Missä keskustan liikkeissä voi teettää ja paljonko maksaa? Tää on vähän arvokkaampi Guessin kello joten en tiedä kannattaako alkaa itse säätämään...
Rannekellon patterin vaihto
16
11589
Vastaukset
- Tag heuer
Ihan jokaisessa liikkeessä on noihin mainoskelloihin patterin vaihto.
- R-Setä
Minulla on sekä Aatamin kaksikivinen kello. Illalla kun vetää, aamulla ei seiso. Ei pattereita.
- Anonyymi
Siis 2 kivinen punttikello:D
Siinähän se viisari värähtää.
- gffryh
kokemuksesta sanon, että ei kannata viedä ihan mihin tahansa rihkamakoruliikkeeseen, vaan paikkaan jossa on oikea koulutettu kelloseppä paikalla. näitä ovat ainakin puustjärvi ja prismassa oleva kelloliike. voi olla muitakin. hinta taisi olla viimeksi seitsemän euroa prismassa, ja itse tekemällä olisi saanut ehkä kolmeen euroon. siitä voi laskea työn osuuden hinnan.
- nyt kello taas käy
Multa herkes leijona käymästä pari viikkoa sitten, Puustjärvellä sektorissa vaihtoivat muutamassa minuutissa, kympin maksoi.
- Laiska Alex
Nonih, pitäis nyt sitten vihdoin ja viimein laitattaa rakennekynnet. Mitä paikkaa suosittelet? Hinnalla ei niin väliä, kunhan vaan on osaava tekijä eikä kynnet tipu seuraavana päivänä.
- persläpi puuttuu
Sika porsi. Yhdeltä porsaalta puuttuu persereikä, myydäänkö niitä jossakin?
- lskbgjjg
Lainaa itseltäsi sille possulle. Pärjäät kyllä mainiosti kun olet itse täysi PRSRKÄ
- jvarue
Itse vaihdatin Cartieriini pariston Kultajousessa ja yhdeksän euroa maksoi. Eräässä kultasepässä eivät suostuneet vaihtamaan paristoa kalliin kellon vuoksi.
Vähän mielestäni maksoi vaihto kellon hintaan nähden (yli 17 000 euroa).- Anonyymi
Kultajousessa patterinvaihto tänäpäivänä 12€
Ei tullut kauppoja.
- Kädetön. Jaoston.
Kengän nauha katkesi. Onko Kuopiossa yhtään nappaa joka ne pystyy uusimaa ?
- nauhaton
Ei löytynyt Kuopiosta vaihtajaa kenkieni nauhoille, päätin investoida tarralenkkareihin.
- Anonyymi
Takavuosina katselin kun koulutettu kelloseppä mittaili paristojen kokoja
metallisella työntömitalla ja ihmetteli kun patteri lämpenee . . .- Anonyymi
Toivottavasti oli suojalasit päässä. Mulla räjähti yksi huonoon kuntoon mennyt nappiparisto, onneksi älysin laittaa suojalasit päähän heti kun huomasin että patteri on huonossa kunnossa, pullistunut ja kiilautunut puristuksiin kahden pariston väliin. Irrottaessa siitä välistä räjähti, ilmeisesti kuoret oli auki jo sisuskaluihin asti ja kun pääsi puristuksesta, sisuskalut sai happea ja patterista tuli pommi.
- Anonyymi
Palstapoliisi yrittää kertoa teille, että teidän kysymyksenne kuulostaa tyhmältä näillä välihuudoilla.
"Kengän nauha katkesi. Onko Kuopiossa yhtään nappaa joka ne pystyy uusimaa ?"
"Nonih, pitäis nyt sitten vihdoin ja viimein laitattaa rakennekynnet. Mitä paikkaa suosittelet? Hinnalla ei niin väliä, kunhan vaan on osaava tekijä eikä kynnet tipu seuraavana päivänä."
Hän yrittää pitää keskustelun "järkevänä". Hiukan outo tapaus, mutta yritetään ymmärtää.- Anonyymi
Kyllä tämä suoli24 on yksi paskaviemäri, ei täällä pysty järkevää keskustelua saamaan aikaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153625Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801351GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys521303- 831222
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351162- 601087
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291080- 54931
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39912- 67898