Onko täällä ihmisiä joilla on useita ollut ilmarintoja itselläni on tällä hetkellä 4,5cm ilmarinta ja on suunniteltu leikkaus tammikuulle. oireet alkoivat taas eilen iltapäivällä ( niska, selkäkipu, väsymys ja hengitysvaikeudet)
Samat ongelmat olivat isänpäivä viikonloppuna mutta itsepäisenä ihmisenä en halunnut lähteä lääkäriin koska halusin olla lapseni luona isänpäivänä. Nämä oireet kestivät 3-4 päivää ja sitten palautui olo normaaliksi ja tiesin että olisivat ottaneet osastolle olen viimeisen 3kk aika viettänyt 1,5kk osastolla sairaala laskuja 1500e ja yhteensä 10kpl ollut dreeni putkia keuhkoissa joten kivat arvet ovat kyljissä. Tässä nyt pähkäilen lähdenkö päivystykseen vai en 90% että ottavat taas osastolle. Psyykkinen tasapaino on vaa
Niin kovalla rasituksella istus yksin osaston huoneessa ja katsoa telkkaria.
Kokemuksia meneekö oireet ohi niin kuin 3 viikkoa sitte? Nyt on ainakin helpottunut vähän kun otin kipulääkettä.
Ilmarinta (päivystykseen vai ei)
Ilmarita ilma
1
568
Vastaukset
- reikäkeuhko
Itselläni ollut ilmarinta molemmissa kehukoissa. Vasen on leikattu, oikeassa oli vain yhden kerran, mutta aina välillä siihen pistää kovasti.
Suosittelen että seuraat tilannetta, jos kerta leikkausaika on sovittu. Lääkäritkin ovat eri mieltä miten ilmarinta hoidetaan, usein se uusiutuu. Raskasta fyysistä rasitusta en suosittele niin kauan kuin leikkaus on tehty.
tsemppiä
-ilmarinta ,mutta ei onneksi ilman rintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988