Minun mielestä Scania on täyttää rauttaa ison 8 kanssa mutta kun muut ei vaaa usko että scania on parempi kun Volvo. Volvossa han on ollut jo parikymmentä
Vuotta liikaa elektroniikkaa se pitää kyllä paikkansa uskokaa pois
Niin minulle entinen scania kuski kertoi minulle
Scania vai Volvo kumpi on parempi
32
3644
Vastaukset
- Lörloppenlotter
Ei kumpikaan sillä ovat ruottin romuja joista kukaan ei ole kiinnostuneita.
- bentti
onko se scanian v8 chevyn bensalohko?
- Scania V8
Diisseli lohko se on
- hemipalopäillä
Scania V8 kirjoitti:
Diisseli lohko se on
FORDIN 5,7 lohko se on,satavarma tieto.
- Scania V8
hemipalopäillä kirjoitti:
FORDIN 5,7 lohko se on,satavarma tieto.
Eikä oo se on scanian ihan oma
- volkswagen scania
Scanian V8 moottorinlohko valmistetaan saksassa
- Scania V8
Oikees oot
- Gonzaa ei Gönzää
Scania V8 kirjoitti:
Oikees oot
Ei oo väliä ainakaan meikäläiselle Gulille
- vihaanscaaniaa1123
Scania on kylla semmonen paska etta huononpaa saa hakea
- jaaaaa11123232
tuo on totta
- scania on parempi
Volvo on perseestä revitty muovi pala Scania on täyttä rautaa
- finn
samanlaiset paskat eri paketissa
- 85kg
Ostaessasi Man.in puunajoon niin voin luvata omiin kokemuksiini vedoten että laihdut ainakin 30kg.Kun et kerkiä koskaan lämpimälle ruualle,emännän huutaessa sinut syömään niin vakio vastaus on että kohta odota vähän panen viellä tämän osan kiinni.Kaksi vuotta minun kuntoni sitä kesti.Vuoden vaihteen jälkeen saan taas Scanian kunhan se saadaan varusteltua.No kokemushan se oli Mannin aikakin,eikä välttämättä niin hyväkään,tai olohan on nyt tosi kevyt.
- äfhoo
85kg kirjoitti:
Ostaessasi Man.in puunajoon niin voin luvata omiin kokemuksiini vedoten että laihdut ainakin 30kg.Kun et kerkiä koskaan lämpimälle ruualle,emännän huutaessa sinut syömään niin vakio vastaus on että kohta odota vähän panen viellä tämän osan kiinni.Kaksi vuotta minun kuntoni sitä kesti.Vuoden vaihteen jälkeen saan taas Scanian kunhan se saadaan varusteltua.No kokemushan se oli Mannin aikakin,eikä välttämättä niin hyväkään,tai olohan on nyt tosi kevyt.
ja Scanian luulet kestävän paremmin??????
- rokataan taas
äfhoo kirjoitti:
Kyllä kanikka kestää, 3 miljoonaa mittarissa ja yhä mennään..
- 85kg
äfhoo kirjoitti:
äfhoo
Minun henkilö kohtainen kokemus ei perustu luuloon millään lailla, vaan tietoon ja kokemukseen.Edellisellä ajettiin 1.2 milliä pelkästään puunajoa ja kanikka on vielläkin mun serkkupojalla.Tosin nyt hiukan kevämmässä ajossa.On mulla kokemusta fh stakin aika hyvä auto muuten mutta piti tehdä liikenneministeriin aloitus että alkaisivat leventämään tieverkostoamme,että vollellakin vois ajaa maantiellä.Miinkuin tässä taannoin joku viisas kirjoitti että volvollako ajaa niin täytyy laulaa koko ajan että tästäkö vaan tuostako.Vollen miehethän eivät nosta kättä kun ei voi irrottaa toista kättä ratista. - äfhoo
85kg kirjoitti:
äfhoo
Minun henkilö kohtainen kokemus ei perustu luuloon millään lailla, vaan tietoon ja kokemukseen.Edellisellä ajettiin 1.2 milliä pelkästään puunajoa ja kanikka on vielläkin mun serkkupojalla.Tosin nyt hiukan kevämmässä ajossa.On mulla kokemusta fh stakin aika hyvä auto muuten mutta piti tehdä liikenneministeriin aloitus että alkaisivat leventämään tieverkostoamme,että vollellakin vois ajaa maantiellä.Miinkuin tässä taannoin joku viisas kirjoitti että volvollako ajaa niin täytyy laulaa koko ajan että tästäkö vaan tuostako.Vollen miehethän eivät nosta kättä kun ei voi irrottaa toista kättä ratista.jep jep. Totta kyllä, viirusilmien tullessa ohjaus muuttui oleellisesti huonommaksi, kuin mihin Volvossa oltiin totuttu! Mutta käyppä ihan huvikseen kokeilemassa uutta FH:ta niin huomaat että tilanne on korjattu
- ivecot jyrää
Mitä joko on saatu mersuihin jarrut ja scaniaan ajettavuutta ja volvoon kestävyyttä?
- lervo tranport
Huumorimiehiä ivecokon kehujat:)
- Ammattilainen 33v
VW konsernin valmistamat vika-alttiit tuotokset eivät ole enään pitkäänaikaan olleet järkevän ihmisen hankintalistalla. Ikäväkyllä tuon konsernin sanelupoliitiikka ja huono ammattitaito alkaa näkymään jo negatiivisena laatuna myös Scaniassa. Nykyisin kannattaa luottaa enään vain Mersun tuottamaan huippulaatuun, jota myös kotimainen Sisu edustaa.
- Agostini 3
Pikkupojat taas kinastelevat leluistaan.
- FordGargo
Ford gargo on rekkojen kunkku scania ja volvo saa vetää tumppuun
- huonopäällikköö
Vieläkö Scania moottoris kuuluu linnun viserrystä tyhjäkäynnillä ennen ajoin niin kuului tsipar tsiipr jne ääniä vaikka kaikki osat vaihdettiin uudet sanoi paikallinen huono päällikkö ett se ominaisuus samoin perän vonkumiset sun muut kitinät KUULUU
scaniaan- Anonyymi
Vaihdatitko pelkästään äänen takia osia? Jos muuten pelas
- Anonyymi
Niin eli kumpi on parempi Scania vai volvo
- Anonyymi
Varmaan DAF.
- Anonyymi
Scania
- Anonyymi
Volvo
- Anonyymi
M.A.N
- Anonyymi
Paremmuudesta en tiedä muutakuin polttoaineen kulutuksen osalta.
Isännällä on Volvon 750hp ja Scanian 770hp autot.
Molemmat samanlaisessa ajossa eli vilja-,sokerijuurikas-ja perunanajossa.
Kilometrejä tulee suunnilleen samanverran ja kuormat on täysiä ja enimmäkseen kantavuuskuormia(50ton.)kuormaa.
Kuorman purku tapahtuu kippaamalla eli tyhjäkäyntituntejaki tulee aikapaljon.
Poltto-aineen kulutuksessa Scanian 770 kuluttaa noin.15l/100km vähemmän dieseliä kun Volvo.
Vuodessa se on paljon säästettyä rahaa. - Anonyymi
Manni moottor uudesa kanikassa aivan samalaine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001