Nyt olis aika vaihtaa öljyt g astraan 1.6 8 venttiiliseen -99. Aj.210 000tkm. Aikaisemmin olen käyttänyt Mobil 3000 5-40 mutta nyt ostin kun oli tarjouksessa Mobil new life 0w-40 öljyä hintaan 32,95 e. Onko mielestänne tuo öljy liian lirua tähän astran muinaismuistomoottoriin? Astrassa kone vielä melko hyvässä kunnossa, kun ei tarvitse 5000 tkm jälkeen lisätä öljyä kuin kahvikupillinen.
astra g öljynvaihto
2
182
Vastaukset
- Astraali....
G Astran käyttöohjemanuaalissa ei taida olla öljysuosituslistalla tuota mainitsemaasi "liru"-öljyä, 0w-40.
Mutta, jokainen laittaa ja käyttää omassa autossa, mitä haluaa.
Ettei vain ole liian ohutta öljyä, kun kone ei enää ihan tehtaan mitoissa ?!- Mies44
Miksi ihmeessä käytät noin kallista öljyä? Itse olen käyttänyt vuositolkulla Opelille nimenomaan tarkoitettua öljyä GM dexos 5w-30 -merkkistä. Löytyy Opelin liikkeistä, Motonetistä ja Puuilo -liikkeistä. Puuilossa tarjouksessa 5L 19,90. Motonetissä muistaakseni alle 25 euroa. Tätä öljyä suositellaan myös vanhemmalle kalustolle. Toimi hyvin mm. -94 Astrassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816