Minustelija häpeä -onko niin että on ilmoitettava ketjun pitäjälle Teidät miinustelijat ulos.....
TAASKO juhlapyhänä ,voitte noin ilkeitä olla..
20
159
Vastaukset
- 21 - 3
Kyseisen kirjoittajan ajattelutapaa lainaten voi kysyä, kuinka joku voi tällaisena juhlapäivänä kirjoittaa tuollaisen otsikon, jossa luonnehtii kielteisesti muita kirjoittajia..
Jos on kerran aiheelliseksi katsottu tarjota mahdollisuus antaa puheenvuoroista plus- ja miinuspisteitä, sitä mahdollisuutta saa kuka tahansa täällä vapaasti käyttää. Joka ei tällaista käytäntöä hyväksy, voi vapaasti olla käymättä palstalla ja sillä hyvä.
Ei siis kannata tulla saamistaan miinuspisteistä ruikuttamaan. - joskus miinustan
Miinusta saat minulta aina kun haukut päättäjiä törkeästi, vaadit itsellesi ilmaista siivoojaa ja uhkailet pilleri itsemurhalla, ja kopsit positiivareita, jotka ovat täysin ristiriidassa negatiivisuutesi kanssa.
Ilmoita vaan ketjun pitäjälle, uhkailun osaat. SINISIRKUN JA ruuneberin puolesta ilmoitin .EN itseni koska minä vähän kirjoittelen ,mutta puolta pidän lähimmäisistäni..
- palstatilaa muilleki
vai vähän kirjoittelet,jatkuvasti musiikkisaastetta tyrkytät ja avauksasi tukii palstatilaa nytkin paljon
- turhaa monistusta
ne enkelin kuvatkin monessa ketjussa ja juutuupin samat laulut samaten. Ainakin 5 aloitusta tällä sivulla sinulta. Ja vähän joka ketjussa valitat vanhusten hoitoa ja haukut päättäjiä. Ei se kovin vähän ole. Kyllä sinisirkku ja ruune varmasti puolensa pitää.
- ◊◊◊
Otin pois sinulta miinuksen aloituksestasi, Merihuisku, olet hyviä tunnelmia osannut loihtia monissa ketjuissa. Iloista itsenäisyyspäivää!
- 3 - 21
Tavallinen kmirjoittaja voi täällä poistaa miinuksen vain antamalla plussan. Noin on nähtävästi tuokin kirjoittaja menetellyt, mutta ei ole nähnyt asialliseksi mainita antamastaan plussasta.
- Niinpä juuri.
3 - 21 kirjoitti:
Tavallinen kmirjoittaja voi täällä poistaa miinuksen vain antamalla plussan. Noin on nähtävästi tuokin kirjoittaja menetellyt, mutta ei ole nähnyt asialliseksi mainita antamastaan plussasta.
...
- kalakukko kuopio
Hyvin on kellot kakkattaneet palstalla.
Me kaikki tapaamme jälleen me sinua aina kaipaamme me sinua aina muistamme... Heta,Heta rauhotutaanpas nyt!
Olet ollut aloitteellinen,mitä viimeaikaisia aloituksia vilkaisin.
Ehkä joku pitää sinua palstanvaltaajana,koska olet suhteellisen lyhytaikainen kirjoittelija.
Me vanhatkonkarit luulenme omistavanme palstan ja sentähden sinua nyt alasajetaan.
Minulla ei ole aikaa paljoa seurata palstaa,mutta näin nään asian olevan.
Ruuneperi ja sini-sirkku osaavat puolensa pitää ja väistellä heihin kohdistuvan kritiikin oivallisesti.
Näin suuren juhlan kynnyksellä,kaiketi voimme unohtaa uhoilun ja valmistautua vastaanottamaan Joulunsanomaa.- seurannut jonkun aik
Ei palstan valtaajaksi pääse tuollaisilla keinoilla, että haukkuu maan rakoon maan päättäjät joka asiassa ja ruikuttaa vanhusten huonosta hoidosta ja paskaan hukkumisesta ja uhkaamisesta että pillereitä kerää itsensä lopettamiseen. . Eikös hevatti ole kertonut monista leikkauksistaankin, eikö ne ole korkeatasoista suomalaista sairaanhoitoa. Samalla on vaatimassa itselleen erikoiskohtelua ja ilmaista siivoojaa kunnalta. . Ei siinä auta parhaatkaan muitten keksimät mietelauseet , varsinkaan kun unohtaa laittaa mistä on ne kopsinut.
