Scania vai Volvo kumpi on parempi

Scania V8

Minun mielestä Scania on täyttää rauttaa ison 8 kanssa mutta kun muut ei vaaa usko että scania on parempi kun Volvo. Volvossa han on ollut jo parikymmentä
Vuotta liikaa elektroniikkaa se pitää kyllä paikkansa uskokaa pois
Niin minulle entinen scania kuski kertoi minulle

32

3271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lörloppenlotter

      Ei kumpikaan sillä ovat ruottin romuja joista kukaan ei ole kiinnostuneita.

    • bentti

      onko se scanian v8 chevyn bensalohko?

      • Scania V8

        Diisseli lohko se on


      • hemipalopäillä
        Scania V8 kirjoitti:

        Diisseli lohko se on

        FORDIN 5,7 lohko se on,satavarma tieto.


      • Scania V8
        hemipalopäillä kirjoitti:

        FORDIN 5,7 lohko se on,satavarma tieto.

        Eikä oo se on scanian ihan oma


    • volkswagen scania

      Scanian V8 moottorinlohko valmistetaan saksassa

      • Scania V8

        Oikees oot


      • Gonzaa ei Gönzää
        Scania V8 kirjoitti:

        Oikees oot

        Ei oo väliä ainakaan meikäläiselle Gulille


    • vihaanscaaniaa1123

      Scania on kylla semmonen paska etta huononpaa saa hakea

      • jaaaaa11123232

        tuo on totta


    • scania on parempi

      Volvo on perseestä revitty muovi pala Scania on täyttä rautaa

    • finn

      samanlaiset paskat eri paketissa

      • 85kg

        Ostaessasi Man.in puunajoon niin voin luvata omiin kokemuksiini vedoten että laihdut ainakin 30kg.Kun et kerkiä koskaan lämpimälle ruualle,emännän huutaessa sinut syömään niin vakio vastaus on että kohta odota vähän panen viellä tämän osan kiinni.Kaksi vuotta minun kuntoni sitä kesti.Vuoden vaihteen jälkeen saan taas Scanian kunhan se saadaan varusteltua.No kokemushan se oli Mannin aikakin,eikä välttämättä niin hyväkään,tai olohan on nyt tosi kevyt.


      • äfhoo
        85kg kirjoitti:

        Ostaessasi Man.in puunajoon niin voin luvata omiin kokemuksiini vedoten että laihdut ainakin 30kg.Kun et kerkiä koskaan lämpimälle ruualle,emännän huutaessa sinut syömään niin vakio vastaus on että kohta odota vähän panen viellä tämän osan kiinni.Kaksi vuotta minun kuntoni sitä kesti.Vuoden vaihteen jälkeen saan taas Scanian kunhan se saadaan varusteltua.No kokemushan se oli Mannin aikakin,eikä välttämättä niin hyväkään,tai olohan on nyt tosi kevyt.

        ja Scanian luulet kestävän paremmin??????


      • rokataan taas
        äfhoo kirjoitti:

        ja Scanian luulet kestävän paremmin??????

        Kyllä kanikka kestää, 3 miljoonaa mittarissa ja yhä mennään..


      • 85kg
        äfhoo kirjoitti:

        ja Scanian luulet kestävän paremmin??????

        äfhoo
        Minun henkilö kohtainen kokemus ei perustu luuloon millään lailla, vaan tietoon ja kokemukseen.Edellisellä ajettiin 1.2 milliä pelkästään puunajoa ja kanikka on vielläkin mun serkkupojalla.Tosin nyt hiukan kevämmässä ajossa.On mulla kokemusta fh stakin aika hyvä auto muuten mutta piti tehdä liikenneministeriin aloitus että alkaisivat leventämään tieverkostoamme,että vollellakin vois ajaa maantiellä.Miinkuin tässä taannoin joku viisas kirjoitti että volvollako ajaa niin täytyy laulaa koko ajan että tästäkö vaan tuostako.Vollen miehethän eivät nosta kättä kun ei voi irrottaa toista kättä ratista.


      • äfhoo
        85kg kirjoitti:

        äfhoo
        Minun henkilö kohtainen kokemus ei perustu luuloon millään lailla, vaan tietoon ja kokemukseen.Edellisellä ajettiin 1.2 milliä pelkästään puunajoa ja kanikka on vielläkin mun serkkupojalla.Tosin nyt hiukan kevämmässä ajossa.On mulla kokemusta fh stakin aika hyvä auto muuten mutta piti tehdä liikenneministeriin aloitus että alkaisivat leventämään tieverkostoamme,että vollellakin vois ajaa maantiellä.Miinkuin tässä taannoin joku viisas kirjoitti että volvollako ajaa niin täytyy laulaa koko ajan että tästäkö vaan tuostako.Vollen miehethän eivät nosta kättä kun ei voi irrottaa toista kättä ratista.

        jep jep. Totta kyllä, viirusilmien tullessa ohjaus muuttui oleellisesti huonommaksi, kuin mihin Volvossa oltiin totuttu! Mutta käyppä ihan huvikseen kokeilemassa uutta FH:ta niin huomaat että tilanne on korjattu


    • ivecot jyrää

      Mitä joko on saatu mersuihin jarrut ja scaniaan ajettavuutta ja volvoon kestävyyttä?

      • lervo tranport

        Huumorimiehiä ivecokon kehujat:)


    • Ammattilainen 33v

      VW konsernin valmistamat vika-alttiit tuotokset eivät ole enään pitkäänaikaan olleet järkevän ihmisen hankintalistalla. Ikäväkyllä tuon konsernin sanelupoliitiikka ja huono ammattitaito alkaa näkymään jo negatiivisena laatuna myös Scaniassa. Nykyisin kannattaa luottaa enään vain Mersun tuottamaan huippulaatuun, jota myös kotimainen Sisu edustaa.

    • Agostini 3

      Pikkupojat taas kinastelevat leluistaan.

      • Uuteen kaanijaan tulossa kuplanhytti ja boxerinkone.


    • FordGargo

      Ford gargo on rekkojen kunkku scania ja volvo saa vetää tumppuun

    • huonopäällikköö

      Vieläkö Scania moottoris kuuluu linnun viserrystä tyhjäkäynnillä ennen ajoin niin kuului tsipar tsiipr jne ääniä vaikka kaikki osat vaihdettiin uudet sanoi paikallinen huono päällikkö ett se ominaisuus samoin perän vonkumiset sun muut kitinät KUULUU
      scaniaan

      • Anonyymi

        Vaihdatitko pelkästään äänen takia osia? Jos muuten pelas


    • Anonyymi

      Niin eli kumpi on parempi Scania vai volvo

      • Anonyymi

        Varmaan DAF.


    • Anonyymi

      Scania

    • Anonyymi

      Volvo

    • Anonyymi

      M.A.N

    • Anonyymi

      Paremmuudesta en tiedä muutakuin polttoaineen kulutuksen osalta.
      Isännällä on Volvon 750hp ja Scanian 770hp autot.
      Molemmat samanlaisessa ajossa eli vilja-,sokerijuurikas-ja perunanajossa.
      Kilometrejä tulee suunnilleen samanverran ja kuormat on täysiä ja enimmäkseen kantavuuskuormia(50ton.)kuormaa.
      Kuorman purku tapahtuu kippaamalla eli tyhjäkäyntituntejaki tulee aikapaljon.
      Poltto-aineen kulutuksessa Scanian 770 kuluttaa noin.15l/100km vähemmän dieseliä kun Volvo.
      Vuodessa se on paljon säästettyä rahaa.

    • Anonyymi

      Manni moottor uudesa kanikassa aivan samalaine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe