kiitti ku tulis, eli oon melke 13, aika kipuherkkä ja mult otetaan ekaa kertaa verikoe maanantaina. ja mulla on se emla puudutus siihen pistokohtaan mut sattuuko se sen puudutuksen kanssa miten paljon?
ette uskalla ignoorata:(
Verikoe D: (kysymys)
11
473
Vastaukset
- tulkaa auttaa nyt;)
ja oon tyttö
- skidu
Ei satu, pikkuisen nippasee. Katsot vaan toiseen suuntaan kun tuikkasevat, ja ajattelet jotain kivaa niin on ohitse hetkessä. Verikokeen ottajat on ammattilaisia ja ovat ottaneet tuhansilta kokeita, se on heille rutiinia, tekevät sen nopeasti ja tarkasti.
Ole reipas vaan, ainoastaan itseäsi pelottelemalla saat tuntumaan pahemmalta, kyseessä on kuitenkin ihan pikkainen juttu, eikä pistoskohdasta tule kun pari tippaa ja sitten umpeutuu kuin itsestään. - 4+13
On ihan turhaa pelätä verikokeita, se ei satu ollenkaan.
Huomasin kyllä että käsi tärisi oikein kunnolla viimeksi verikoetta otettaessa :D- eipiikkejäkiitos
pidän mielessä.. mut mun kaverii kuulemma sattu, ettet nyt vaa kusettais siinä ?
- tyttö15
eipiikkejäkiitos kirjoitti:
pidän mielessä.. mut mun kaverii kuulemma sattu, ettet nyt vaa kusettais siinä ?
Mitä ite oon käyny ( ilman mitään puudutusta) niin ei se juurikaan satu. Vähän tuntuu ja näin. Mut sit jos on huono ottaja niin se on eri asia.
- dsdadsdasdd
Onko sua purrut koskaan paarma? Se sattuu tuhat kertaa enemmän kuin verikoe. Se verikokeen sattuminen vähän riippuu, joskus ei ollenkaan ja joskus voi vähän pistää. Mutta pahimmillaankin se kipu on ollut tosi pientä ja vain hetkellistä. Suosittelen myös sitä että katsot muualle kun pistetään.
Mä kammosin ennen tosi paljon verikokeita, mutta jouduin anemian takia käydä aika usein nuorena ja totuin siihen ja huomasin, ettei siinä ole mitään stressattavaa. Ihan tavallisessa arkielämässä kokee pahempia kipuja (vaikka jos kolhaisee varpaansa johonkin tms, tai se paarman pisto) kuin verikokeen kipu. Voi hyvin olla, että kipua ei tunnu ollenkaan jos neula menee näppärästi suoneen. Ja tosiaan silloinkin jos tuntuu niin se kipu on kyllä oikein helposti siedettävää ja pientä. Ja mulla ei siis ole koskaan puudutettu ihoa verikoetta varten. Enemmän se on se oma mieli joka tekee asiasta kamalan. Jos ajattelee, että apua apua voi kamalaa nyt sattuu, niin toki se pienenpieni nipistyskin tuntuu ikävältä, verrattuna siihen että ottaisi rennosti.
Ai niin ja sä vielä saat sen puudutevoiteenkin, joten älä huoli! Kun se ei ilman puudutettakaan välttämättä satu YHTÄÄN, niin luulisin että puudutteen kanssa on ihan läpihuutojuttu. - Ne emlat
vaan kadottaa suonet eikä ne edes paljoa puuduta.Kokemusta on parempi ilman :)
- nyyhei mennykkääsill
no se meni nyt ihan paskasti. ihan paskasti. ei sattunu YHTään eikä ees tuntunu mitää olinki ihan sillee että " ai onkse muka jo otettu????" ku oli puudutukset, mut nyt se pitää ottaa uudelleen koska liikahdin, enkä pysy kestää sitä TILANNETTA enää:( se on hirveen ahdistava tilanne, jos pitäis vielä ottaa kämmenistö, eikä mistää välttis tuu verta.
- dsdadsdasdd
No höh. Olitko siis niin peloissasi ettei sitä pystytty ottaa esim. toisesta kädestä? Mullakin on käynyt niin, että toisesta kyynärtaipeesta ei ole saatu mitään ulos (ei ole osunut suoneen), sitten on vaan otettu toisesta.
- selviydyinhengis
dsdadsdasdd kirjoitti:
No höh. Olitko siis niin peloissasi ettei sitä pystytty ottaa esim. toisesta kädestä? Mullakin on käynyt niin, että toisesta kyynärtaipeesta ei ole saatu mitään ulos (ei ole osunut suoneen), sitten on vaan otettu toisesta.
Noni nyt se saatiin otettuu kämmenest mut ilman puudutust:( :)
- dsdadsdasdd
selviydyinhengis kirjoitti:
Noni nyt se saatiin otettuu kämmenest mut ilman puudutust:( :)
No niin hyvä hyvä! Ei varmaan ollut niin kamalaa sitten kuitenkaan? :) Se voi tosiaan olla, että se Emla jotenkin saa verisuonet katoamaan ja siksi se voi hankaloittaa asioita enemmän kuin auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769