Eli mistä saa näitä ketulla varustettuja kånan reppuja?
kaikilla näkee niitä selässä, mutta kauppoja kiertäessäni en ole tavoittanut. siis pk-seudulla.. auttakaa........
mistä fjällräven-reppuja?
9
2166
Vastaukset
- Hmm
Lassin retkiaitassa ja Partioaitassa näyttää olevan ja varmaan Stockmannilla.
- Rip off
Onhan se ihan kivan näköinen klassikkoreppu, mutta ominaisuuksiinsa nähden uskomattoman kallis. Niinkuin muutkin Fjällrävenin kamat.
- Hmm
Rip off kirjoitti:
Onhan se ihan kivan näköinen klassikkoreppu, mutta ominaisuuksiinsa nähden uskomattoman kallis. Niinkuin muutkin Fjällrävenin kamat.
Kertovat vielä tekevänsä reput kierrätystuotteesta. Omani ostin alennuksesta ja maksoin jotain 23 euroa joka sekin on ryöstöhinta mutta tarvitsin keveän repun mukaan otettavaksi ja pakattavaksi.
- minä vain
Hmm kirjoitti:
Kertovat vielä tekevänsä reput kierrätystuotteesta. Omani ostin alennuksesta ja maksoin jotain 23 euroa joka sekin on ryöstöhinta mutta tarvitsin keveän repun mukaan otettavaksi ja pakattavaksi.
Reppu on sopivanhintainen laatuunsa nähden. Minulla on ollut sama reppu jo reilusti yli kymmenen vuotta ja vielä vaan kestää ja kestää. Lisäksi reppu on malliltaan loistava, sillä se on keveä ja sen voi pakata pieneen tilaan ja tarpeen tulleen siihen voi pakata paljonkin tavaraa.
- uzzi
Hong Kongista vois löytyä,muutama vuosi sitten myivät 10 € hintaan.
- tiiiiia
minäkin haluaisin tuollaisen punaisen. siis paljonko ne maksaa? jos 23e on ale hinta?
- Eräukko
Umeåssa on kuulemma tehtaanmyymälä jos sattuu siellä käymään.
- idvnipdpmö
hinta ilman minkäänlaisia alennuksia 70 euron paikkeilla ...
- dimmalimm
Kiitos tiedosta, olinkin odottanut tätä vastausta melkein kymmenen vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384754- 1773893
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381856
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581308Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203