Saaran kahvilassa on hyvä kahvi ja voileivät. Sitten vielä pikkukupit,ei mitään astioita.
- oulukankaanpää
saat sitte saaralta ja riveralta pooooonukset ,kun päätit kehua kumpaakiin!!!?
- Anonyymi
Ehdottomasti kakkustudio Myllymäessä! Ei tarvitse postellin ovia avata enää ikinä.
- Anonyymi
Se varsinki on huono paikka ku ei saa sieltä kahvia eikä pysty kortilla maksaan. Turha paikka sais lopettaa samantie.
Anonyymi kirjoitti:
Se varsinki on huono paikka ku ei saa sieltä kahvia eikä pysty kortilla maksaan. Turha paikka sais lopettaa samantie.
Älä kirjoittele soopaa. Cakestudiosta saa monenlaista kahvia, ja kortilla on voinut aina maksaa. Suosittelen.
- Anonyymi
ich-bin kirjoitti:
Älä kirjoittele soopaa. Cakestudiosta saa monenlaista kahvia, ja kortilla on voinut aina maksaa. Suosittelen.
ja vitut, on nii mautonta kahvia ku olla ja voi, huoltoasemilla saa sentää paremmat kahvit.
- Anonyymi
Makasiinikahvio ei ole niin hyvä nyt kun omistaja vaihtui. Aika kuivaa pullaaki. Postellissa työntekijä on aina ollut töykeä ja ylimielisen oloinen.
- Anonyymi
Kesällänoli kiinalainen oikein kiva myyjä
- Anonyymi
Parempi kun menee suoraan sotilaskotiin ja ottaa lähtiessä siitä takapihalta Cookin pitsan mukaan..,
- Anonyymi
Pitsa alvilla vai ilman.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsa alvilla vai ilman.?
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
GT porin tien varressa ihan mukava.
- Anonyymi
hyi olkoot siellä vasta onki tympeetä palvelua ja vanhentunutta ruokaa tarjotaa. oksettaa koko paikka hyi, miten edes kehtasivat tehä tollasen aseman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyi olkoot siellä vasta onki tympeetä palvelua ja vanhentunutta ruokaa tarjotaa. oksettaa koko paikka hyi, miten edes kehtasivat tehä tollasen aseman.
Kyllä on kiva paikka
- Anonyymi
Postellissa ison kaupungin hinnat(ja tämä on kuitenkin käpykylä), eikä leivonnaisissa mitään ihmeellistä NIIN ihmeellistä, että pitäisi reilusti ekstraa maksaa. En kyllä muutenkaan käy täällä kahvilla paikallisten kyylättävänä. Missään.
- Anonyymi
Kyllä SINUA kyylätään, vaikka kävisit missä tahansa, usko pois.
- Anonyymi
Vaikka kävisit poris kahveella niin kyllä ihmiset kattelee mutta mitä sitten. Kyllä mäkin ihmisiä kattelen. Täytyskö tässä laittaa laput silmille ettei näe mitään.
- Anonyymi
Sode
- Anonyymi
Esson baari ja ne tuoreet munkit👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565