Ketään ei alas ajeta eikä olla palstalta karkottamassa, mutta saa huomauttaa noin rumasta käytöksestä.Olet oikeassa veli puolikuu??
Ehkä hänen tuottamansa henkinen materiaali,ei ole ollut aina aikajanalla yhteisöön kelpuutettavaa,mutta yrittänyttä ei pidä heti etälamauttimella maahan iskeä.
Toi kopsaaminen on todella väärin,jollei tietolähdettä ilmaise.
Annetaan kuiteski kaikkien kirjoitustaitosten viedä eteenpäin tätä palstaa ja me kaavoihinkangistuneet pidetään vapaapäivä
mielestäni kellä tahansa on oikeus kertoa asioista,jotka kokee epäoikeudenmukaisina. Tällaiset kannanotot ovat perustana yleisen mielipiteen mupkkaajina. Sen sijaan loukkaavat nimittelyt ja suoranaiset hyökkäykset eivät kohenna tämän palstan tasoa, eräitten nikkien kohdalla tekisi mieli jopa kysyä, missä yliopistossa nikin takana oleva kiärjoittaja on suorittanut lääketieteelisen loppututkinnon.
Toi on niin todellista,heti heitetään leima otsaan ja hullunpapereita ollaan työntämässä,kun laukoo omia mielipiteitään.
Ollaan siellä piippuhyllyllä,josta maailmankatsomus ehkä ei niin laajaalaista.
Ollaan niin veljensä vartioita,että ihan ihmetyttää
- 77772
Kyllähän täällä on näkynyt alasajoja monenlaisia.
Heikommat eivät jaksa, poistuvat hiljaksiin.
Suoraan sanoen tänne on muodostunut sisäpiiri , joka on itseasiassa vain muutama henkilö.Se johtaa ja käytöksellään ohjastaa joitakuita ......- palstaillen.
Minä en ole koskaan välittänyt mistään sisäpiireistä.
Ihminen, aikuinen, tekee, kuin tykkää. Joskus ei vain huvita edes kirjoittaa.
Minua ei ohjasta kukaan.
Kukin kirjoittaa, tai on kirjoittamatta.
Mitä kirjoittaa, itse päättää.
Minua ei muiden kirjoitukset haittaa, kunhan ovat asiallisia. Sepäse minä olin yksi heistä,parjatut kaikkoavat,mutta parjaajat jäävät.
Olen kaikkine virheineni yksilö ja mielipiteeni aina kerron teille nicilläni- ......
77772
Kirjoitat huomioistasi. Oletko omakohtaisesti kokenut jonkinmoista alasajoa. Koetko heikkoutta itse.
Mitä sisäpiiriä tarkoitat, samaa nikkiä vaiko kertakäyttöisiä käyttäväiä. Onhan ne erilaisia piirejä. Kummat mahtavat enemmän muita ohjastaa, keitä joitakuita.
Olisi kiva jos tarkentaisit. ...... kirjoitti:
77772
Kirjoitat huomioistasi. Oletko omakohtaisesti kokenut jonkinmoista alasajoa. Koetko heikkoutta itse.
Mitä sisäpiiriä tarkoitat, samaa nikkiä vaiko kertakäyttöisiä käyttäväiä. Onhan ne erilaisia piirejä. Kummat mahtavat enemmän muita ohjastaa, keitä joitakuita.
Olisi kiva jos tarkentaisit.Toi miinustelu samoinkuin plussittelu on ihan syvältä.
Kaiketi joku häiriintynyt saa siitäkin kiksejä,suotakoon tämä pahanolon ilmaisukanava hänelle.
- liput on
Lippu salkoon
Jannen muistolle olisipa Senora nostamassa. Ei ollut aikoinaan palstalaisista kaveriksi.
Suun pieksentään nytkin sakilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751718- 591688
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671410Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3231395Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671280Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081249Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611096- 601089
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin971043Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980