Maa velkaantuu huimaa vauhtia ja samaan aikaan rahaa lahjoitellaan ilman minkäänlaisia vastikkeita eri ilmansuuntiin, tuhansia ja kymmeniätuhansia "pakolaisia" ja "kiintiöpakolaisia" otetaan lisää ja aina vain enemmän loisimaan maahan, veronmaksajien elätettäväksi. Nämä kaikki maksetaan siis velaksi; toisin sanoen teemme vekseleitä tulevien sukupolvien lunastettavaksi.
http://velkakello.fi/
Velkaa on nyt oli 91 tuhatta miljoonaa euroa; 91 miljardia.
Suomella on 91.000.000.000 euroa velkaa
1
<50
Vastaukset
- nän se menee
Demarit yhdessä Kommareitten kassa ovat torpanneet hallitusohjelman vastaisesti valtion velanoton hillitsemisyritykset. Näin tehtiin korkeasuhdanteen aikana. Nyt kun lama on niin jopa Demarit yrittävät ottaa kunniaa työläisten lisäverottamisen keksimisestä. Tätä on politiikka. Luvassa on kurja tulevaisuus.
Siis kun on korkeasuhdanne, niin elvytetään velaksi ja kun tulee lama niin maksetaan velkaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319