Tarttisin vähän apua. Kun mul on tosi huonot oltavat kotona, ja haluisin lähteä täältä. Mulla ei oo muita vaihtoehtoja ku lastenkoti ja asun turun lähellä. Joten voiko vaan mennä ovelle ja pyytää paikkaa, vai pitäiskö mun ilmottaa itseni sinne? Onko teillä omia kokemuksia lastenkodeista? Mikä ois oaras lastenkoti turussa? Tarviin nopeasti apua!
Turun lastenkodit
14
3177
Vastaukset
- Nimetön
Eipä ole mitään tietoa asiasta
- ei tietoa
Sosiaalitoimisto auttaa varmaan?
http://www.turku.fi/Public/?contentid=107627 - sukeva5
Kotiniemen koulukoti oli se missä mieheksi vartuttiin. Nykyään avovankila jossa poikia paapotaan. Pernasaari ja Kotiniemi oli mistä ne miehet tuli!
- Uskalla eteenpäin!
Jos olet enintään 14-vuotias, Kunnallissairaalantiellä on Mäntymäen perhekeskus, sairaalaa vastapäätä. Voit mennä soittamaan ovikelloa, ohjaavat sinut sitten eteenpäin. Tässä linkki:
http://www.turku.fi/public/default.aspx?contentid=42264
Ei se mitään, vaikka menisit aluksi 'väärään paikkaan'. Kyllä sinua autetaan eteenpäin.
Toivon sydämestäni, että pääset selvittämään asioita ja elämääsi tulee toivoa ja valoa! *halaus*- Nähty on
Lastenkodit ovat avovankiloita ja lapsista kasvaa niissä todellisia luusereita.Lapset eristetään yhteiskunnasta ja pidetään lukkojen takana,muuta tekemistä ei ole kuin riehuminen ja paikkojen hajottaminen.Lasten syrjäytyminen on todistettu esim. Kelan tekemässä tutkimksessa!henkilökunta on sellaista porukkaa joka ei pärjäisi missään muussa työssä!
- Avuton edelleen
Okei, kiitos!
- Nähty on
Harkitse nyt vielä...Turussa Yliopistonkadulla Nuorten turvakoti,joka on SPR:n ylläpitämä.Voisit mennä sinne vähäksi ajakisi miettimään,henkilökunta attaa miettimään vaihtoehtoja.Ei Turun lastenkoteihin pääse kuin turkulaiset.Ja väitän että lastenkodissa tulevt vastaan uudet kärsimykset.Ymmärrätkö että siellä olet lukkojen takana!
- Avuton ja yksinäinen
Noniiin, voi olla. Täytyy tässä ottaa yhteyttä vähän eripaikkoihin. Kiitos kaikille avusta! Olen tosin vieläkin avuton tämän asian suhteen. En tiedä mitä pitäisi tehdä
- SPR
Ei lastenkodeissa olla sisälle lukittuna! Mutta ei sinne mennä oven taakse jonottamaan paikkaa.
Mene sinne SPR:n nuorten turvataloon, jos on kiire!
Muussa tapauksessa kerro tilanteestasi koulussa vaikka kuraattorille, opettajalle tai terveydenhoitajalle. - Turvallisuutta
Entä Varsinais-Suomen Lastensuojelujärjestö
http://www.vslapset.fi/
Soita tai sähköpostaa asiasi myös tuonne. Olen varma, että saat apua, kun sitä pyydät.
Kyllä jossain tiedetään, miten juuri sinua voidaan auttaa.
Tsemppiä Sinulle!
PS, tässä yhteystiedot:
Varsinais-Suomen Lastensuojelujärjestöt ry
Perhetalo Heideken
Sepänkatu 3, 20700 Turku
Toimisto avoinna arkisin klo 9.00-16.00
puh. 044 5355 132 / 138
[email protected]
Toiminnanjohtaja Eija Heimo
Puh. 044 5355 131
[email protected] - 13+19
Mikä ois oaras lastenkoti turussa? Tarviin nopeasti apua!
taidat olla sinne liian vanha.- Avuton ja yksinäinen
Liian vanha?
- Anonyymi
Toivottavasti et ainakaan Virusmäentielle joudu!
- Anonyymi
Typerys! Tuo kakara on jo lähes eläkkeellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972