Rannekellon patterin vaihto

onneton patteri

Missä keskustan liikkeissä voi teettää ja paljonko maksaa? Tää on vähän arvokkaampi Guessin kello joten en tiedä kannattaako alkaa itse säätämään...

16

11697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tag heuer

Ihan jokaisessa liikkeessä on noihin mainoskelloihin patterin vaihto.

• R-Setä

Minulla on sekä Aatamin kaksikivinen kello. Illalla kun vetää, aamulla ei seiso. Ei pattereita.

• Anonyymi

Siis 2 kivinen punttikello:D
        Siinähän se viisari värähtää.

• gffryh

kokemuksesta sanon, että ei kannata viedä ihan mihin tahansa rihkamakoruliikkeeseen, vaan paikkaan jossa on oikea koulutettu kelloseppä paikalla. näitä ovat ainakin puustjärvi ja prismassa oleva kelloliike. voi olla muitakin. hinta taisi olla viimeksi seitsemän euroa prismassa, ja itse tekemällä olisi saanut ehkä kolmeen euroon. siitä voi laskea työn osuuden hinnan.

• nyt kello taas käy

Multa herkes leijona käymästä pari viikkoa sitten, Puustjärvellä sektorissa vaihtoivat muutamassa minuutissa, kympin maksoi.

• Laiska Alex

Nonih, pitäis nyt sitten vihdoin ja viimein laitattaa rakennekynnet. Mitä paikkaa suosittelet? Hinnalla ei niin väliä, kunhan vaan on osaava tekijä eikä kynnet tipu seuraavana päivänä.

• persläpi puuttuu

Sika porsi. Yhdeltä porsaalta puuttuu persereikä, myydäänkö niitä jossakin?

• lskbgjjg

Lainaa itseltäsi sille possulle. Pärjäät kyllä mainiosti kun olet itse täysi PRSRKÄ

• jvarue

Itse vaihdatin Cartieriini pariston Kultajousessa ja yhdeksän euroa maksoi. Eräässä kultasepässä eivät suostuneet vaihtamaan paristoa kalliin kellon vuoksi.
      Vähän mielestäni maksoi vaihto kellon hintaan nähden (yli 17 000 euroa).

• Anonyymi

Kultajousessa patterinvaihto tänäpäivänä 12€
        Ei tullut kauppoja.

• Kädetön. Jaoston.

Kengän nauha katkesi. Onko Kuopiossa yhtään nappaa joka ne pystyy uusimaa ?

• nauhaton

Ei löytynyt Kuopiosta vaihtajaa kenkieni nauhoille, päätin investoida tarralenkkareihin.

• Anonyymi

Takavuosina katselin kun koulutettu kelloseppä mittaili paristojen kokoja
      metallisella työntömitalla ja ihmetteli kun patteri lämpenee . . .

• Anonyymi

Toivottavasti oli suojalasit päässä. Mulla räjähti yksi huonoon kuntoon mennyt nappiparisto, onneksi älysin laittaa suojalasit päähän heti kun huomasin että patteri on huonossa kunnossa, pullistunut ja kiilautunut puristuksiin kahden pariston väliin. Irrottaessa siitä välistä räjähti, ilmeisesti kuoret oli auki jo sisuskaluihin asti ja kun pääsi puristuksesta, sisuskalut sai happea ja patterista tuli pommi.

• Anonyymi

Palstapoliisi yrittää kertoa teille, että teidän kysymyksenne kuulostaa tyhmältä näillä välihuudoilla.

"Kengän nauha katkesi. Onko Kuopiossa yhtään nappaa joka ne pystyy uusimaa ?"

"Nonih, pitäis nyt sitten vihdoin ja viimein laitattaa rakennekynnet. Mitä paikkaa suosittelet? Hinnalla ei niin väliä, kunhan vaan on osaava tekijä eikä kynnet tipu seuraavana päivänä."

Hän yrittää pitää keskustelun "järkevänä". Hiukan outo tapaus, mutta yritetään ymmärtää.

• Anonyymi

Kyllä tämä suoli24 on yksi paskaviemäri, ei täällä pysty järkevää keskustelua saamaan aikaan :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe